pluto2202 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 witam. prosze o pomoc. yamaha fazer600 po zmianie zestawu napedowego zaczela dziwnie sie zachowywac podczas jazdy. po wzuceniu drugiego biegu i otkrec eniu manetki gazu zaczyna przeskakiwac jakby lancuch i wybija bieg. dzis nawet zblokowalo tylne kolo ale na tyle ze jeszcze sie krecilo ale bardzo ciezko po zatdrzymaniu motor zgasl. bieg sie zblokowal i ciezko bylo wbic luz. chcialem zauwazyc ze przerd wymiana nie zachowywal sie tak. lancuch naciagniety jest wg zalecen producenta. po postawienu motocykla na centralnej stopce wrzuceniu drugiego biegu i dodaniu gazu slychac jakby wycie lozyska. czy jest mozliwe ze moglo pasc lozysko na walku skrzyni biegów?? pozdrawiam i czekam na informacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Zestaw napędowy? czyli wymieniłeś obie zębatki i łańcuch? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pluto2202 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Zestaw napędowy? czyli wymieniłeś obie zębatki i łańcuch? tak wymieniłem obie zębatki i łańcuch.\ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Jesli lancuch jest nowy i naciagniety to jak moze przeskakiwac? WYglada na to, ze wysypaly sie jakies zebatki skrzyni albo sprzeglo klowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pluto2202 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Jesli lancuch jest nowy i naciagniety to jak moze przeskakiwac? WYglada na to, ze wysypaly sie jakies zebatki skrzyni albo sprzeglo klowe. a czy w tym wypadku wystepuje to dziwne gwizdanie. to robi na kazdym biegu. a czy w tym wypadku wystepuje to dziwne gwizdanie. to robi na kazdym biegu. i co to jest sprzeglo klowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 jak gwizdze na kazdym biegu to calkiem mozliwe ze lozysko. Kwestia tylko jak zmienia sie to gwizdanie pod wzgledem: a- poszczegolnego biegu b-obrotow silnika na danym bieguCzy demontowaliscie zebatke zdawcza (przy silniku) w jakis ludzki sposob ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VIKI Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Najważniejsze pytanie w tym temacie w jaki sposób była zdjeta i założona zębatka przy silniku?-zakładając że, reszta jest w porządku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pluto2202 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Najważniejsze pytanie w tym temacie w jaki sposób była zdjeta i założona zębatka przy silniku?-zakładając że, reszta jest w porządku powiem tak,zebatka z przodu zeszla bez problemu jak rowniez bez problemu poszlo ja zamontowac. teraz zdemontowalem lancuch i okazalo sie ze jednak to lancuch tak szumial na slizzgaczu wiec wykluczam lozysko. czy to moze byc wina sprzegla czy skrzynia sie sypie. pozdrawiam i dziekuje za aktualne odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexrafi Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 jeśli dzieje ci sie to tylko na 2-gim biegu stawiam na skrzynię wnioskując z tego iż nie można było wrzucić luzu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 sławetny 2 bieg ... pewnie masz uszkodzone sprzegło kłowe jesli nie wiesz co to jest nawet sie nie zabieraj za naprawe. Dla zaspokojnia twojej ciekawosci powiem tylko ze twoja skrzynia jest stale zazebiona oznacza to ze wszystkie zebatki ze soba sie zazebiaja, zmioana biegu nastepuje poprzes połoczenie z wałkiem odpowiedniej pary kół zebatych dzieje sie to najczesciej przez inne koło zebate wyposazone własnie w sprzegła kłowe, takie wyspustki z boku koła zebatego;] oczywiscie maja one odpowiednie nachylenie itp;] Jesli dajmy nato ktos sobie lubił strzelic ze sprzegiełka na 2 biegu no to nasze nieszczesliwe sprzegło kłowe przenosiło duze obciazenia i to w dodatku udarne ;] Jak wiesz takie obciazenia cienko słuza utwardzanemu i kruchemu materiałowi nastapiło wyszczerbienie lub zaokraglenie sprzegła kłowego które to straciło odpowiednie nachylenie w ten oto sposób podczas dodania gazu zamias samodociskania sprzegła kłowego otrzymujemy efekt przeciwny. Przy okazji znajc zycie i szczescie wodzik nadawac bedzie sie do wymiany. Sprzeglo kłowe mozna regnerować. Przywraca sie mu odpowiednie nachylenie np. na frezarce(ja tak np. robie ale co sie wtedy omęcze to moje). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pluto2202 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 sławetny 2 bieg ... pewnie masz uszkodzone sprzegło kłowe jesli nie wiesz co to jest nawet sie nie zabieraj za naprawe. Dla zaspokojnia twojej ciekawosci powiem tylko ze twoja skrzynia jest stale zazebiona oznacza to ze wszystkie zebatki ze soba sie zazebiaja, zmioana biegu nastepuje poprzes połoczenie z wałkiem odpowiedniej pary kół zebatych dzieje sie to najczesciej przez inne koło zebate wyposazone własnie w sprzegła kłowe, takie wyspustki z boku koła zebatego;] oczywiscie maja one odpowiednie nachylenie itp;] Jesli dajmy nato ktos sobie lubił strzelic ze sprzegiełka na 2 biegu no to nasze nieszczesliwe sprzegło kłowe przenosiło duze obciazenia i to w dodatku udarne ;] Jak wiesz takie obciazenia cienko słuza utwardzanemu i kruchemu materiałowi nastapiło wyszczerbienie lub zaokraglenie sprzegła kłowego które to straciło odpowiednie nachylenie w ten oto sposób podczas dodania gazu zamias samodociskania sprzegła kłowego otrzymujemy efekt przeciwny. Przy okazji znajc zycie i szczescie wodzik nadawac bedzie sie do wymiany. Sprzeglo kłowe mozna regnerować. Przywraca sie mu odpowiednie nachylenie np. na frezarce(ja tak np. robie ale co sie wtedy omęcze to moje). kolega wueska trafil faktycznie cos z drugim biegiem jest nie tak reszta biegów dziala bez zazutow, jak powoli przyspieszam na na 2 to jest wszystko ok zato jak mu odkrece to wskakuje lluz.mial juz ktos z was taki problem?? co go moze bolec? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 No co rozpoławiać silnik;] Przecież napisałem co jest do roboty;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 mial juz ktos z was taki problem?? co go moze bolec? Taka awaria to skutek przebijanie z 1 na 2 zwykle na kole i bez sprzegla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VIKI Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 No tak,ale kolega w 1 poście napisał że, przed wymianą nic takiego nie było i to jest ciekawe a silnik do rozebrania i skrzynia do naprawy szkoda czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pluto2202 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 czy to prawda ze jak spokojnie jeździ nie używając drugiego biegu to sie nic nie powinno stać? czy to może pociągnąć jakieś konsekwencje? w końcu do zakończenia sezonu jeszcze dużo czasu z kasa u mnie krucho, pozdrawiam i nie życzę nikomu takiej sytuacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.