Skocz do zawartości

Problem z odpalaniem i wyciek z silnika. Peugeot SV


sielkidynbu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To tak:

1. Gdy skuter stoi kilka dni, bardzo ale to bardzO ciężko go odpalić. Na samym początku kopię się bardzo lekko jakby bez obciązenia- to chyba swiadczy o znikomej kompresji. Gdy kopnę ok 50 razy silnik się odzywa. popracuje 1-2 sek i gaśnie. po ok 70 kopnięciach silnik odzywa się na dłużej już czuć opór i gdy już się troszkę rozgrzeje juz pracuje normalnie i w drogę. - Ten problem mam już od jakiegoś czasu.

 

2. Ostatnio po przejechaniu 10 km zobaczyłem ze z silnika wycieka olej przekładniowy. trudno było zlokalizować wyciek gdyż wszystko było pochlapane. Koło, dekiel itd. Od samego odpalenia czułem jakby skuter był słabszy i mulił. Wydaje mi się że to nie hamulec gdyż dzień wcześniej jeszcze go popuszczałem. Proszę o pomoc.

 

TE DWA PROBLEMY PRAWDOPODOBNIE NIE MAJĄ ZE SOBĄ ZWIĄZKU GDYŻ PROBLEM Z ODPALANIEM JEST JUŻ JAKIEŚ(ok 3 MIESIĄCE) A WYCIEK OLEJU PRZEKŁĄDNIOWEGO NASTĄPIŁ WCZORAJ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak:

1. Gdy skuter stoi kilka dni, bardzo ale to bardzO ciężko go odpalić. Na samym początku kopię się bardzo lekko jakby bez obciązenia- to chyba swiadczy o znikomej kompresji.

Albo o wytartej zębatce rozrusznika... Też tak miałem swego czasu w SV-ce: najpierw kopało się bardzo lekko, a potem opór w ogóle zanikł i trzeba było się przeprosić z e-starterem, pilnując, by akumulator zawsze był naładowany.

Edytowane przez Olsen

Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak: świeca- jak jest ciepły to kawa z mlekiem, jak jest zimny to zalewa i czarna.

Filtr nowy i dalej to samo.

Gaźnik czyszczony wydaje mi się że dobrze wyregulowany ale dla pewności zapytam ile obrotów powinno być???

Aku jest łądowany pod prostownikiem i dalej to samo.

To jest 2T.

 

Czym można sprawdzić kompresję?

 

Nie odpala dopiero gdy postoi wiecej niż 3-4 dni..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak: świeca- jak jest ciepły to kawa z mlekiem, jak jest zimny to zalewa i czarna.

Filtr nowy i dalej to samo.

Gaźnik czyszczony wydaje mi się że dobrze wyregulowany ale dla pewności zapytam ile obrotów powinno być???

Aku jest łądowany pod prostownikiem i dalej to samo.

To jest 2T.

 

Czym można sprawdzić kompresję?

 

Nie odpala dopiero gdy postoi wiecej niż 3-4 dni..

 

O ile dobrze pamiętam to kolor świeczki powinien być zbliżony do jasnej cegiełki,im bliżej brązu czy czarnego tym bardziej prawdopodobne że jest zbyt bogata mieszanka albo masz problemy z zapłonem (przewód wysokiego nap,fajka,świeca itd),najlepiej kupić nowe,skręcić trochę paliwo (0,5 obr), jeżeli akumulator nie trzyma też wymień na nowy,jak ma walniętą celę to sobie możesz go ładować a to i tak nic nie pomoże :)

Kompresję sprawdzamy takim specjalnym przyrządem ;

http://www.motoksiazki.pl/sklep,200,1,0,178,0,1.html

wkręcamy w miejsce świecy i sprawdzamy o ile odbiega od zalecanego :)

W silniku 2T jeżeli jest za niskie to najczęściej jest to wina pierścieni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...