Rayan Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Mam w rajdku założony wydech 2w1 V&H i dodatkowo wymieniony filtr na K&N. W takim stanie go kupiłem. Na pierwszym wypadzie w góry w długi weekend sierpniowy przy zjazdach z gór strasznie strzelał w tłumiki. Przy normalnej jeździe także strzela, a czasem gdy chcę odkręcę manetkę (na sprzęgle jak czasem chcę zrobić przegazówkę), to coś jak by kichło i dopiero wkręci się na obroty. Ktoś wcześniej napisał, że zdjął czy odłączył przepływomierz i jest dobrze. Szkoda mi jak na razie kasy na zakup Power Commandera. Moc mam, a spalanie tak z 7l na 100km. Na zbiorniku robię około 110-120 mil. Cytuj Yamaha Virago 535 -> Suzuki VS800 -> Yamaha Raider XV1900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hihus Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 Ja Ci mogę pomóc. Dokładnie tak jak Ty, kilka lat temu przesiadlem się z Virago 1100 na Raidera. Jeżdżę najczesciej w słuchawkach więc silnik słyszę tylko w tle. NIGDY podczas wszystkich zrobionych do tej pory tras, nie brakowało mi obrotomierza. Ten silnik idealnie się czuje. To są dwa tłoki mielące dwa litry! Nie sposób nie czuć obrotów. Ps. W Wie tworzymy grupe Raiderów. Jest juz chyba 6-7 maszyn. Jeżeli ktoś chce do nas dołączyć to zapraszamy.Informujemy się smsami i wspolnie latamy a później przy jakiejs rybce, wymieniamy informacjami o tym moto i podpatrujemy wspólne, fajne patenty. Napisz może do człowieka Motosapiens na facebooku. Ja im ufam. Może Ci jakoś pomogą. Czytaj też fora, może amerykanie jakoś sobie z tym poradzili inaczej. Nie mam też pewności czy nie było z tym jakiejś akcji naprawczej Yamahy. Tylko że pewnie też tylko w usa. Ech..HEJ!!!No to jak się z Wami skontaktować, żeby dołączyć do warszawskich raiderów? :-) Hihus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rayan Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 Mam pytanie. Doczytałem na stronie http://www.raiderperformance.com/maintenance.htm o zamienionych krzyżowo przewodach do cewek w raiderach z 2008r. U mnie niestety były tak podłączone jak pokazane na zdjęciach "Wrong". Niby odwróciłem przewody tak jak na zdjęciach, ale nie wiem czy tylko te białe wtyczki zamienić, czy wraz z tymi czarnymi. Zamieniając wszystkie, to tak jak by wcale nie zamieniać, bo zmieniają się cewki, a chyba nie ma różnicy która cewka do której świecy, bo przecież i tak komputer tym steruje... Chyba, że autorowi chodziło, aby zamienić tylko te białe konektorki aby czas pracy świec był prawidłowy tak by wygładzić pracę silnika. Cytuj Yamaha Virago 535 -> Suzuki VS800 -> Yamaha Raider XV1900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Parington Opublikowano 15 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 (edytowane) Hihus ............... nie wiem czy obniżenie Raidera to dobry pomysł. Kiedyś kupiłem swojego z obniżonym zawieszeniem i po kilku dniach wróciłem do ustawień fabrycznych. Raider obniżony jest cholernie niewygodny, czuć każdy kamyczek i każdą nierówność na drodze. Jeśli planujesz jazdę na dłuższychj trasach, przygotuj sobie maść na odciski na pośladkach.... Uważam, że ta maszyna ma tak zarąbiastą linię że nie trzeba niczego zmieniać... Jeśli chcesz siedzieć nieco niżej, jest możliość regulacji fabrycznego zawieszenia.... wtedy, jeśli wchodzisz na niego, osiada niżej ale jest jeszcze bardziej komfortowy..... idealny na polskie drogi.......... Edytowane 15 Września 2014 przez Parington Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mruwa Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 (edytowane) Witam. Mam dylemat bo wlasnie założyłem V&H 2in2 i chce zmienic filt powietrza i nie wiem czy bedzie lepiej założyć KN czy Barona ?? czy ma ktos porównanie ?? https://www.baronscustom.com/catalog/display/1299/index.html http://www.ebay.com/itm/YAMAHA-XV19C-RAIDER-SCL-K-N-HIGH-FLOW-AIR-FILTER-ELEMENT-YA-1906-/310989522536?