teslasim Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 lancuszek DID mam za 168pln wiec nie ma tragedii Ja kupiłem za 260zł i mam spokój ty kupiłeś za 168 ale co z tego jak na ten sam dystans pójdzie 945zł sprawdź wytarcie prowadnic szczególnie tej od strony napinacza jedno ogniwo miało inny odcieńu mnie też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 4 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 ten łancuszek bez znajomosci z mechanikiem kosztowałby mnie z tego co pamiętam 230pln, więc na bank nie jest to podróbka prowadnice mam praktycznie jak nowe moze zabrzmi to smiesznie ale czy mozliwe jest ze łancuszek padl szybciej gdyz mam uszczelkę pod głowicą duzo grubszą niz powinna byc(czyli jest zbyt naciągnięty>, ledwo udało mi się ustawic zębatkę przy składaniu tak ciasno było, praktycznie moglbym złozyc bez napinacza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 ledwo udało mi się ustawic zębatkę przy składaniu tak ciasno było, praktycznie moglbym złozyc bez napinacza... to normalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 jako,ze pogoda ostatnio nie rozpieszcza zabrałem sie za gruntowny przegląd silnika w moim zabytku, w sumie chodzi mi tylko o naprawy gwintów i uszczelnienia, bo generalnie nic się złego nie dzieje przyszły mi juz takie uszczelki: http://allegro.pl/item798690637_komplet_us..._600_xl600.html ale zastanawia mnie czemu uszczelka pod głowicę składa się z trzech blaszek? i jak do diabła mam założyć te miedziane uszczelki pod kolektor wydechowy?przeciąć je? nastepną sprawą jest trzeszący pro-link-jakbym go nie smarowal i tak piszczy, jest to trochę irytujące, warto to rozebrać i nasmarować bezpośrednio czyli nie przez kalamitki? gdzie można kupić tłok do pd03?pytam trochę na zapas... albo pierscienie lub sam pierscien olejowy, bo sprężania ma ok 7-8, ale pije olej z pd04 nie pasują zapewne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Uszczelka pod głowice zawsze składa się z kilku ciękich blaszek. Niewiem po co to, może zeby lepiej się spasowało, nie mam pojęcia. Co za sens ma założenie nowych uszczelek pod kolektor jeśli je przetniesz? To niedopuszczalne, jeśli ją przetniesz, możesz wyżucić odrazu do kubła. Tłok do swojej Hondy powinieneś dostać u olka. Same pierścienie, to tylko serwis, każde inne to podróbki, dorabiane pierścienie w dużych jednocylindrowach niezdają egzaminu. Mogą pęknąć, a jeśli nie, bardzo szybko się wyrobią. 7-8 barów sprężania to już nie ciekawie... A dużo tego oleju przepala? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 przyszły mi juz takie uszczelki: http://allegro.pl/item798690637_komplet_us..._600_xl600.html ale zastanawia mnie czemu uszczelka pod głowicę składa się z trzech blaszek? i jak do diabła mam założyć te miedziane uszczelki pod kolektor wydechowy?przeciąć je? Szkoda zakładać ten zestaw sam od siebie po pewnym czasie przecieka jest zbyt tani. Uszczelka pod głowicą składa się z trzech blaszek żeby lepiej dopasować się do powierzchni bo obie zewnętrzne warstwy mają przetłoczenia skierowane na zewnątrz pamiętaj że uszczelki tego typu są jednorazowe. Uszczelki kolektora montuje się tak że wyciąga się stare i po prostu wkłada nowe. nastepną sprawą jest trzeszący pro-link-jakbym go nie smarowal i tak piszczy, jest to trochę irytujące, warto to rozebrać i nasmarować bezpośrednio czyli nie przez kalamitki? warto rozebrać, może się też okazać że to nie Pro-link tylko amor piszczy gdzie można kupić tłok do pd03?pytam trochę na zapas... albo pierscienie lub sam pierscien olejowy, bo sprężania ma ok 7-8, ale pije olej z pd04 nie pasują zapewne nominalna kompresja XL to 11-14 Barów, tyle że przy kopaniu kopką ponoć zawsze przy pomiarze wychodzi mniej tak mi powiedział pewien mechanik O tłok zapytaj tu http://www.sklep.motorista.pl/szukaj/model,1,1985,54030 kiedyś był w ofercie PD04 ma o 3mm mniejszy tłok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Uszczelka pod głowice zawsze składa się z kilku ciękich blaszek. Niewiem po co to, może zeby lepiej się spasowało, nie mam pojęcia. nie zawsze, ja miałem pojedynczą wczesniej i było OK Tłok do swojej Hondy powinieneś dostać u olka. Same pierścienie, to tylko serwis, każde inne to podróbki, dorabiane pierścienie w dużych jednocylindrowach niezdają egzaminu. Mogą pęknąć, a jeśli nie, bardzo szybko się wyrobią. 