Skocz do zawartości

Honda Seven Fifty wymiana łańcuszków


Yolaos
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie do tych szczęśliwców, którzy musieli wymieniać w Hondzie oba łańcuszki.

Czy warto przy okazji rozbiórki silnika wymieniać np. uszczelniacze zaworowe i docierać zawory??

Dodam, że sprzęt jest wyprodukowany w 1992 roku, a wg. mnie ma przejechane ok.100 tys.km.

Jak na razie maszyna nie bierze oleju(nic nie trzeba dolewać), pali na rys (czy zimna, czy ciepła -tak samo),

nie kopci ani nie dymi.

Liczę na doświadczenie kolegów, być może nawet w takim silniku coś tam warto przy tej okazji zrobić, a być

może jest tak, że póki dobre - nie ruszać!!

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc, muszę wymienić , bo mnie cholera bierze - tak dzwoni...

A wymieniam łańcuch napędu alternatora i rozrządu.

Zaczęło się dzwonienie w zeszłym roku i myślałem, że to rozrząd.

Zanabyłem stosowne części umówiłem się gdzie trzeba na wymianę, a tu

się okazuje, że owszem może i łańcuch rozrządu się odezwie, ale do wymiany jest

też napęd alternatora/rozrusznika....niestety.

Teraz to już jest coraz bardziej wq..jące.

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to faktycznie masz problem :icon_mrgreen:. Jak rozbierasz silnik, to warto jest wymienić uszczelniacze zaworowe, jak też sprawdzić stan samych zaworów (wprawdzie w Hondzie się nie podpierają i nie wypalają). Do tego komplet uszczlek i obowiązkowo sprawdzenie czy głowica jest prosta - w sumie to możesz dla zasady ją splanować, ja zawsze tak robiłem, choziać różne są opinie na ten temat. Mam nadzieję że nasz serwisówkę. Jest tam opisana procedura mycia a nastepnie montażu regulatorów hydraulicznych. Warto to zrobić. Robisz sam, czy zlecasz warsztatowi?

 

Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za informacje.

Tak coś "czułem", że moja czarna dama oczyści mnie z kasy...

Zakładałem, że trzeba będzie popychacze też wymyć, ale w związku z tym, że w zestawie

uszczelek Larssona jest wszystko, chciałem wiedzieć czy faktycznie wszystko się przyda.

No i się przyda -niestety.

Serwisówkę mam, a będzie to robił mechanik - też motocyklista - w mojej firmie

(pracuję w ASO pewnej znanej marki, która nie płaci mi za reklamę :icon_mrgreen: )

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję że nasz serwisówkę. Jest tam opisana procedura mycia a nastepnie montażu regulatorów hydraulicznych. Warto to zrobić.

Warto, warto-przez pare tysiecy kilometrow nie bedzie ich slychac. A potem znow sie zasyfia i beda napierdalac na zimnym silniku tak samo :icon_mrgreen: :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...