granat Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 Robie sobie setke victorie i jak ktos ma to zapraszam do podzielenia sie uwagami, ja juz złozyłem cała, tylko nie mam kół:-( czekam na wszelkie rady i uwagi:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moskit1 Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 foto foto :biggrin: Ja mam waderera z silnikiem ILO i dopiero będę remontował heheheh :) to tylko tyle mogę wtrąci :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 27 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 zapodaj foto, ja ide cyknąc swoje cudo:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moskit1 Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 ale Ciebie wcięło z tymi zdjęciami ehhehehe :) Ja jutro wrzucę :( i od razu historyjkę opisze hehehhe :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldKrakMoto Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 Ja posiadam dwie takie ciekawe setki, obie z 1938 roku. Jedna to Urania-silnik sachs 98 ccm, a druga to Phanomen bob też na sachs-ie 98 ccm-rozruch na pedały. Planuje remont tego drugiego. Poskręcałem go do kupy,(zawsze tak robie przed remontem) okazało się że do oryginału brakuje mu żarówki w tylnej lampce:P Jednak nie o tym miałem pisać. Zmiana biegów w nim jest na linkę - jest taki wichajster przy kierownicy przypominający zamek do mausera-powodujący naprężanie lub zwalnianie linki. Nie wiem natomiast jak łączyła sie tak linka ze silnikiem, i jak to wszystko ze sobą działało. zostało mi parę śrubek, i coś co jest rurką fi 5 mm z twardą sprężyną wewnątrz. Zna ktoś z Was ten patent? jak to zmontować żeby funkcjonowało, Może jakieś zdjęcia? :buttrock: Sam nie zrobię, bo jestem poza miejscem gdzie jest ten pierdzipęd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Tradycyjnie podepnę się pod temacik. Skoro 100ccm to może i NSU Qucik to pasuje? Pogoniłem kumpla do piwnicy żeby wykopał silnik od Komara i przy okazji przyniósł silnik NSU bodajże Qucik, ok.100ccm. I teraz pytanko: Ma ktoś jakieś dane do tego typu katalog części, książeczka, skany jakieś? Z góry wielkie dzięki. pzdr. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moskit1 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Wiec szukasz troszkę info to proszę bardzo http://www.nsu.motocykle.org/ Podeślij foto silnika jak byś mógł !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 (edytowane) Dzięki za link. :notworthy: Zdjęć całego silnika nie mam jako że jest w częściach teraz ale mam foto pokrywy i głowicy. Elementy już po piaskowaniu, silnik był kiedyś znaleziony na złomie , za 15 czy 20 PLN kumpel go odkupił i teoretycznie działał czyli miał iskrę i wszystko się kręciło. Był zespolony z czymś co służyło jako ogrodowa pompa wody czyli wiejska samoróbka. :biggrin: Kumpel go rozebrał i schował bo stracił zapał ale teraz znowu odkopał ten silnik i zaczyna go robić. Jedyny problem może być z uszczelnieniem wału kornowego które w oryginale jest jako kawałek sznurka zrobione. Macie na to jakiś patent? Czy wypada tam dać simmering normalny? Wg. oznaczeń silnik z 1938r. Stan dobry po oględzinach. Pokrywa: http://foto.severinu.com/index.php?view=sh...to&photo_id=101 Głowica: http://foto.severinu.com/index.php?view=sh...to&photo_id=102 Edytowane 3 Grudnia 2008 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moskit1 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Proszę bardzo. Niewiele pokazałeś hmmm, ale nie powinieneś mieć wielkich problemów przy kompletowaniu nsu Parę bazarów i allegro piwno załatwić kompletowanie motorku. A na forum Nsu powiń tobie pomóc. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Nom. Więcej foto zdobędę na dniach. Pogonię kolegę żeby pstryknął kilka fotek. A składanie moto mając tylko silnik to też tak "od dupy strony" trochę ale co poradzić? Szkoda sprzedać, szkoda żeby leżał i gnił więc trzeba coś z tego ulepić. Dobrze że to mały motorek to i taniej będzie go zrobić. :biggrin: A link do NSU nie działa mi. Może później spróbuje. :banghead: pzdr. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 4 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Mały silnik, mały motorek, a koszty doprowadza cie do siwienia:-)jeszcze sie zdziwisz, szczególnie jak ci czesci braknie:-) Mały silnik, mały motorek, a koszty doprowadza cie do siwienia:-)jeszcze sie zdziwisz, szczególnie jak ci czesci braknie:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moskit1 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Czemu granat tak sądzisz koleś ze moich stron nie mógł opylić Qłika za cholerę co prawda piękny nie był i brakuje mu parę podzespołów ale nie znalazł właściciela. No ale u mnie już jest heheh A na allegro i bazary jeszcze ukazują co nieco do tych motorków :biggrin: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 5 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 taaa, wiem, byle jakie koła do setki 150zł:-)drogo? poszły 4minuty, pojedyncze koło, koles krzyknoł 90zł, i nie dopchałem sie, a niech ci braknie błotnika albo baku, jak kupiłem swoja bez kół i silnika za 400, i nie moge juz rok nic oprócz silnika do niego dołozyc, głupia kierownica wyskoczyła na 250zł:-)wiec powodzenia:-) Nie jest problem kupic cos....Ostatnio na alle za chyba 350zł, poszła jakas setka, ...bez kół silnika i tylnego błotnika:-)i co dalej???zaczyna sie zabawa:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moskit1 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 No tu masz może racje :bigrazz: szczerze od dawna nie szperałem po allegro ale powiem tobie Granat ze w Łodzi prędzej znajdziesz taniej tak sądzę :icon_biggrin: hmmm Granat podeślij foto swojej 100tki jak oczywiście możesz Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 9 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 No cena kół to z bajzlu, na alle nic nie ma:-) silniki ok. 400,- a bizuteria to juz nie pytaj, no i zrób to jeszcze przyzwoicie:-)a foto jutro:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.