qurim Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 GS1150? Takie cos tez bylo? Mozna jakies foto? Suzuki mialo rozne dziwne pojemnosci ale 1150? Najbardziej znaną dla mnie jest 1127 czyli......Gixxer 1100... :) :) Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 (edytowane) GS1150? Takie cos tez bylo? Mozna jakies foto? Suzuki mialo rozne dziwne pojemnosci ale 1150? Najbardziej znaną dla mnie jest 1127 czyli......Gixxer 1100... :) :) poszukaj dobrze... Adam wrzucal linki do fotek swojej suzi, ladna maszynka:)pozdr masz tu znalazlem...http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...5entry1030385 Edytowane 17 Sierpnia 2008 przez JanuszK30 Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 W Europie ten model oznaczono GSX 1100 EFE, pojemnosc silnika 1135 ccm ( chlodzony powietrzem ) jest bezposrednim poprzednikiem olejaka 1127 ccm.Pojemnosc mojego silnika 1185 ccm na tlokach WISECO z lekko podniesionym stopniem sprezania. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Valentinogsx Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Jezeli to wlasciwy rocznik to jest to braciszek mego GS1150 i mam fabryczna serwisowke. Skad kupujesz czesci ?. Częsci to róznie, top end z larsson.pl, np dzwignie od sprzęgła i linki zamawiałem z motobotu (sklep z czestochowy o ile sie nie myle) a cylindy udało mi sie dorwać kiedys na allegro o ile sie nie myle to z moto po wypadku tyle ze silnik cały i z małym przebiegiem, u mnie jest juz prawie 80tys udokumentowane:) A co do moto z tego linku http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...5&&do=findComment&comment=1030385to mam identyczny model tyle ze bez czaszy i boczków jak sama nazwa mowi 1100E czyli naked tu jest historia tego modelu http://www.suzukicycles.org/GSX-series/GSX1100E.shtmlMogłbys mi podać jakies wartosci z tej serwisówki potrzebne do tego remontu??? albo scan albo cos. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Masz tu link do serwisówki. Wrzucilem ją na rapidshare.http://rapidshare.com/files/138072141/GSX1...manual.pdf.html pzdr. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 ogladajac te serwisówke stwierdzam ze ma bardza przyjemna konstrukcje ten silniczek;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 80 tys dla tego silnika to nic nie jest, podejrzewam ze twoj jesli palil olej mial 280 tys :banghead: Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Chyba ze jakis kretyn katował zimny silnik i pierscienie poszły na ryby;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Valentinogsx Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Chyba ze jakis kretyn katował zimny silnik i pierscienie poszły na ryby;] A kto wie jak to nie w polsce jezdziło:) jak ja przywiozłem to juz brał olej i to dość, ale grzechem było nie wziąć bo za takie pieniądze to mz sie kupuje:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Czyli jak rozumiem masz zamiar wsadzic cylindry z tlokami i pierscieniami od uzywanego silnika o mniejszym przebiegu ?Jesli tak to radze dokladnie pomierzyc to co chcesz wsadzic i posprawdzac czy sie zgadza z dopuszczalnymi wymiarami z serwisowki. Nie ma sensu sie narobic i dalej miec kopcacy silnik. To samo z glowica, trzeba rozpiac zawory i sprawdzic jak wygladaja luzy na prowadnicach i czy grzybki nie sa powypalane. Uszczelniacze trzeba wymienic w kazdym wypadku na nowe.Uwazac trzeba z uszczelkami pod cylinder i pod glowice, bo Suzuki stosowalo stalowe uszczelki w tym silniku, ktore musza isc dokladnie w miejsca w ktorych byly. Uwazac trzeba na sruby i gwinty w pokrywkach walkow rozrzadu - lubia sie urywac. Wszystko musi byc skrecone kluczem dynamometrycznym i z momentami podanymi w serwisowce. Oringi idace w podkladke pod glowica musza byc nowe. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Valentinogsx Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Czyli jak rozumiem masz zamiar wsadzic cylindry z tlokami i pierscieniami od uzywanego silnika o mniejszym przebiegu ?Jesli tak to radze dokladnie pomierzyc to co chcesz wsadzic i posprawdzac czy sie zgadza z dopuszczalnymi wymiarami z serwisowki. Nie ma sensu sie narobic i dalej miec kopcacy silnik. To samo z glowica, trzeba rozpiac zawory i sprawdzic jak wygladaja luzy na prowadnicach i czy grzybki nie sa powypalane. Uszczelniacze trzeba wymienic w kazdym wypadku na nowe.Uwazac trzeba z uszczelkami pod cylinder i pod glowice, bo Suzuki stosowalo stalowe uszczelki w tym silniku, ktore musza isc dokladnie w miejsca w ktorych byly. Uwazac trzeba na sruby i gwinty w pokrywkach walkow rozrzadu - lubia sie urywac. Wszystko musi byc skrecone kluczem dynamometrycznym i z momentami podanymi w serwisowce. Oringi idace w podkladke pod glowica musza byc nowe. Adam M. te cylindry sprawdzane były i są ok, a co do gwintu przy pokrywie wałków to połowa juz jest pozrywana i wklejona pewnie na jakies szczeliwo czy cos w tym stylu bo gwintu tam nie ma:) Ale jest rada, tam jest nietypowy gwint sruby 7mm takze mozna spokojnie przegwintować na 8 bo jest dośc duzo "mięcha". Jak narazie zapoznaje sie powoli z tą serwisówką ale to nie to co ksiązka to fiata:) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.