Skocz do zawartości

Jakie oleje wlac


Bergi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

zacznijmy od tego ten motor jest pewnie 2T czyli komora silnika jest oddzielnie od komory skrzyni. do skrzyni wlej motul 15W\10 aż po kontrolną śrubkę. a do silnika "jeśli jest to 2T" to lejemy olej do zbiorniczka bo pewnie ten motor posiada dozownik i tam wlej CASTROL SUPER TT 2T cena: ok. 30zł za 1L lub MOBIL 1 RACING 2T cena: ok. 40zł za 1L a jeśli nie masz kasy to wlej orlen 2T semisynthetic cena 12 zł za litr ja ten osobiście stosuje i polecam :)

www.zaplon.fora.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KX jest dwusuwem, co oznacza, należy lać do paliwa olej syntetyczny w zalecanej proporcji, około 1:40 - 1:50, gdyż wyczynowe motocykle nie posiadają dozowników.

 

Do skrzyni olej do przekładniowy do skrzyń z mokrym sprzęgłem o zalecanej przez producenta lepkości

 

czarekmbx super tt się nie nadaje, a orlen to możesz lać do hondy, nie do kx :)

Edytowane przez marcpol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a no właśnie może mi uświadomisz dlaczego???

 

przyczyn jest tysiące najważniejsze z nich to że mieszanie z paliwem jest bezawaryjne a dozownik no to.....pozatym wyczynówka nie ma instalacji elektrycznej oprócz zapłonu więc z czego byś zasilał kontrolke czy w dozowniku jest olej ?? nie mówiąc o tym że w wyczynie nie ma deski rozdzielczej

 

do kx musisz lać full syntetyk........tu nie chodzi nawet tyle o żywotnośc co o osiągi japońskie szlifierki 2t są bardzo czułe na olej np w cz350 nie czuć praktycznie róznicy między mixolem 1:30 a mobilem 1:30 a w mtx80c już czuć i to sporo :icon_twisted:

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za kolejną informacje i poprawienie mnie marcpol nie wiedziałem że wyczynówki nie maja dozownika. a no właśnie może mi uświadomisz dlaczego???

 

Nie mają z takich samych przyczyn, z jakich wyczynówki nie mają rozrusznika, tempomatu, owiewek, podgrzewanych manetek itd. W skrócie - masa, niezawodność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obecnie producenci olejów mają w swojej ofercie specjalne oleje do osobnych skrzyń biegów z mokrym sprzęgłem i taki sobie wlej np. castrol MTX. Do tego rocznika to nawet silnikowy 4T semi 10W40 możesz wlać, bo z tego rocznika crossówka to nie nadaje się do niczego. Do paliwa castrol R2 o ile jest na nikasilu, jak tulejowany to szkoda tak szlachetnego oleju. Ogólnie to przemyśl zakup ruiny z 96 roku. Znam to doświadczenia i cały team ORT z krasnegostawu już dawno wyleczył się z używek. Jeździłem trzy sezony na KX 125 i 250, wiem co piszę.. tak wysilona seta po trzech sezonach jest skatowana na amen ! Kup lepiej ćwiarę to polatasz trochę i tak się nie umęczysz w terenie jak na secie. KX 250 ma jeszcze tę wadę, że pochłania paliwo w zastraszającym tempie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja do skrzyni osobiscie polecam motul transoil expert. do paliwa motorex, wczesniej jezdzilem na liquy molyy i nie bylem zadowolony. moim zdaniem jesli stac cie na moto i na to ile ono pali to powinno byc i stac na zakup dobrego oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...