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item48686b8668&vxp=mtr Edytowane 17 Września 2014 przez Mruwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rayan Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Witam. Mam dylemat bo wlasnie założyłem V&H 2in1 i chce zmienic filt powietrza i nie wiem czy bedzie lepiej założyć KN czy Barona ?? czy ma ktos porównanie ?? https://www.baronscustom.com/catalog/display/1299/index.html http://www.ebay.com/itm/YAMAHA-XV19C-RAIDER-SCL-K-N-HIGH-FLOW-AIR-FILTER-ELEMENT-YA-1906-/310989522536?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item48686b8668&vxp=mtr Kupiłem rajdka z założonym V&H 2in1 i mam filtr K&N taki jak podałeś w drugim linku. Powiem Ci, że strzela trochę w wydechy jak odejmę manetkę, czasem go zdławi jak odkręcę mocno manetkę z małych obrotów i spalanie mam wydaje mi się za wysokie 7-8l na 100km. Tak się zastanawiam co z tym zrobić, ktoś tu pisał o zdjęciu jakiejś przepustnicy, ale nie wiem nic dokładnie. Czytałem o jeszcze jakiejś dokładce na pokrywę airboksa co zwiększa dopływ powietrza jeszcze. Cytuj Yamaha Virago 535 -> Suzuki VS800 -> Yamaha Raider XV1900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raider_777 Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 HEJ!!!No to jak się z Wami skontaktować, żeby dołączyć do warszawskich raiderów? :-) HihusHEJ!!!No to jak się z Wami skontaktować, żeby dołączyć do warszawskich raiderów? :-) Hihus Rzadko tu zaglądam. Napisz email na adam.prv zwierze gmail.com. wymienimy sie telefonami. Zawsze jak gdzieś lecimy to puszczam serie smsow. Kto ma czas i checi wskakuje na moto i jedziemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mruwa Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Kupiłem rajdka z założonym V&H 2in1 i mam filtr K&N taki jak podałeś w drugim linku. Powiem Ci, że strzela trochę w wydechy jak odejmę manetkę, czasem go zdławi jak odkręcę mocno manetkę z małych obrotów i spalanie mam wydaje mi się za wysokie 7-8l na 100km. Tak się zastanawiam co z tym zrobić, ktoś tu pisał o zdjęciu jakiejś przepustnicy, ale nie wiem nic dokładnie. Czytałem o jeszcze jakiejś dokładce na pokrywę airboksa co zwiększa dopływ powietrza jeszcze. Dzieki ale chialbym jeszcze dowiedziec sie cos na temat stożków jak to wyglada w praktyce a spalanie masz normalne :) niestety ale tak pali ten motocykl pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hihus Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Hihus ............... nie wiem czy obniżenie Raidera to dobry pomysł. Kiedyś kupiłem swojego z obniżonym zawieszeniem i po kilku dniach wróciłem do ustawień fabrycznych. Raider obniżony jest cholernie niewygodny, czuć każdy kamyczek i każdą nierówność na drodze. Jeśli planujesz jazdę na dłuższychj trasach, przygotuj sobie maść na odciski na pośladkach.... Uważam, że ta maszyna ma tak zarąbiastą linię że nie trzeba niczego zmieniać... Jeśli chcesz siedzieć nieco niżej, jest możliość regulacji fabrycznego zawieszenia.... wtedy, jeśli wchodzisz na niego, osiada niżej ale jest jeszcze bardziej komfortowy..... idealny na polskie drogi.......... @Parington To nawet nie jest kwestia by niżej siedzieć bo mam 18cm wzrostu i brak problemów z opanowaniem maszyny.Chciałbym jednak trochę obniżyć tył maszyny - widziałem tak zrobiony + customowy błotnik i wyglądał wg mnie ZA_JEBIŚCIE :-)Oczywiście o gustach się nie dyskutuje, ale temat komfortu to inna sprawa i jeśli jest tak jak mówisz to trochę zmienia postać rzeczy, choć producent tego "setu" http://www.baronscus...1143/index.html zapewnia, że jest nadal super wygodnie. Jakieś wskazówki jak obiniżyć fabryczne ustawienie - jestem zielony w temacie. Dzięki LwG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jodelka73 Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 witamszukam informacji na temat opony na tył do raideraz tego co wyczytalem mozna zalozyc opone o szer. 240 bez modyfikajiprosze o info jesli ktos jezdził na oponie 240 AVON COBRA lub METZELER jak sie spisuje w porownaniu do fabrycznego metzelera 210 bo czeka mnie wymiana i nie bardzo wiem w jaka opone zainwestowacpozdrawiamjacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rayan Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Ja już kupiłem z założoną 240 Metzelera na tył więc nie mam porównania do seryjnej oponki, ale powiem, że ładnie składa się w winklach i nie czuć aż tak bardzo