KamiloV90 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Witam tydzien temu rozebrałem gaznik bo mi przerywał wiec pomyslałem ze był brudny.. zrobiłem odpalał lecz nie miał takiej mocy jak wczesniej.. i pojechałem na wakacji po 5 dniach wchodze do garażu i co nie odpala... swieca sucha przez kranik paliwo leci rozebrałem kolejny raz gaznik bo myslałem ze cos sie zapchało ... złozyłem i dalej to samo sucha swieca i nie chce opalic moj klr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Rozbierz jeszcze raz i sprawdź drożność przewodu paliwowego aż do zaworka odcinającego Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamiloV90 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 rozebrałem wyczyściłem wszystko drożne... dlatego nie rozumiem co jest i pisze post... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 rozebrałem wyczyściłem wszystko drożne... dlatego nie rozumiem co jest i pisze post...A świstak siedzi i zawija w sreberka :icon_mrgreen: Sprawdziłeś drożność czy chcesz podyskutować?Benzyna powinna cieknąć do gaźnika siłą grawitacji a jeżeli u Ciebie nie ma benzyny w komorze pływakowej to co to może być? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamiloV90 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 w komorze pływakowej jest benzyna bo sprawdzałem (srobka do regulacji poziomu paliwa w tej komorze) ... tylko dalej benzyna nie leci swieca jest sucha jak pieprz... iskra dobra motoru sie nie da zalac i nie odpala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 w komorze pływakowej jest benzyna bo sprawdzałem (srobka do regulacji poziomu paliwa w tej komorze) ... tylko dalej benzyna nie leci swieca jest sucha jak pieprz... iskra dobra motoru sie nie da zalac i nie odpala Zdecyduj się w końcu bo w innym temacie napisałeś :Witam jak sprawdzic i ewentualnie uzupełnic paliwo w komorze pływakowej w klr 250 ? Myślisz że można aż kombinować na tym forum ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamiloV90 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 wiem dowiedziałem sie jak to sprawdzic i sprawdziłem przez co upewniłem sie ze tam jest wszystko oki Macie jeszcze jakies pomsły co tu mozna zrobic ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexrafi Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 weź benzy w strzykawkę i daj mu strzała pod świece, musi odpalić!! oczywiście jeśli ma dobrą kompresje i iskrę :] jeśli masz "samostart" to daj mu dawkę w filtr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Cos cienko czysciłes ten gaxnik :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zuberek Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 weź może jakoś pod kompresje go przedmuchaj. To co tam jeszcze zalega to z pewnością pod sprężonym powietrzem powinno to wydmuchać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamiloV90 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 wiecie jak sie z tym uporałem a własciwie moj znajomy.. stwierdził ze swieca jest sucha bo w tłoku zalega benzyna wiec membranka sie nie otwiera.. i nałozył klucz nasadowy na srobe od wału i połączył wierterke (moto odpala ze startera) iii co odpalił nie podawał benzyny poniewaz miał ją w cylindrze . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 (edytowane) Jaka membranka? Wydawało mi się że KLR 250 to 4t. Jakieś pierdoły opowiadasz, z tą zalegającą benzyną i nieotwieraniem się membranki Edytowane 12 Sierpnia 2008 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 chyba wiem o co chodzi ;] Wyczysciłes gaźnik i nie wpadłeś na to zeby przekrecić kranik na pozycje PRI;] zeby zalało go bezyną;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.