baraba Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Witam wszystkich. Mam problem z Hondą Shadow Vt 750. Mianowicie, jakąs chwile po odpaleniu zaczyna mi ciec olej z uszczelki od strony sprzęgła. Wiec ja gasze. Odkręcam korek od oleju a tam mi bucha cisnienie. Następnie odpalam ją z odkręconym korkiem i z otworu daję kompresja taka prawie jak z wydechu. Dlaczego tak jest????, to chyba niedobrze. Gdzie w w takim motorze jest jakies odpowietrzenie silnika????. Dodam ze motocykl ten wczesniej był składany po malowaniu od podstaw i ktos mugł popełnic jakis błąd w składaniu, ale jaki???. Bardzo prosze o pomoc. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Honda to Piotr Dudek, ale w wiekszosci japonii odpowietrzenie robione jest od strony pokryw zaworowych na glowicach.U ciebie ewidentnie jest calkowicie zatkane. Sprawdz weze jak rowniez ich mocowanie i ew separatory olejowe, pewnie ktos cos pokrecil. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baraba Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Dziękuje za odpowiedz. To jest tak, węzów nawet niepodłączałem. Z posród tych odpowietrzen na pokrywach po odpaleniu tylko z jednoego bije powietrze i to słabiutko. Jesli bym mugł dokładniej prosic o tych separatorach olejowych??, gdzie sie znajdują, jak jest ustawić, bo niestety moja wiedza niejest az tak duża na teamt tego motocykla. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Moja tez nie jest:).Zdejmij pokrywy zaworow i obejrzyj je dokladnie od srodka, powinien byc tam otwor prowadzacy na zewnatrz polaczony z jakims typem separatora olejowego powodujacego oddzielenie oleju od "wydychanego" powietrza - moze byc to np przegroda z luzno "tkanego" tworzywa sztucznego, ktora wymaga mycia bo jest zaklopsowana olejem. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baraba Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Zobaczymy, tak zrobie, moze cos tam znajde. Narazie dziekuje, lecz mozliwe ze jeszcze bede potrzebował pana pomocy, jak co to napisze. Pozdrawiam. Patryk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Mam tylko jedno pytanie - czy wcześniej było OK i kto tam grzebał że teraz wybija olej uszczelką? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baraba Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Ja mowił własciciel tego motocykla to on niby chodził, jednakrze jakis tam niby spec wzioł go do malowania i polerowania nikli. NO i to zrobił, zaczoł go składac ale nie dokonca, i mi pozostała reszta. Juz prawie jest złozony ale jeszzce ten problem. Jeszcze jedno pytanie czy to może byc wina oleju??. Nalany jest nowy ale mineralny 15W40, a wiem ze do takiego powinien isc półsyntetyk 10W40, czy mozliwe jest ze olej jest zagesty?? . Pzdr. Patryk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Olej nie ma nic wspólnego z nadmiernym ciśnieniem w skrzyni korbowej.Ktoś źle podkładał zaworki odpowietrzające w głowicach. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baraba Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 tylko ciekaw jestem czy we wszystkich głowicach, w której najpierw patrzec??. Rozbiore którąś i zobacze co tam wogule jest:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 No mysle ze masz tylko 2 glowice i w obu radze sprawdzic zaworki o ktorych napisal Piotrek. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baraba Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 No w sumie tak. Zmyliło mnie to ze są 4tłoki. Sprawdze to i napisze czy pomogło. narazie dziękuje za rady. Gorąco POZDRAWIAM. Patryk :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Czy pytasz o Honde VT, czy VF ???Tylko ta druga ma 4 tloki, a w pytaniu napisales VT ( Vee TWO ). Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.