Badyl Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 (edytowane) witam, sprawa tyczy się yamahy dt 50 ktora juz dawno zostala przerobiona na 80. silnik chlodzony powietrzem - ale do rzeczy - chodzi o to ze motor ładnie zapala jak sie trzyma ssanie pracuje nawet równo, gdy się nagrzeje to trzymając ssanie bardzo ladnie wykręca wysokie obroty, za to gdy puszcze ssanie to od razu spada z obrotów a po dodaniu gazu dusi się, gaśnie. W czym może być problem? czy może gdzieś zaciąga lewe powietrze? uszczelniłem gaźnik, kruciec ssący co tylko było najłatwiej. śruba od mieszanki w każdej pozycji daje taki sam efekt. Generalnie moje podejrzenia padają na uszczelkę pod cylindrem tudzież głowicą. Może ktoś miał doczynienia z taką sytuacją? Proszę o poważne, wnoszące cokolwiek do tematu odpowiedzi. dodam jeszcze ze silnik juz jeździł na tym cylindrze bez problemów. Pozdrawiam, Maciek Edytowane 3 Sierpnia 2008 przez djsolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Jesli zwiekszyles pojemnosc to dysze tez dales wieksza? gaznik mogl ci sie zasyfic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Dostaje za mało paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stiff_Master Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Ja miałem podobnie ale to była inna sytuacja bo miałem Suzuki TS 50 przerobioną na 70ccm lecz u mnie miał takie same objawy jak u Ciebie tylko wtedy jak mu na prostej odkręcałem manetkę i jechałem tak trochę czasu z prędkością 100km/h. Zaczynał się dusić i w ogóle bo za mało wtedy paliwa dostawał, dopiero jak powiększyłem dysze było dobrze. U Ciebie jest inaczej bo mówisz ze na ssaniu jest dobrze dopiero jak puszczasz ssanie tak Ci sie robi. Możesz wyczyścić gaźnik i dysze. A po przerobieniu na 70ccm miałeś taka sytuacje?? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badyl Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 (edytowane) Generalnie to nie jest mój motor, ale już na tym większym cylindrze jeździła ta DT, gaźnik wyczyściłem ze 3 razy, uszczelniłem dolot do cylindra. A może położenie iglicy? tak teraz sobie pomyslalem... Edit: Kolejne rzeczy sprawdzone: świeca zmieniona, uszczelka pod głowicą sprawdzona, iglica w żadnym położeniu nie zmienia reakcji na gaz. Motor nadal na ssaniu ładnie wykręca obroty, a bez ssania jest bu...bu..bu... i zdechł... Co może być?! Edytowane 5 Sierpnia 2008 przez djsolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Moim zdaniem to ma za dużo wahy, u mnie w LC i KLR ssanie to dodatkowy kanał którym popyla sobie powietrze, czyli jak dajesz ssanie to mieszanka jest dobra ale zamykasz to zaczyna go zalewać i zdycha bo nie daje rady przepalić. Wyreguluj sobie gaźnik, zacznik od wykręcenia śruby powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Sa w tym silniku membrany ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.