Skocz do zawartości

Victoria i inne setki


granat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,jeśli chodzi o 100-tki to właśnie zakupiłem w Anglii excelsiora-autobyk 98cm3.Jest w 95% kompletny i oczywiście do generalnego remontu.Mam zamiar wyrobić mu angielskie papiery,co jest jak się okazuje możliwe.Macie pojęcie ile takie cuś może kosztować na all z papierami ? :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze ok, 1500-2500 pod warunkiem ze jest to produkcja przed 45r, powojenne sa nic nie warte, zreszta angole nie ciesza sie specjalnym zainteresowaniem, mozesz tego nie sprzedac, tymbardziej ze nie mozna tego znalezc, (google nie kłamie) a angielskie papiery nie sa ważne jak masz zamiar to przywiezc, bo wchodzi nowa ustawa i bedzie mozna bez stresu rejestrowac pojazdy zabytkowe nie posiadajace dokumentacji, patrz osobny temat

 

A to moje cudo, znaczy kupa smiechu:-)

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/18b4141787140ef7.html, powoli trwa kompletacja, lampa była tylko jest schowana wiec nie jest zle:-)ciagle otwarta kwestia kół, gejów, i tego preta trzymajacego przedni błotnik, ktos go skrócił pod zawieche od komara:-)a stan jest git, bo zapackany gruba warstwa farby z pedzla:-)czeka w kolejce..............

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj

:biggrin: oooookurna troszkę maszyn tam masz heheheh a kierownice masz skompletowaną tylny bagażnik jak przy shl m04 hmmm

a tu ciekawostkę stronkę o VIKI wrzucę może się przyda :bigrazz: http://www.victoria-oldtimer.de/

są pokazane egzemplarze to może znajdziesz swoją !!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezła ta Viki. :biggrin: Kumpel ma Wanderera podobnej klasy, z roku chyba 39 czy coś, 100% oryginał, kompletny i nawet jeździ ale cham nie chce go sprzedać. :biggrin: A on nie potrafi nawet gaźnika w WSK wyregulować ale Wana nie sprzeda bo chęć posiadania ma we krwi. Pies ogrodnika.... :banghead:

 

 

A z tym NSU co pisałem to kumpel mówi że ma jeszcze ramę do tego i wydech powinien też się znaleźć więc nie jest źle. Myślę to odnowić czyli wypiaskować ramę i chlapnąć na czarno, wyremontować silnik, włożyć w ramę i niech zdobi mieszkanie na razie. :biggrin: Szkoda żeby gnił gdzieś w piwnicy.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słuszne podejscie, godne archeologa:)

 

na jesiennym bajzlu był taki wanderer na sachsa, bez silnika i tylnego kawałka ramy, ale koła bizuteria wszystko, stan opłakany ale swietny wyjsciowy koles chciał 500 łaziłem za nim cała giełde a poszedł w koncu za 380 a ja chciałem dac 360:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

To ja teraz troszkę podeśle moich 100tek Mianowicie ostatnio pozyskałem Nsu Qłika z myślą ze podejdą mi części do mojego Wanderera hmm nic takiego mi się kurna nie przydało hmmm

a tu foto Nsu

http://img530.imageshack.us/my.php?image=img3152vg5.jpg

http://img509.imageshack.us/my.php?image=img3153lo4.jpg

 

a tu mój Wanderer i od razu prośba może ktoś posiada do niego jakieś kingi co kol wiek ze by go scharakteryzować do jakiej to marki jak marki ale przede wszystkim wydatować itp. hmmm jakieś fota lub strony de.

foto http://img517.imageshack.us/my.php?image=img3154cb5.jpg

http://img176.imageshack.us/my.php?image=img3157cl3.jpg

http://img176.imageshack.us/my.php?image=img3158da0.jpg

http://img530.imageshack.us/my.php?image=img3161wg0.jpg

http://img257.imageshack.us/my.php?image=img3160an2.jpg

http://img89.imageshack.us/my.php?image=img3159mx5.jpg

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ennno ten Qick jest fajowy, do roboty na maxa ale komplet i trzyma sie kupy, a co do podchodzenia to bym nie ryzykował z kolejnymi zakupami, przed wojna w kazdej komurce robili setki i w zwiazku z tym kazda rama jest inna mimo ze sa podobne:)a z Wandererem bedziesz miał ciezka przeprawe, korozja powierzchowna ale dziurki sa, pójdzie duzo kitu zeby to wyrównac, chyba ze zrobisz tak jak u mnie chłopaki wyllysy robia, grama szpachli, ma byc widac ze to stare:)fajnie ze masz w miare komplet, ja sie zabije za kołami:)ale w koncu trafie i wyjazd na tasme produkcyjna:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Odgruzowalem piwnice i mam kola , wydech, bak i silnik 98 cm³. Czyli "setka" -jak w temacie. Napis na zbiorniku -Anker (kotwica). Motorower produkowany w latach 1934-40. Silnik Sachs oczywiscie.

I mysle sobie ze dobrze byloby skompletowac bzyka. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o to chodzi ja tylko starałem się skompletować kierownice kurna ale zong co poradzić trzyma mnie niewiedza jak Wanderer wyglądał w realu. Posiadam do niego parę rodzi lamp, siedzeń ale nie mam pojęcia czy to to hmmm dlatego jak ktoś coś wie to proszę o info :bigrazz:

 

Bardzo fajnie ale jak byś mógł foto podesłać wspaniale by było :bigrazz: Pozdro

Edytowane przez Moskit1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Składam AGON'a , braciszek Wanderera a koleś ma Victorie damke (wszystko na Sachs 98ccm)oraz MOJ'a setkę. Mam też jeździdełko z lat 80-tych Real-Sport na Sachs 80ccm. Jak dobrze pójdzie to wystartuję którymś w Lubelskim Wyścigu Weteranów 2009.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...