Skocz do zawartości

Honda xl 600


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

lancuszek DID mam za 168pln wiec nie ma tragedii
Ja kupiłem za 260zł i mam spokój ty kupiłeś za 168 ale co z tego jak na ten sam dystans pójdzie 945zł

 

sprawdź wytarcie prowadnic szczególnie tej od strony napinacza

 

jedno ogniwo miało inny odcień
u mnie też
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten łancuszek bez znajomosci z mechanikiem kosztowałby mnie z tego co pamiętam 230pln, więc na bank nie jest to podróbka

 

prowadnice mam praktycznie jak nowe

 

moze zabrzmi to smiesznie ale czy mozliwe jest ze łancuszek padl szybciej gdyz mam uszczelkę pod głowicą duzo grubszą niz powinna byc(czyli jest zbyt naciągnięty>, ledwo udało mi się ustawic zębatkę przy składaniu tak ciasno było, praktycznie moglbym złozyc bez napinacza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

jako,ze pogoda ostatnio nie rozpieszcza zabrałem sie za gruntowny przegląd silnika w moim zabytku, w sumie chodzi mi tylko o naprawy gwintów i uszczelnienia, bo generalnie nic się złego nie dzieje

 

przyszły mi juz takie uszczelki:

 

http://allegro.pl/item798690637_komplet_us..._600_xl600.html

 

ale zastanawia mnie czemu uszczelka pod głowicę składa się z trzech blaszek?

 

i jak do diabła mam założyć te miedziane uszczelki pod kolektor wydechowy?przeciąć je?

 

nastepną sprawą jest trzeszący pro-link-jakbym go nie smarowal i tak piszczy, jest to trochę irytujące, warto to rozebrać i nasmarować bezpośrednio czyli nie przez kalamitki?

 

gdzie można kupić tłok do pd03?pytam trochę na zapas... albo pierscienie lub sam pierscien olejowy, bo sprężania ma ok 7-8, ale pije olej

 

z pd04 nie pasują zapewne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelka pod głowice zawsze składa się z kilku ciękich blaszek. Niewiem po co to, może zeby lepiej się spasowało, nie mam pojęcia.

Co za sens ma założenie nowych uszczelek pod kolektor jeśli je przetniesz? To niedopuszczalne, jeśli ją przetniesz, możesz wyżucić odrazu do kubła.

Tłok do swojej Hondy powinieneś dostać u olka. Same pierścienie, to tylko serwis, każde inne to podróbki, dorabiane pierścienie w dużych jednocylindrowach niezdają egzaminu. Mogą pęknąć, a jeśli nie, bardzo szybko się wyrobią. 7-8 barów sprężania to już nie ciekawie...

A dużo tego oleju przepala?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyszły mi juz takie uszczelki:

 

http://allegro.pl/item798690637_komplet_us..._600_xl600.html

 

ale zastanawia mnie czemu uszczelka pod głowicę składa się z trzech blaszek?

 

i jak do diabła mam założyć te miedziane uszczelki pod kolektor wydechowy?przeciąć je?

Szkoda zakładać ten zestaw sam od siebie po pewnym czasie przecieka jest zbyt tani.

Uszczelka pod głowicą składa się z trzech blaszek żeby lepiej dopasować się do powierzchni bo obie zewnętrzne warstwy mają przetłoczenia skierowane na zewnątrz pamiętaj że uszczelki tego typu są jednorazowe.

Uszczelki kolektora montuje się tak że wyciąga się stare i po prostu wkłada nowe.

 

nastepną sprawą jest trzeszący pro-link-jakbym go nie smarowal i tak piszczy, jest to trochę irytujące, warto to rozebrać i nasmarować bezpośrednio czyli nie przez kalamitki?

warto rozebrać, może się też okazać że to nie Pro-link tylko amor piszczy

 

gdzie można kupić tłok do pd03?pytam trochę na zapas... albo pierscienie lub sam pierscien olejowy, bo sprężania ma ok 7-8, ale pije olej

 

z pd04 nie pasują zapewne

nominalna kompresja XL to 11-14 Barów, tyle że przy kopaniu kopką ponoć zawsze przy pomiarze wychodzi mniej tak mi powiedział pewien mechanik

O tłok zapytaj tu http://www.sklep.motorista.pl/szukaj/model,1,1985,54030 kiedyś był w ofercie

PD04 ma o 3mm mniejszy tłok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelka pod głowice zawsze składa się z kilku ciękich blaszek. Niewiem po co to, może zeby lepiej się spasowało, nie mam pojęcia.

