:W: Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Witam. Na przyszly sezon planuje przesiadke na ktorys z w/w. Do tej pory jezdzilem moto typowo szosowymi i raczej sluzacymi do jazdy "kolo komina". Motocykl mialby sluzyc do turystyki zarowno asfaltowej jak i poza-asfaltowej (jakiegos wielkiego hardcore nie przewiduje, jednak powinien sobie dobrze radzic na szutrach czy tez lesnych/polnych drogach). Rowniez dojazdy do pracy, smiganie po miescie. Nie ukrywam, ze serce krzyczy KTM. Najlepsze wlasciwosci terenowe z wymienionej trojki. Super wyglad typowo dakarowej maszyny. Natomiast obawiam sie troche awarynosci, no i plecaczek raczej nie bedzie zadowolony. BMW wyglad ok. W terenie sobie radzi, jednak nie na tym poziomie jak KTM. Z tego co czytalem bezawaryjny. Pasazerka napewno bylaby szczesliwsza niz na KTM. V-Strom na koncu. Raczej szosowe moto. Na advrider czytalem, ze bez problemu osiagaja duze przebiegi. Pewnie najwygodniejszy. Jako, ze nie mialem okazji jezdzic na zadnym z w/w prosze o opinie osoby, ktore mialy taka mozliwosc.Co do pasazerki nie wiem czy da sie namowic na jakis dluzszy wypad. Czasami polatamy razem po miescie czy blizszej okolicy. Takze wygoda pasazera nie jest priorytetem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Chyba sam odpowiedziałeś już sobie na pytanie który motocykl wybrać... z pośród tych trzech motocykli Twoje wymagania najpełniej spełnia chyba BMW ... KTM zbyt terenowy... Strom zbyt szosowy... a po między nimi BMW... a na Twoim miejscu poszukałbym sobie Transalpa albo Afriki Twin... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
:W: Opublikowano 21 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 (edytowane) Afri troche za ciezka, Transalp za mulasty. Wczesniej jezdzilem na sportowej 600 wiec podejzewam, ze ciezko byloby mi jezdzic z takim deficytem mocy... Edytowane 21 Lipca 2008 przez :W: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 ... Transalp za mulasty. Wczesniej jezdzilem na sportowej 600 wiec podejzewam, ze ciezko byloby mi jezdzic z takim deficytem mocy...To i Dakar i KTM też będą mulaste: ;) mają ok 50 KM jak TA. A i 70 KM V-stroma też może być deficytowe po sportowej "600".Może inna klasyfikacja z tej samej rodziny: KTM 990 Adv, R1200 GS, V-Strom 1000 ? Tu już moc nie jest "deficytowa" ;) A "zdolności terenowe" porównywalne, oprócz wagi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfazimotor Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 deficyt mocy?To moze HP2? :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 lc4 ma 60 kuni , ale widzialem starego GS-a i ladnie sie zbieral. LC4 to zawias WP wiec nie boi sie dziur i hopek , zato silnik emituje spore drgania co niektorym sie nie podoba. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Jak dla mnie to ranking bylby nastepujacy 1 BMW2. Suzuki3. KTM - awaryjnosc i servis duzo wiekszy / podatniejszy. :icon_twisted: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
:W: Opublikowano 23 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 To i Dakar i KTM też będą mulaste: :banghead: mają ok 50 KM jak TA. A i 70 KM V-stroma też może być deficytowe po sportowej "600".Może inna klasyfikacja z tej samej rodziny: KTM 990 Adv, R1200 GS, V-Strom 1000 ? Tu już moc nie jest "deficytowa" :banghead: A "zdolności terenowe" porównywalne, oprócz wagi. Tylko tu znowu cena wysoka (moze z wyjatkiem V-Stroma 1000) no i ta waga. Idealny bylby F800GS tylko znowu cena stoi na przeszkodzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 co do awaryjnosci KTM to mit ! zadbany sprzet napewno bedzie trwaly ( a juz napewno w miare mlodsze i bardziej dopracowane 640). Zobacz na strone motosyberia , chlopaki wybrali sie adventerami na wschod i jakos nikt nie marudzil ze sprzet sie sypie. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
:W: Opublikowano 24 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 (edytowane) co do awaryjnosci KTM to mit ! zadbany sprzet napewno bedzie trwaly ( a juz napewno w miare mlodsze i bardziej dopracowane 640). Zobacz na strone motosyberia , chlopaki wybrali sie adventerami na wschod i jakos nikt nie marudzil ze sprzet sie sypie. Wszystkie ich relacje mam juz dawno przecztytane :icon_twisted:Nie ukrywam, ze to wlasnie dzieki takim relacjom ciagnie mnie by tez troche pozwiedziac... No a KTM super sprzet, tylko slyszalo sie to i owo o ich awaryjnosci. Pewnie i tak wiekszosc wynikala z winy uzytkownikow. Edytowane 24 Lipca 2008 przez :W: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slo_mo Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Moje propozycje to:- BMW GS 1200 Adventure- Yamaha FZS 1000 FazerObydwa moim zdaniem idealnie nadają się do turystyki szosowej, a zjechanie z asfaltu też nie jest dla nich problemem. Z wymienionej przez Ciebie trójki postawiłbym na GS :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
:W: Opublikowano 24 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Moje propozycje to:- BMW GS 1200 Adventure- Yamaha FZS 1000 FazerObydwa moim zdaniem idealnie nadają się do turystyki szosowej, a zjechanie z asfaltu też nie jest dla nich problemem. Z wymienionej przez Ciebie trójki postawiłbym na GS :icon_mrgreen: Mialem malego Fazera i super sprzet, ale do do turystyki poza-asfaltowej to on sie nie nadaje, sorry :) Duzy GS jak juz wczesniej pisalem za drogi i za ciezki, za pare lat jak najbardziej, narazie jeszcze do niego nie doroslem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 (edytowane) Jak dla mnie to ranking bylby nastepujacy 1 BMW2. Suzuki3. KTM - awaryjnosc i servis duzo wiekszy / podatniejszy. :icon_twisted:ciekawe ciekawe, tylko czemu tym Panom az do samego magadanu nic sie nie zepsuło?http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=239330 Edytowane 27 Lipca 2008 przez komandosek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 Moje propozycje to:- BMW GS 1200 Adventure- Yamaha FZS 1000 FazerObydwa moim zdaniem idealnie nadają się do turystyki szosowej, a zjechanie z asfaltu też nie jest dla nich problemem.A co ma Fazer wspolnego z terenem :icon_twisted: :) Porownywanie tych sprzetow to jakies nieporozumienie.... co do awaryjnosci KTM to mit ! Jestes pewien? Znajomy ma 950 Adventure od nowego, zrobil nim jakos 35 tysiecy km, caly czas serwisowany w KTM. I w tym czasie zdazyl wymienic glowice, tloki z pierscieniami i mase innych pierdolek. Do tego obsluga jest cholernie droga-bo wszystko jest niesamowicie skomplikowane w obsludze i czasochlonne . Nawet serwis KTM za bardzo nie chce naprawiac tych maszyn. Nie mowiac o dostepnosci czesci.Jak dla mnie porazka-praktycznie niespotykana w japonskich konstrukcjach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 ciekawe ciekawe, tylko czemu tym Panom az do samego magadanu nic sie nie zepsuło?http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=239330 Mowa jest rowniez o kosztach i expluatacji i service. :icon_evil: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.