szkudlar Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 witam mam pytania.zx12r 2001rok.-jaki jest moment dokrecania łożyska główki ramy? -motocykl jest na wtrysku czy ustawia sie gazniki wakuometrem? -czy czysci sie wtryski.i gazniki? - -co moze miec do zeczy ze motocykl stracił troszke mocy tzn.tak jakby pare koni w trawe ucieklo a wczesniej (miesiac temu/bylo dobrze.motocykl sam na 2 biegu podnosil sie na kolo a teraz nie !.nie jestem katem ale nawet próbujac go szarpnac na gume na dwujce nie idzie.(wczesniej bez problemu).myslalem o naszym polskim paliwie ale to nie to.co moze byc przyczyna.z góry dzieki, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 motocykl jest na wtrysku czy ustawia sie gazniki w ramke i na sciane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 w ramke i na scianewcale to nie jest smieszne.!ale w ramke mozesz wsadzic. motocykl ma wtryski paliwa ale z tego co słyszałem to synchronizuje sie sie wakuometrem przepustnice .jak nie wiesz to nie pisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 wcale to nie jest smieszne.!ale w ramke mozesz wsadzic. motocykl ma wtryski paliwa ale z tego co słyszałem to synchronizuje sie sie wakuometrem przepustnice .jak nie wiesz to nie pisz. Napisałeś w sensie jak gdybyś nie wiedział czy śmigasz na wtrysku czy na gaźniku - Twoja wina więc się nie złość :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Napisałeś w sensie jak gdybyś nie wiedział czy śmigasz na wtrysku czy na gaźniku - Twoja wina więc się nie złość :)ok.mój błąd.zle napisałem. ale jak ktos wie co moze byc przyczyna to prosze o pomoc.a motocykl jeszcze plywa na wolnych obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Widac, ze nie masz pojecia wiec sie nie napinaj tylko jedz do warsztatu. Nawet jesli ktos Ci tu cos podpowie to i tak tego sam nie zrobisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Widac, ze nie masz pojecia wiec sie nie napinaj tylko jedz do warsztatu. Nawet jesli ktos Ci tu cos podpowie to i tak tego sam nie zrobisz. Zgadzam się, możesz zrobić więcej złego niż dobrego - podjedź gdzieś do dobrego warsztatu. Jeśli pływa na wolnych obrotach to może to być sonda lambda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 możesz obejrzeć fitr powietrza, i wymienić swiece. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 (edytowane) Zgadzam się, możesz zrobić więcej złego niż dobrego - podjedź gdzieś do dobrego warsztatu. Jeśli pływa na wolnych obrotach to może to być sonda lambda. a macie jakis dobry warsztat.np poznan leszno? wiem ze cos jest w rydzynie. bo tu u mnie nie zabardzo z serwisem. Ewentualnie zrobić synchro przepustnic jak nie było robione. własnie to chcem zrobic.mam wakuometry.zobaczymy. tylko czy to bedzie mialo duze znaczenie na utrate mocy?? możesz obejrzeć fitr powietrza, i wymienić swiece. filtr powietrza wyczyszczony. Edytowane 11 Sierpnia 2008 przez szkudlar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 (edytowane) no to pozostaly Ci swiece. Synchro mozna sprawdzic ale nie bedzie to mialo wplywu na moc przy wyzszych obrotach. Musisz podjechac do kogos kto ma troche wiecej sprzetu diagnostycznego i pojecia o tym co robi.Czesto takie rzeczy dzieja sie po wymianie filtra pow. i wydechu. Calkiem mozliwe ze cos Ci sie tam wypielo w elektronice, lub nie laczy. Edytowane 11 Sierpnia 2008 przez ural_zgora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 filtr powietrza oryginalny czy nie ? nie jestem pewien.ale nie jest papierowy tylko siatka metelowa i taka jak by włochata gabka. chyba sportowy?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 a macie jakis dobry warsztat.np poznan leszno? wiem ze cos jest w rydzynie. bo tu u mnie nie zabardzo z serwisem.własnie to chcem zrobic.mam wakuometry.zobaczymy. tylko czy to bedzie mialo duze znaczenie na utrate mocy??filtr powietrza wyczyszczony. Tutaj masz przykładowy serwis w Poznaniu: http://www.hrg.pl/ Albo podpytaj kogoś z formum z Leszna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.