Skocz do zawartości

Yamaha Raider


Raptor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na chwilę obecną mam wrażenie że w obrocie w Polsce jest może 10-12 sztuk z tego 10 po przygodach :(. Wygląda na to, że będę musiał uzbroić się w cierpliwość.

 

Czy ten problem z 3'ką został jakoś w sensowny sposób rozwiązany ?? troche mnie to przeraż na tyle że nie patrze na rocznik 2008

Edytowane przez benymar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trójka to problem spory, bo by dostać się do skrzyni biegów w tym V-twinie, trzeba rozebrać na pół cały sinik. Więc dużo z tym roboty.

Co za tym idzie, oprócz części ze skrzynki, trzeba kupić niemal wszystkie uszczelki, bo po rozebraniu silnika i skrzyni muszą być założone nowe.

W ASO Yamaha wycenili to wszystko na... 6500zł!!! :-(

Alternatywą jest znaleźć kogoś sensownego, kto bawił się z takim piecykiem i wie co i jak. Ja wstępnie namacałem takiego gościa - cena z częściami ok 3000.

Więc i tak sporo, no ale to i tak 1/2 tego co w ASO.

 

Zanim kupisz przejedź się po prostu, najlepiej bez kasku i wsłuchaj się w prace skrzyni. Jeśli coś jest zrąbane to będzie klekotać jak grzechotka z metalowymi kulkami :-)

 

Pozdrawiam,

H

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akcji serwisowej chyba nie było, bo czytałem na kilku forach w US apele gości z tym problemem, żeby się "zebrać do kupy i przycisnąć producenta" i jakiś federalny urząd by się tym zajęli, ale chyba bez rezultatu.Widocznie problem nie jest aż tak częsty.

Jednak w katalogu oryginalnych części, jedna z zębatek 3-go biegu jest zastąpiona częścią o innym numerze niż pierwotnie, więc pewnie po cichu to poprawili.

 

Czy można z tym jeździć? Ja jeżdżę. Staram się w miarę możliwości nie używać trójki. Tak czy siak będę to chciał naprawić.

 

LwG



Acha - Strykera nie kupuj, bo po roku będziesz i tak chciał zminić na 1900ccm... :-)

Moto jest zajebiste. Ja jeździłem wcześniej na Intruderze M800: maluszek w porównaniu do Raidera i miałem pewne obawy na początku.

Minęły po pierwszym odpaleniu Raidera i ruszeniu w drogę: moto prowadzi się samo , lepiej się składa na M800 i w ogóle jest the best :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że będe jechał obejrzeć moto z 2008 roku. W jaki sposób moge sprawdzić czy ten egzeplarz ma wadę ??

 

Może włoże kij w mrowisko ale zapytam jeszcze o porównanie z Intruderem VZR1800 :)

Obie to mocne maszyny i w podobnej cenie (Suza nawet troche tańsza)

Czy ktoś w Was porównywał przed zakupem ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że będe jechał obejrzeć moto z 2008 roku. W jaki sposób moge sprawdzić czy ten egzeplarz ma wadę ??

 

Może włoże kij w mrowisko ale zapytam jeszcze o porównanie z Intruderem VZR1800 :)

Obie to mocne maszyny i w podobnej cenie (Suza nawet troche tańsza)

Czy ktoś w Was porównywał przed zakupem ??

O tym jak sprawdzać moto przed zakupem jest temat.

Przede wszystkim ktoś kto się na prawdę zna i jako kubeł zimnej wody bo kupujący nigdy nie jest racjonalny.

 

 

TT

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że będe jechał obejrzeć moto z 2008 roku. W jaki sposób moge sprawdzić czy ten egzeplarz ma wadę ??

 

Może włoże kij w mrowisko ale zapytam jeszcze o porównanie z Intruderem VZR1800 :)

Obie to mocne maszyny i w podobnej cenie (Suza nawet troche tańsza)

Czy ktoś w Was porównywał przed zakupem ??

Wszystko zależy co się komu podoba. Ja też się zastanawiałem czy rajdka, czy mrówka. Padło na rajdka, ma taki chopperowy styl. Mrówek to powercruiser przez duże "P". Nie ma co oszukiwać, VZR 1800 jest żwawszy. Też pewnie jest kilka elementów na które warto zwrócić uwagę przy ogledzinach vzr'a. Ja jednak wybrałem rajdka, ale kupiłem już z zrobioną 3-ką.

 

P.S.

