Skocz do zawartości

Tiger 1050


Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie.

Nie wierzę też w to, że nagle z jednego komputera zrobiło się ich kilka czy kilkanaście. Wg informacji, które ja miałem od maja miały być drugi komputer... ciekawe czy już ten drugi chociaż jest. Teoretycznie powinno to skrócić czas diagnostyki o połowę :)

 

hm co do komputera diagnostycznego to już nieaktualne - obecnie w każdym ASO Triumpha jest już komputer...

 

Może mieli na myśli, że w każdym ASO mają już PC :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

mam pytanie do wlascicieli Tigerow 1050

a jak to jest z awaryjnością nowego Tigera, macie jakieś doświadczenia?

jaki macie przebieg aktualnie?

Czy to prawda ze hamulce sa tak kiepskie jak wypisuja dziennikarze w testach? ma spore tarcze i az dziwi mnie tak kiepska recenzja.

Na dodatek narzekania na ABS...?

Jak wychodzi w praktyce spalanie?

Ile macie wzrostu? jak z wygodą? Jak bardzo wieje? Jakie prędkości przelotowe macie? Ile km dziennie można nawinąć bez bólu w plecach?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie do wlascicieli Tigerow 1050

a jak to jest z awaryjnością nowego Tigera, macie jakieś doświadczenia?

jaki macie przebieg aktualnie?

Czy to prawda ze hamulce sa tak kiepskie jak wypisuja dziennikarze w testach? ma spore tarcze i az dziwi mnie tak kiepska recenzja.

Na dodatek narzekania na ABS...?

Jak wychodzi w praktyce spalanie?

Ile macie wzrostu? jak z wygodą? Jak bardzo wieje? Jakie prędkości przelotowe macie? Ile km dziennie można nawinąć bez bólu w plecach?

 

Krzaq.

Silnik w Tigerze z tego co wiem, to ten sam co w Spincie ST. Ma jedynie lekko parametry zmodyfikowane. Znam gościa, który sprintem z tym właśnie silnikiem nakulał 65 tys. km praktycznie bez awarii.

Są też przypadki narzekań na awaryjność triumpha. Ogólnie myślę jednak, że nie jest źle. Gorzej niż sama jakość motocykli wypada jakość obsługi w serwisach w PL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka uwag ..........

 

Nie jest to sprzęt dla osób hmmm...." mikrego wzrostu " poniżej 180 cm nawet nie próbujcie :biggrin:

 

Pasażer nie ma za wygodnie , bo kanapa ma dosyc wysoko profilowany tył , tak że jeżeli Wasz plecaczek nie jest malutki to dostanie sporą porcję wiatru :icon_eek:

 

kokpit owszem , czytelny ale nieco ubogi

 

ABS działa doskonale i powyżej 2 paczek na pełnym deszczu daje znać o uslizgach :icon_biggrin:

 

Skrzynia jak dla mnie bardzo dobrze i precyzyjnie funkcjonuje , silnik malina , zawiecha na miasto i na winkle bardzo dobrze ustawiona fabrycznie :wink:

 

Pozostaje tylko kwestia serwisu i tu niestety ........jaki salon taki serwis :icon_evil:

 

Pozdrawiam Mariusza zakochanego w Triumphie :icon_razz:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robuś pozdrawiam Ciebie równieź, co do zakochania to źona się ze mną zgadza , lubie rzeczy inne , niestandardowe, japońców jeździ tysiące a TT 1050 jest w Poznaniu jeden i o to właśnie chodzi, źeby zrobić na przekór opiniom i gustom innych, a do tego przecieź to świetne moto.

pozdrawiam

PS. Robuś salon to nie wiem ale chłopaki w serwisie jak dla mnie to są ok.

 

 

 

Kilka uwag ..........

 

Nie jest to sprzęt dla osób hmmm...." mikrego wzrostu " poniżej 180 cm nawet nie próbujcie :biggrin:

 

Pasażer nie ma za wygodnie , bo kanapa ma dosyc wysoko profilowany tył , tak że jeżeli Wasz plecaczek nie jest malutki to dostanie sporą porcję wiatru :icon_eek:

 

kokpit owszem , czytelny ale nieco ubogi

 

ABS działa doskonale i powyżej 2 paczek na pełnym deszczu daje znać o uslizgach :icon_biggrin:

 

Skrzynia jak dla mnie bardzo dobrze i precyzyjnie funkcjonuje , silnik malina , zawiecha na miasto i na winkle bardzo dobrze ustawiona fabrycznie :wink:

 

Pozostaje tylko kwestia serwisu i tu niestety ........jaki salon taki serwis :icon_evil:

 

Pozdrawiam Mariusza zakochanego w Triumphie :icon_razz:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

po kilku tygodniach studiowania forum tiger1050.com

pozwolę sobie zadać pytania i Wam.

 

1) czy Wasze tigery także pija olej? jeśli tak to ile dolewacie na 1000km? wg w/w forum sa przypadki spalania oleju nawet do 0,5L/1000km

Dla mnie to wartosci nie do przyjecia jesli chodzi o nowe moto z nowoczesnym silnikiem!

Czy ST tez pija olej?

2) jakie maksymalne/ minimalne zuzycie paliwa zaobserwowaliscie? i przy jakich predkosciach

w/w forum wspomina glownie w mpg ktora jest na tyle nie ludzka ze ma dwa typy galonow i nie bardzo wiadomo o co komu chodzi mowiac ze pali mu 50mpg :)

domyslam sie ze to w granicach 5,5L/100km pytanie czy to predkosci 90kmh czy raczej 160kmh

3) Czy pamiętacie może koszt serwisow gwarancyjnych i co musieliscie wymieniac, za co placic?

jeden koles z UK wybulil 700Funtow za serwis po 20tys km. Jak ceny przedstawiaja sie w Polsce? To chyba sporo biorąc pod uwagę opinię o rodowych serwisantach...

