marcing Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 (edytowane) Witam, spotkalem sie z kolejnym problemem. otoz chcialem sie dostac do bezpiecznikow i instalacji elektrycznej ale niestety nie wiem jak do nich sie dostac. ksiazka obslugi niestety tego nie opisuje. znajomy pokazal mi w swoim suzuki (wiem ze to inny model) zatrzask obok tylnego blotnika..niestety u mnie nie moge nic znalesc. Edytowane 6 Sierpnia 2008 przez marcing Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igor Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Za tylnym siedzeniem powinna być śruba (klucz nasadowy 8, chyba), którą siedzenie (a właściwie wychodząca spod niego blaszka) jest przykręcone do błotnika. Odkręcasz tę śrubę, przesuwasz całą kanapę lekko do tyłu (musi wyleźć zaczep spod baku) i podnosisz. Pod przednim siedzeniem jest aku a bezpieczniki są w pudełku schowanym pod płaskownikiem (zorientujesz się bo do pudełka wchodzi sporo przewodów). Żeby wymienić, trzeba to pudełko wysunąć spod blachy.Tak jest w moim vn'ie. Powodzenia.pzdrPS. zaglądaj na VROC. Cytuj Znawcy mówią, że znacznie zabawniej jest najpierw się kochać, a potem zadawać pytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Niekiedy po odkręceniu śrubki trzeba mocno ciągnąc do tyłu kanapę, ale nie martw się nic nie urwiesz :biggrin: Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcing Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Wlasnie sie nad ta srubka zastanawialem, ale znajomi mi mowili ze to napewno nie to bo w ich motorach jest uchwyt ktory po pociagniecu odblokowuje zamek i mozna sciagnac siedzenie, a nie chcialem nic demontowac i odkrecac bez upewnienia sie....Tylko mnie zastanawia czy jesli odkrece nakretke czy sruba nie wyleci gdzies bo przechodzi przez blotnik a grubosc mojej reki nie pozwala mi na sprawdzenie lub/i ewentualne przytrzymanie sruby od wewnatrz blotnika. Kolejne pytanko to dot alarmu gdyz wlasciwie po to potrzebuje sie dobrac do elektryki. Chcialbym zakupic alarm i sam go zamontowac (majac srednie doswiadczenie w tego typu rzeczach). widzialem ze alarmy do motocykli sa raczej kompaktowe i jedyne co to trzeba podlaczyc zasilanie i syrene i wszystko umocowac, bo wszelkie czujniki (zmiany polozenia itp) sa w jednym zamknietym pudelku wraz z elektronika alarmu. i tak sie tylko zastanawiam czy nie ma jakis wiekszych problemow we wpieciu sie alarmem do kierunkowskazow (zeby migaly w razie aktywacj alarmu) oraz jak to jest z immobilizerem (jesli alarm ma taka funkcje) oraz z funkcja odciencia zasilania itp. Pytam poniewaz nie posiadam schematu instalacji elektrycznej do mojego motocykla i tak myslac prostoliniowo to najlatwiej jest wpiac sie do odpowiedniego bezpiecznika kabelkiem z alarmu. czytalem na forum o montarzach alarmu ale juz sam nie wiem. znowu wyspecializowane firmy licza sobie za usluge praktycznie 4-ro krotnosc wartosci samego alarmu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VIKI Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Serwisówkę bez problemu znajdziesz w necie. Z każdym alarmem jest instrukcja montażu, Zwróć uwagę przy zakupie jakie funkcje ma alarm np. ile stopni regulacji czułości(lub bezstopniowa) ma alarm-oczywiście powinno być sterowane z pilota zobacz np. tu jak masz trochę wiedzy i zdolności to bez problemu zamontujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Śrubka, a właściwie nakrętka nie wyleci. Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Ostrożnie z tym montażem alarmu. Zazwyczaj proste wpięcie się w kierunki nie wystarczy. Przecież większość alarmów realizuje funkcje mówiąc krótko - immobilizera, a co za tym idzie, trzeba mieć pojęcie jak się wpiąć w elektrykę itd. Ja odradzam domowe grzebanie. Lepiej jechać do serwisu, zapłacisz góra stówkę imasz problem z głowy. PSChoć sam jestem i z zawodu i z wykształcenia elektromechamikiem, to jednak nie odważyłem sie grzebać w instalacji dandiego, by założyć alarm. Zrobili to szybko i sprawnie w serwisie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.