sielkidynbu Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 To tak: 1. Gdy skuter stoi kilka dni, bardzo ale to bardzO ciężko go odpalić. Na samym początku kopię się bardzo lekko jakby bez obciązenia- to chyba swiadczy o znikomej kompresji. Gdy kopnę ok 50 razy silnik się odzywa. popracuje 1-2 sek i gaśnie. po ok 70 kopnięciach silnik odzywa się na dłużej już czuć opór i gdy już się troszkę rozgrzeje juz pracuje normalnie i w drogę. - Ten problem mam już od jakiegoś czasu. 2. Ostatnio po przejechaniu 10 km zobaczyłem ze z silnika wycieka olej przekładniowy. trudno było zlokalizować wyciek gdyż wszystko było pochlapane. Koło, dekiel itd. Od samego odpalenia czułem jakby skuter był słabszy i mulił. Wydaje mi się że to nie hamulec gdyż dzień wcześniej jeszcze go popuszczałem. Proszę o pomoc. TE DWA PROBLEMY PRAWDOPODOBNIE NIE MAJĄ ZE SOBĄ ZWIĄZKU GDYŻ PROBLEM Z ODPALANIEM JEST JUŻ JAKIEŚ(ok 3 MIESIĄCE) A WYCIEK OLEJU PRZEKŁĄDNIOWEGO NASTĄPIŁ WCZORAJ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 (edytowane) To tak: 1. Gdy skuter stoi kilka dni, bardzo ale to bardzO ciężko go odpalić. Na samym początku kopię się bardzo lekko jakby bez obciązenia- to chyba swiadczy o znikomej kompresji.Albo o wytartej zębatce rozrusznika... Też tak miałem swego czasu w SV-ce: najpierw kopało się bardzo lekko, a potem opór w ogóle zanikł i trzeba było się przeprosić z e-starterem, pilnując, by akumulator zawsze był naładowany. Edytowane 29 Sierpnia 2008 przez Olsen Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sielkidynbu Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 No tak ale skuter nie odpala na kopniaku a tym bardziej na rozruszniku. jak jest ciepły to pali i z rozrusznika i z kopniaka. Dodam jeszcze że jak jest bardzo gorący to musze dać manete do oporu i dopierą kopnąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur.h Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 A ten skuter to 4T? Jeśli tak to może jest potrzebna regulacja zaworów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lombardo Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Świeczka (jej kolor),filtr powietrza,gaźnik oraz akumulator są sprawdzone?Może to banalne ale warto czasem sprawdzić ;) Tak samo kompresję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sielkidynbu Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 To tak: świeca- jak jest ciepły to kawa z mlekiem, jak jest zimny to zalewa i czarna.Filtr nowy i dalej to samo.Gaźnik czyszczony wydaje mi się że dobrze wyregulowany ale dla pewności zapytam ile obrotów powinno być???Aku jest łądowany pod prostownikiem i dalej to samo.To jest 2T. Czym można sprawdzić kompresję? Nie odpala dopiero gdy postoi wiecej niż 3-4 dni.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lombardo Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 To tak: świeca- jak jest ciepły to kawa z mlekiem, jak jest zimny to zalewa i czarna.Filtr nowy i dalej to samo.Gaźnik czyszczony wydaje mi się że dobrze wyregulowany ale dla pewności zapytam ile obrotów powinno być???Aku jest łądowany pod prostownikiem i dalej to samo.To jest 2T. Czym można sprawdzić kompresję? Nie odpala dopiero gdy postoi wiecej niż 3-4 dni.. O ile dobrze pamiętam to kolor świeczki powinien być zbliżony do jasnej cegiełki,im bliżej brązu czy czarnego tym bardziej prawdopodobne że jest zbyt bogata mieszanka albo masz problemy z zapłonem (przewód wysokiego nap,fajka,świeca itd),najlepiej kupić nowe,skręcić trochę paliwo (0,5 obr), jeżeli akumulator nie trzyma też wymień na nowy,jak ma walniętą celę to sobie możesz go ładować a to i tak nic nie pomoże :) Kompresję sprawdzamy takim specjalnym przyrządem ;http://www.motoksiazki.pl/sklep,200,1,0,178,0,1.htmlwkręcamy w miejsce świecy i sprawdzamy o ile odbiega od zalecanego :) W silniku 2T jeżeli jest za niskie to najczęściej jest to wina pierścieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.