JeLoN3 Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Witam !!! zakupilem nowe tarcze sprzeglowe do wsk 125 ccm i nie wiem jak naciagnac sprezyny!!probowalem juz wiele sposobow niestety bezskutecznie!! :biggrin: wszystkim z gory dziekuje i pozdrawiam !! ;) :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Witam !!! zakupilem nowe tarcze sprzeglowe do wsk 125 ccm i nie wiem jak naciagnac sprezyny!!probowalem juz wiele sposobow niestety bezskutecznie!! :biggrin: wszystkim z gory dziekuje i pozdrawiam !! ;) :P Najprostsze rozwiązanie to weź duży ścisk stolarski, który obejmie silnik, na zewnętrzną tarczkę postaw odpowiedni klocek i całość napręż śrubą ściska co pozwoli włożyć pierścień zabezpieczający. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Układasz sprężynki, wołasz kolegę z okrągłym polankiem. On całym ciężarem ciała wciska przez polanko tarcze dociskowa sprzęgła a Ty w tym czasie zakładasz pierścień. Kolega musi być silny, a motocykl leżeć na prawym boku.Uwaga! Zmierz grubość tarczy. Kiedyś gdy mailem Wsk 125 nowe kupione tarcze były tak grube ze nie dało sie ich założyć nawet bez sprężyn. Prawidłowa grubość tarczy sprzęgła (nowej) powinna wynosić 4,1 do 4,2 mm. jeśli jest większa musisz wyszlifować na kawałku papieru ściernego rozpostartego na gładkiej i równej powierzchni (stół lub szyba).ściskiem chyba nie podejdzie, a jak podejdzie i sie ześlizgnie to można narobić biedy (kalectwa - typu wybite oko). Aha zasłoń szmatka otwory tak żeby przypadkiem sprężynki nie wpadły do środka silnika (skrzyni biegów) Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Scisk to chyba najlepsze rozwiazanie, nie trzeba klasc motocykla co wiaze sie z porysowaniem lub zdejmowaniem zbiornika, i co wazne dziala :biggrin: Uwazaj tylko z tym wewnetrznym pierscieniem i jego prawidlowym umieszczeniu bo umie narozrabiac.... :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2008 ja to robię tak: biorę ściągacz do łożysk (2 łapkowy) zakładam go na kosz sprzęgłowy na środku kładę jakiś kawałek metalu ważne żeby był równy i kręcę śruba aż sprężynki się dostatecznie napną :icon_mrgreen: Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.