krzys Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 (edytowane) Wg książeczki wymieniają Bridgestone -a BT57 F(ront) i R(ear) i Michelin -a Pilot Road A i B. Pierwsze mam oryginalnie (8 czy 8.5tys jakoś tera zmam) i za niebawem bedzie trzeba zmieniać myśle że wyjdzie to jakoś na 10tyś km. Generalnie opona jak to opona od innych motocykli się nie różni..ale założyłem nowy wątek, niech se będzie do naszych maszyn. Bridgestona BT57 w mojej okolicy nie mają a zamiast nich są BT021. Czy to nie jakies sportowe do CBRek?A ja to potrzebuje wiadomo takiej co to sie dobrze trzyma i się nie zużywa :) PS.Co to jest opona dwuskładnikowa? typowy sport? Edytowane 18 Sierpnia 2008 przez krzys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 primo: przeniosłem do właściwego działu. "se" nie będzie - tylko tam, gdzie na to miejsce secundo: gdybyś przeczytał choć kilka (z kilkudziesięciu) tematów o oponach, nie zadawałbyś podstawowych pytań - to tak a propos post scriptum tertio: _naprawdę_ odpowiedzi i podpowiedzi są w archiwalnych postach. trzeba tylko wykazać ciut aktywności i poszukać (będę miły i podpowiem: w temacie jest "ranking") ;>jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Metzeler Z6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzys Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 (edytowane) trud se zadalem jeno wyszukiwarka na model "bt57" tego bridgstona zwraca zero rezulatów tak samo jak "opony cbf". Chciałem się dowiedzieć, może ktoś paraktykował tego Michelina po oryginalnych i ma jakieś porównanie. Motocykl motocyklowi nie równy inny typ, masa, moc, sposób jazdy nim, więc nalepiej mieć rozeznanie "od swoich". Edytowane 18 Sierpnia 2008 przez krzys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Kolega ma duuuuuze szczescie, Motorrad kilka tygodni temu przetestowal trzy rodzaje gum do tehgo sprzetu. testowano dodatkowo Michelin Pilot Road " A " ktore sa w satndardzie. sa naprawde dobrymi seryjnymi oponami w ktore producent obol Honde, sa poreczne neutralnenie ma specjalnie tendencji do stawiania motocykla przy hamowaniu, drgan kierownicy, wybacza sporo bledow , jest przewidywalna, mimo tego ze pod wzgledem przyczepnosci nie jest juz na takim poziomie jak inne porownywalne opony konkurencji. Pirelli Diablo tada n atych oponach jezdzie sie podobnie nieskomplikowanie na " lekkich stopach " ( troche smieszne ale tak napisali ) Pirelli toczy sie nie tak komfortowo jak, daje jednak spora rezerwe jazeli chodzi o przyczepnosc. Ich godzina wybija gdy jedziemy na mokrej nawierzchni. Suverennie przecina wodeprzynoszac pilotom wygrana pod wzgledem bezpieczenstwa. Metzeler Z6 Roadtec pod wzgledem mokrej nawierzchniu niewiele gorzej od Pirelli, we wszystkich innych kategoriach o wiele lepsza od konkurencji. Jest referencja ( w stosunku do tej opony porownuje sie inne ). pelna przyczepnoosc, klasa oprecznosc, mala tendencja do stawiania motocykla ( Aufstellmoment ) podczas hamowania ( moge potwierdzic ) w pochyleniu czy nierownosciach drogi. ( Bodenwellen ) i wywazone ( wybalansowane ) bezpieczne zachowanie sie w zakretach. Zarowno przy turystyce jak i sportowej turystyce. Sorry za moze nie dokladne tlumaczenie ale spiesze sie bo zaraz wyklady. :icon_biggrin: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzys Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Vielen danke :icon_mrgreen: , a o tych Bridgstone -ach nic nie napomnieli ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 (edytowane) Gern geschehen. Nie, smigam teraz na BT 014 a w przyszlym tygodniu zakladam wlasnie Z6. :icon_twisted: Edytowane 19 Sierpnia 2008 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Yo! Ja z BT057 przesiadlem sie na Pirelli Diablo i musze powiedziec, ze jestem zadowolony :]. Nie wydalem fortuny (chyba to bylo 750zl za komplet z Mynetmoto), a oponki sa wg mnie bardzo dobre. Nie zauwazylem, zeby byly jakos nieprzewidywalne w deszczu - bylem zdziwiony wrecz jak pozno na mokrym odzywa sie ABS. Co wiecej wracalem na swiezutkich laczach z warsztatu gdzie mi je zalozyli 50km w ulewie i sie nie zabilem. Z jednej strony tyl juz zamkniety - zanim przekroczyl 500km juz sie udalo :icon_twisted:.Zobaczymy jak bedzie z trwaloscia. BT057 wytrzymala (tyl) z 11-12kkm. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzys Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 (edytowane) JOł JOŁ :flesje:No cenowo to powiem że za dwie wychodzi jak za jedną tylną z tych co wymieniłem, ciekawe jak z trwałością ich. Edytowane 19 Sierpnia 2008 przez krzys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 (edytowane) Z trwaloscia jakich ? ;) Edytowane 19 Sierpnia 2008 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Zapewne chodzi o moje Pirelli Diablo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skinny500 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 (edytowane) Pirelli Diablo Front z tego co widzę, to nawet 16000 km może da radę, a 14000 km na pewno. Tył nie wiem, bo z tyłu miałem Diablo Stradę i była już kiedy moto kupiłem Btw. jak długo idzie przesyłka z mynetmoto? Edytowane 20 Sierpnia 2008 przez skinny500 Cytuj Strona | Portfolio | FB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Yo! Kilka dni. Do mnie przyszla blyskawicznie - po 3 lub 4 dniach. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzys Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 (edytowane) Właśnie patrzyłem na tą stronkę wychodzi za 2 oponki ok 200-240 euro. To jak za jedną tylną w Polsce. Dokładnie to tył Bridgstone BT021 890zł i 670zł za przód, podobnie za Michelina Pilot Road 840zl i 650zl przód. Czy opona przychodzi owinięta w papier tylko czy w jakims kartonie?To są nówki czy jakies leżaki tam w tym sklepie? Skąd taka róznica w cenie. Edytowane 20 Sierpnia 2008 przez krzys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 (edytowane) Yo! Kupowalem tam juz z 3-4 komplety opon. Nigdy nie przyszly starsze niz rok, a zazwyczaj mialy max. kilka miesiecy. Przychodza kurierem, spiete plastikowymi opaskami (jak sa dwie sztuki), czasem wewnatrz opon sa tekturowe wkladki, zeby sie opony nie odksztalcaly za bardzo i za kawalkiem folii w jednym miejscu jest rachunek.Takze w zasadzie nie sa spakowane w nic. Doliczyc trzeba 10 lub 20e (nie pamietam) za przesylke. Tyle za 1-3 opony, kazda kolejna trojka podwaja koszt przesylki. Pzdr PShttp://zbyhu1.republika.pl/moto/kalcbf2.htm - druga fota na tej stronie od gory - tak wygladaja opony z Mynetmoto :) Edytowane 20 Sierpnia 2008 przez zbyhu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.