kolein, chyba, że są głębokie, ale to na każdej oponie wtedy źle się jedzie. Dodatkowo co mnie zdziwiło po przesiadce z intrudera to to, że na szerokiej oponie z tyłu motocykl pewniej trzyma sie na drogach gdzie asfalt został zwinięty. Intruderem strasznie wtedy miotało, był taki niestabilny. Cytuj Yamaha Virago 535 -> Suzuki VS800 -> Yamaha Raider XV1900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mruwa Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 witamszukam informacji na temat opony na tył do raideraz tego co wyczytalem mozna zalozyc opone o szer. 240 bez modyfikajiprosze o info jesli ktos jezdził na oponie 240 AVON COBRA lub METZELER jak sie spisuje w porownaniu do fabrycznego metzelera 210 bo czeka mnie wymiana i nie bardzo wiem w jaka opone zainwestowacpozdrawiamjacek Ja posiadam 240 metzeler i jestem zadowolony na seryjnej nie jezdzielm bo jak byliem odrazu byla ta opona i jak wymienialem to zostalem przy niej :) goraco polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benymar Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 Witam szanowne grono.Panowie po dwóch sezonach jeżdżenia DS650 zdecydowałem się na bardziej męski motocykl :)Padło na Raidera (no jeszcze patrze na Strykera). Mam do Was pytanie. Na co zwracać uwagę przy szukaniu, wybieraniu, sprawdzaniu motocykla.Boje się, że jak pojadę ogładać to oczami go kupię, a chce kupić też z głową :) Czytałem już o felernej 3'ce w roczniku 2008 - czy są jeszcze jakieś kwiatki ? PozdrawiamBeny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek58 Opublikowano 13 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 (edytowane) Witam szanowne grono.Panowie po dwóch sezonach jeżdżenia DS650 zdecydowałem się na bardziej męski motocykl :)Padło na Raidera (no jeszcze patrze na Strykera). Mam do Was pytanie. Na co zwracać uwagę przy szukaniu, wybieraniu, sprawdzaniu motocykla.Boje się, że jak pojadę ogładać to oczami go kupię, a chce kupić też z głową :) Czytałem już o felernej 3'ce w roczniku 2008 - czy są jeszcze jakieś kwiatki ? PozdrawiamBeny Witaj - bardzo dobra decyzja. Kończy sie właśnie mój pierwszy sezon jazdy na Raiderze. Przy zakupie zwróć uwagę czy moto nie jest po naprawie, szczególnie po ślizgu. Dziwnie dużo jest ofert tzw. lekko uszodzonych, które mają niby niewielkie wady typu: wgniecenie zbiornika paliwa, otarcie ramki reflektora, uszkodzone lusterko lub podnóżek. Pamiętaj, że Raider ma aluminiową ramę, a waży z płynami ok. 350 km i przy upadku lubi sie skrzywić. Sam niemal takie moto kupiłem więc wiem co piszę.Życzę jak najszybszej realizacji planów! Edytowane 14 Października 2014 przez Yurek58 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hihus Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 Witam szanowne grono.Panowie po dwóch sezonach jeżdżenia DS650 zdecydowałem się na bardziej męski motocykl :)Padło na Raidera (no jeszcze patrze na Strykera). Mam do Was pytanie. Na co zwracać uwagę przy szukaniu, wybieraniu, sprawdzaniu motocykla.Boje się, że jak pojadę ogładać to oczami go kupię, a chce kupić też z głową :) Czytałem już o felernej 3'ce w roczniku 2008 - czy są jeszcze jakieś kwiatki ? PozdrawiamBeny Hej, Ja niestety jestem "szczęściarzem" od problemów z trójką, choć mój jest z 2009.Moto może być "wypicowane", więc sprawdź czy ograniczniki skrętu na główce ramy nie sa pęknięte lub połamane - to będzie znaczyć, że moto jest po mocnym szlifie. Niestety doskonała większość Raiderków w "dobrej cenie" jest po jakiejść przygodzie, bo inaczej nie opłacałoby się ich ściągać.Dobre rozwiazanie to mieć kogoś zaufanego w USA, kto obejrzy ci moto po wypadku i powie co i jak - wówczas chociaż nie musisz się domyślać i szukać co było picowane. Sprawdź też, czy tylna felga nie jest skrzywiona. Niestety ze względu na niski profil opony, nawet krótka jazda z małą ilością powietrza w oponie, zwłaszcza po zniszczonej nawierzchni, może skutkować skrzywieniem felgi. ja coś takiego odkryłem podczas oględzin przed zakupem i urwałem jeszcze z ceny kilka dobrych stówek. A tak w ogóle to moto jest ZAJE8ISTE :-) Dobry wybór. Pozdrawiam i LwG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.