Jest w mojej okolicy jeden rajder z 2008r wersja S (chromowany silnik), wydechy cobry proste, oryginalne malowanie (kolor czerwony metalic), tylna lampa zintegrowana z kierunkami, przebiegu nie pamiętam (nie duży), prawie nowe opony, właściciel mało jeżdził. Oglądałem, ładny, ale cena 32tys. Moto raz wystawione na neta pół roku temu, raczej szukał klienta w swoich stronach. Rajdek pewny, miałem go kupić, ale trafił się lepiej doinwestowany, ten jest prawie goły. Z tego co wiem, nie było problemu z trzecim biegiem. Gdybym się upar to znalazł bym jakieś zdjęcia w archiwum.

Edytowane przez Rayan

Yamaha Virago 535 -> Suzuki VS800 -> Yamaha Raider XV1900

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Od dwóch sezonów mykam stratolinerem i ze względu na silnik i przyjemność z jazdy nie miałem już zamiaru go zmieniać. Ale dochodzę do wniosku, że nie wyjeżdżam nigdzie w jakieś dłuższe trasy i sprzęt trochę się u mnie marnuje... Poza tym chciałem trochę zmienić styl na bardziej chopperowaty. Uzbieram trochę sianka i w przyszłym roku będę chciał coś sprowadzić z zza oceanu a dokładnie ridera. Macie kogoś zaufanego kto może pomóc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.S.

Jest w mojej okolicy jeden rajder z 2008r wersja S (chromowany silnik), wydechy cobry proste, oryginalne malowanie (kolor czerwony metalic), tylna lampa zintegrowana z kierunkami, przebiegu nie pamiętam (nie duży), prawie nowe opony, właściciel mało jeżdził. Oglądałem, ładny, ale cena 32tys. Moto raz wystawione na neta pół roku temu, raczej szukał klienta w swoich stronach. Rajdek pewny, miałem go kupić, ale trafił się lepiej doinwestowany, ten jest prawie goły. Z tego co wiem, nie było problemu z trzecim biegiem. Gdybym się upar to znalazł bym jakieś zdjęcia w archiwum.

Rayan jeżeli mogę Cię prosić to podeślij namiary zdjęcia itp na beny - małpa - d4.pl. Z góry THX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co ? Jeżdżę motocyklami ze stanów 8 lat i nigdy nie miałem problemów z przeglądem. Po za tym ja włączysz pozycyjne skoro nie ma włącznika?

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawdę to nigdy mi tych świateł nie sprawdzali, ale nie wiem jak będzie tym razem. Jak się trafi na jakiegoś upartego to może nie podbić dowodu. Myślałem, żeby zrobić to tak aby się zaświecały po przekręceniu kluczyka jak jest do tej pory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby było choć trochę tak jak trzeba musiałbyś zrobić otwór w odbłyśniku reflektora i wsadzić oprawkę z żaróweczką postojową i odłączyć obrysówki w przednich kierunkach.Ale jeśli trafisz na naprawdę czepialskiego diagnostę to Ci te przeróbki nie pomogą bo lampa przednia nie ma homologacji za lampę postojową i nie może być dopuszczona ze względu na światło symetryczne.Proponuje nie przejmować się i jechać na przegląd powinno się udać.Jak nie na jednej stacji to na drugiej.

Edytowane przez piter 1600

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak macie rozwiązany problem świateł postojowych w przedniej lampie w raiderach? U mnie jak narazie świecą tylko kierunkowskazy z przodu a parę dni temu skończył się przegląd więc trzeba to jakoś zrobić.

Jeżdżę już drugim motocyklem w wersji amerykańskiej, przeszedłem kilka przeglądów i nigdy jak dotąd nie było żadnych problemów z brakiem postojowych, świecących sie stale przednich kierunkowskazach ani reflektorem bez homologacji na przedni reflektor. Nie wiem jak u Ciebie, ale na przeglądzie motocykla sprawa jest właściwie "odbębniana" na zasadzie sprawdzenia zgodności numeru na moto z dokumentami i to wszystko. Gdy kupowałem poprzedni motocykl, a była to Yamaha Virago, przed pierwszym przeglądem też byłem pełen obaw, tym bardziej że miałem w niej też puste wydechy i wówczas przeszukiwałem neta żeby poczytać czy ludzie mają problemy na przeglądach i okazało się wówczas, że tylko jeden koleś męczył sie z jakimś upierdliwym diagnostą, ale jak posłuchał rad na forum żeby pojechać do innego, to jego problemy się skończyły.

Podsumowując, nie próbuj nic kombinować, tylko śmiało wal na przegląd. Moto jest tak bajeranckie, że usłyszysz tylko słowa zachwytu jaki to masz fajny motocykl i upragniona pieczątka znajdzie swoje miejsce w twoim dowodzie rejestracyjnym.

Szerokości!!!

Edytowane przez Yurek58
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...