4) Jakich zestawow kufrow uzywacie? jak sie sprawuja? macie moze zdjecia? Triumphowe wygladaja ladnie ale sa strasznie male, moze warto rozejrzec sie za zamiennikami..?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprint ST i Tiger mają ten sam silnik. Po ponad 3000km w tym sezonie nie zaobserwowałem żadnego spadku poziomu oleju, to co piszesz o zużyciu oleju 0,5/1000km jest po prostu śmieszne. Ja po przeczytaniu kilku postów na forum triumphrat.net dowidziałem że w Angole zamiast oleju zalecanego przez producenta leją olej do diesla, więc może dlatego spalanie oleju mają tak wysokie :).

 

Zużycie paliwa (Sprint ST):

 

- przy 100km/h: 4,5l/100km

- przy 130km/h: 5,5l/100km

- dynamiczna jazda 130-180km/h: 7-8l/100km

- średnio (cykl mieszany) po 3000km: 6,2l/100km.

 

 

 

 

Edytowane przez soulreaver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak to jest z awaryjnością nowego Tigera,

 

zamiescilem swego czasu ranking niezawodnosci Sprinta 1050 ST, obecnie jest na czwartym miejscu ( swego czasu byl na pierwszym ) i dylematow nie bylo, wlasciwie to wymieniali jedynie gumy.

 

Czy to prawda ze hamulce sa tak kiepskie jak wypisuja dziennikarze w testach? ma spore tarcze i az dziwi mnie tak kiepska recenzja.

 

Posmigalem nim troche na torze, co prawda do hamulcow w mojej " K " troche im brakuje, sa jednak wystarczajaco dobre. Co do opisow " dziennikarzy " to tez sa rozne opinie raczej subjektywne.

 

Ile macie wzrostu? jak z wygodą? Jak bardzo wieje? Jakie prędkości przelotowe macie? Ile km dziennie można nawinąć bez bólu w plecach?

 

mam 186 cm i pozycja jest jak dla mnie idealna. Nie smigalem nim na tyle aby wiedziec dokladnie jak czuje sie po 450 km w Alpach. Jestem jednak przekonany, ze zadne bole nie beda wystepowaly, przynajmniej jezeli porowna sie je z tymi bolami jakie wystapily by po przejechaniu takiej trasy na innym sprzecie.

 

P.S. Triumph zawsze jest godny uwagi, bez wzgledu na model. Kto wie, moze moim nastepnym bedzie wlasnie ten model, bo jestem pod wrazeniem. Czas pokaze.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tygrysy już są:

 

http://moto.onet.pl/5509628,32,4,filmy.html?node=32

 

Co do powyższych wypowiedzi to pozwolę sobie wtrącić moje krótkie zdanie na temat Triumpha. Sam używam od dwóch lat daytony 955i (poprzednio yamaha i suzuki) - nie mam z nią żadnych kłopotów i nie mam do tego motocykla żadnych zastrzeżeń. To temat Tigera ale to też Triumph. Daytona (w ogóle Triumph) zdecydowanie bije na głowę popularne motocykle japońskie. Nie zgadzam się też z opiniami dyletantów i ignorantów tematu Triumpha odnośnie eksploatacji. Maszyna jest niezawodna, zużycie paliwa w normie (bardzo przyzwoite), oleju nie bierze ani grama (po 8 kkm) itd, itp. O ile będę chciał się pozbyć Triumpha to biorę pod uwagę tylko dwie możliwości: problemy finansowe albo stan mojego kręgosłupa.

Życzę powodzenia i pozdrawiam wszystkich posiadaczy Triumpha.

Edytowane przez amdia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

moj tiger nie pije oleju, spalanie średnie do predk. 130 5,6 l przy jeździe 180 - 200 spalił 8 ltr.

przegląd po 10 tyś kosztował 250 zł , teraz miałem przegląd 20 tyś po rabatach 1000 zł brutto sławuś w serwisie w poznaniu wymienił olej z filtrem oleju, filtr powietrza, przednie klocki hamulcowe, świece i zamontował zapalniczke źeby w razie potrzeby naładować telefon

moto się nie psuje nie wiem skąd te opinie, kufry mogłyby być większe ale trudno , racje ma Robuś źe pasaźer moźe mieć cięźko, mam 184 cm wzrostu więc moto skrojone tak jakby na mnie,

ostatnia trasa to suwałki - poznań i troche dupsko boli trzeba będzie coś z tym zrobić

a tak poza tym nie zamieniłbym na źadne inne moto

pozdrawiam Robusia i Sławusia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moj tiger nie pije oleju, spalanie średnie do predk. 130 5,6 l przy jeździe 180 - 200 spalił 8 ltr.

przegląd po 10 tyś kosztował 250 zł , teraz miałem przegląd 20 tyś po rabatach 1000 zł brutto sławuś w serwisie w poznaniu wymienił olej z filtrem oleju, filtr powietrza, przednie klocki hamulcowe, świece i zamontował zapalniczke źeby w razie potrzeby naładować telefon

moto się nie psuje nie wiem skąd te opinie, kufry mogłyby być większe ale trudno , racje ma Robuś źe pasaźer moźe mieć cięźko, mam 184 cm wzrostu więc moto skrojone tak jakby na mnie,

ostatnia trasa to suwałki - poznań i troche dupsko boli trzeba będzie coś z tym zrobić

a tak poza tym nie zamieniłbym na źadne inne moto

pozdrawiam Robusia i Sławusia

 

Przy przeglądzie 20tyś. miałeś robioną regulację zaworów i synchro przepustnic?

Edytowane przez soulreaver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...