nie zawsze, ja miałem pojedynczą wczesniej i było OK

Tłok do swojej Hondy powinieneś dostać u olka. Same pierścienie, to tylko serwis, każde inne to podróbki, dorabiane pierścienie w dużych jednocylindrowach niezdają egzaminu. Mogą pęknąć, a jeśli nie, bardzo szybko się wyrobią. 7-8 barów sprężania to już nie ciekawie...

niech wytrzymają te pierscionki chociaz 5tys, to dla mnie rok jazdy

znajomy ma w lc4 3bary i hula, wiec nie ma tragedii

A dużo tego oleju przepala?

ok 200ml na 100km :/ i co ciekawe pali jakby wiecej przy szybkiej jezdzie po drogach, a mniej przy pałowaniu po wąwozach

Szkoda zakładać ten zestaw sam od siebie po pewnym czasie przecieka jest zbyt tani.

a uszczelka pod głowice wytrzyma? warto kupić nowe śruby do głowicy czy dam rade dociągnąc ze 20Nm na starych?

nominalna kompresja XL to 11-14 Barów, tyle że przy kopaniu kopką ponoć zawsze przy pomiarze wychodzi mniej tak mi powiedział pewien mechanik

tak czy inaczej jakies tam sprezanie ma, bo i moc jest i kopnąć niełatwo

 

O tłok zapytaj tu http://www.sklep.motorista.pl/szukaj/model,1,1985,54030 kiedyś był w ofercie

PD04 ma o 3mm mniejszy tłok

dzieki!

 

a co myslisz o dobraniu samcych pierscieni? w koncu to nie wymeczony silnik, moze z rok by polatał? a wiesz moze od czego by podeszły ? :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajomy ma w lc4 3bary i hula, wiec nie ma tragedii

Poniżej 6 barów silnik daje się uruchomić raz na rok...

 

a uszczelka pod głowice wytrzyma? warto kupić nowe śruby do głowicy czy dam rade dociągnąc ze 20Nm na starych?

U mnie zaczął przez nią wyciekać olej na zewnątrz silnika od strony łańcuszka, uszczelka pod pokrywę też puściła a najbardziej dziwne jest że zaczął przeciekać o-ring napinacza rozrządu. Na temat wytrzymałości śrub się nie wypowiem bo nigdy nie pomyślałem że się zużywają od trzymania głowicy.

 

a co myslisz o dobraniu samcych pierscieni? w koncu to nie wymeczony silnik, moze z rok by polatał? a wiesz moze od czego by podeszły ? D.gif
Ja kupiłem nowe oryginalne i spokój po co dorabiać skoro są oryginały, bardzo możliwe że pasują od Hondy NX 650 Dominator

 

możliwe że masz wybite prowadnice zaworowe i przez nie bierze olej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LC4 pali całkiem łatwo, a moze po prostu jest tam jakies autodeko-automatyczne?lc4 600, 93r

Na temat wytrzymałości śrub się nie wypowiem bo nigdy nie pomyślałem że się zużywają od trzymania głowicy.

w sumie to prędzej poprzeciagają się gwinty w aluminiowym cylindrze :/ sporo napatrzyłem się jak ciezko jest dobrze dokrecic głowice w niestarych autach, a co dopiero w takim zabytku

 

moze jakiegos loctita uzyc?

 

Co do pierscieni to orginały ciezko pewnie dostac<ponoc sklep dwa-koła.pl likiwdują??> i są pewnie nie wiele tansze niz jakis tłok typu tkrj

 

Miałem na mysli dobranie z np. auta ,a a nie dorabianie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi pekla szpilka glowicy w XR przy dokrecaniu tejze....

 

kup DOBRE albo oryginalne uszczelki to beda trzymac , jak kupiles omp lub podobny syf to sie nie dziw ze cieknie.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...

a linka nikt nie ma ?

 

jak mozesz , zrob mi foto regulacji gaznikow i napedu z rozrusznika na sprzeglo jednokierunkowe

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy wszystkie dzwigienki zaworowe są w moim moto identyczne tzn. czy są róznice miedzy ssącymi, wydechowymi, prawymi, lewymi?

są dwa rodzaje tzn identyczne są tak jakby na krzyż

 

linka do PD03 niema problemu http://www.hondaxl.it/manuali.htm

ale PD04 (dokładniej LM 1985) występuje tylko w wersji mam -> pożyczę -> xeruje

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...