7-8 barów sprężania to już nie ciekawie... niech wytrzymają te pierscionki chociaz 5tys, to dla mnie rok jazdy znajomy ma w lc4 3bary i hula, wiec nie ma tragedii A dużo tego oleju przepala? ok 200ml na 100km :/ i co ciekawe pali jakby wiecej przy szybkiej jezdzie po drogach, a mniej przy pałowaniu po wąwozach Szkoda zakładać ten zestaw sam od siebie po pewnym czasie przecieka jest zbyt tani. a uszczelka pod głowice wytrzyma? warto kupić nowe śruby do głowicy czy dam rade dociągnąc ze 20Nm na starych? nominalna kompresja XL to 11-14 Barów, tyle że przy kopaniu kopką ponoć zawsze przy pomiarze wychodzi mniej tak mi powiedział pewien mechanik tak czy inaczej jakies tam sprezanie ma, bo i moc jest i kopnąć niełatwo O tłok zapytaj tu http://www.sklep.motorista.pl/szukaj/model,1,1985,54030 kiedyś był w ofercie PD04 ma o 3mm mniejszy tłok dzieki! a co myslisz o dobraniu samcych pierscieni? w koncu to nie wymeczony silnik, moze z rok by polatał? a wiesz moze od czego by podeszły ? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 znajomy ma w lc4 3bary i hula, wiec nie ma tragedii Poniżej 6 barów silnik daje się uruchomić raz na rok... a uszczelka pod głowice wytrzyma? warto kupić nowe śruby do głowicy czy dam rade dociągnąc ze 20Nm na starych? U mnie zaczął przez nią wyciekać olej na zewnątrz silnika od strony łańcuszka, uszczelka pod pokrywę też puściła a najbardziej dziwne jest że zaczął przeciekać o-ring napinacza rozrządu. Na temat wytrzymałości śrub się nie wypowiem bo nigdy nie pomyślałem że się zużywają od trzymania głowicy. a co myslisz o dobraniu samcych pierscieni? w koncu to nie wymeczony silnik, moze z rok by polatał? a wiesz moze od czego by podeszły ? D.gif Ja kupiłem nowe oryginalne i spokój po co dorabiać skoro są oryginały, bardzo możliwe że pasują od Hondy NX 650 Dominator możliwe że masz wybite prowadnice zaworowe i przez nie bierze olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 LC4 pali całkiem łatwo, a moze po prostu jest tam jakies autodeko-automatyczne?lc4 600, 93r Na temat wytrzymałości śrub się nie wypowiem bo nigdy nie pomyślałem że się zużywają od trzymania głowicy. w sumie to prędzej poprzeciagają się gwinty w aluminiowym cylindrze :/ sporo napatrzyłem się jak ciezko jest dobrze dokrecic głowice w niestarych autach, a co dopiero w takim zabytku moze jakiegos loctita uzyc? Co do pierscieni to orginały ciezko pewnie dostac<ponoc sklep dwa-koła.pl likiwdują??> i są pewnie nie wiele tansze niz jakis tłok typu tkrj Miałem na mysli dobranie z np. auta ,a a nie dorabianie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 mi pekla szpilka glowicy w XR przy dokrecaniu tejze.... kup DOBRE albo oryginalne uszczelki to beda trzymac , jak kupiles omp lub podobny syf to sie nie dziw ze cieknie. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 24 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 czy wszystkie dzwigienki zaworowe są w moim moto identyczne tzn. czy są róznice miedzy ssącymi, wydechowymi, prawymi, lewymi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 ma ktos manuala do XL ek ?? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaszczur2 Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 ma ktos manuala do XL ek ?? W formie papierowej niestety tylko - "księgę z epoki" Jak potrzebujesz konkretne fragmenty to mogę Ci fotki porobić ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 a linka nikt nie ma ? jak mozesz , zrob mi foto regulacji gaznikow i napedu z rozrusznika na sprzeglo jednokierunkowe Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 czy wszystkie dzwigienki zaworowe są w moim moto identyczne tzn. czy są róznice miedzy ssącymi, wydechowymi, prawymi, lewymi? są dwa rodzaje tzn identyczne są tak jakby na krzyż linka do PD03 niema problemu http://www.hondaxl.it/manuali.htm ale PD04 (dokładniej LM 1985) występuje tylko w wersji mam -> pożyczę -> xeruje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.