michal750 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 CBR F4 z 1999 roku na gaznikach. Do 6500 obr/min motocykl jezdzi bezproblemowo, jednak po przekroczeniu tej granicy zachowuje sie jakby byl zblokowany. Jedzie , ale bardzo opornie. Zmienia sie troche praca silnika (jak przy odcieciu zaplonu) i mam wrazenie jakby przyspieszal na 2 cylindrach.Gazniki byly rozbierane, regulowane i nie bylo tam nic nietypowego.Czy to moze byc wina modulu zaplonowego? Czy tez gdy modul pada to motocykla nie da sie odpalic? Czy ktos mial taki przypadek?Moze macie jakies pomysly co to moze byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamykwln Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Mi się tylko nasuwa na myśl że masz zrąbane świece i może nie pracuje na wszystkich 4 garach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Nie, to raczej malo prawdopodobne. Wyczulbym to.Wolne obroty sa w normie, do 6500 jest wszystko super, a pozniej jakby inne moto :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Daj mu troche ssania na tych obrotach i zobacz czy pojdzie lepiej. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 wiec tak sprawdź czujnik położenia przepustnicy przy gaźnikach z prawej str gaźników.. czy ta wtyczka ci sie nie wypieła.. narazie to mi sie nasuwa + sprawdzic podcisnienie w gaźnikach .. i to co koledzy powyzej pisali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 A moze zaworki iglicowe padnięte? U mnie gdy sie czasem zawiesi to niskie obroty są i niby jest wsio Ok a na wyzszych (jesli tak je mozna nazwać ) motor poprostu stoi w miejscu ... Twoj jedzie bo pozostale gary go ciągną. proponuje to sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Jestem juz prawie pewien ze ten motocykl jest jakos elektronicznie zblokowany. Nigdy nie jechalem zblokowanym motocyklem, wiec nie wiem jak sie on wtedy zachowuje.Gazniki odrzucam. Szukac gdzies w wydechu? Czy modul moze miec cos z tym wspolnego? Slyszeliscie o blokadzie na module? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 (edytowane) Blokada na module jest wtedy gdy motocykl nie wkreca sie na wysokie obroty . Nie wiem jak to jest w sportach ale w mniejszych pojemnosciach motocykl nie wkreci sie ponad 10 tys RPM . Zablokowany modul odcina zaplon na wysokich obrotach . EDIT : Jesli modul sie psuje to sie psuje calkiem . Nie ma mozliwosci ze bedzie dzialal na pol gwizdka. Edytowane 23 Sierpnia 2008 przez Pawik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Tak jak wczesniej przypuszczalem problemem okazal sie modul zaplonu. Po zamianie z innego motocykla (razem ze stacyjka) wszystko bylo ok. Szczerze mowiac to pierwszy raz spotykam sie z blokowaniem motocykla na module zaplonowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.