Skocz do zawartości

WSK M06-Z 1960r. remont


bluepoint
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No faktycznie ta WFMka ładnie wygląda, ale beż mi się aż tak nie podoba. Wolał bym na jakiś bordowy pomalować te elementy... :]

 

Niestety brakuje mi tej skrzynki, która znajduje się za gaźnikiem. Nigdzie nie mogę jej znaleźć. Nie wiecie przypadkiem gdzie mógł bym ją dostać? Dosyć tanio - może być do renowacji :]

W sumie to tak łatwo i tanio nie dostaniesz. W sumie to są 3 elementy. puszka prawa lewa i taka zaślepka z filtrem powietrza lub bez. nic innego jak allegro Ci nie zostaje.

http://allegro.pl/item430123842_puszki_nar...do_wsk_wfm.html

tutaj masz komplet nawet z mocowanie aku:) ale wydaje mi się,że za mniej jak 100zł gość nie odda ale warto zalicytować :icon_eek:

Edytowane przez tomasz87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informacje :banghead:

 

Co do tego, że chciałem moją wiesie na czarno pomalować, to faktycznie wygląda jak niewygląd http://polskajazda.pl/Motocykle/WSK/125/18772 :icon_eek:

 

Czy ktoś z Poznania wie gdzie jest jakieś złomowisko, gdzie znajdę kilka części do wiesi? :icon_eek: z góry dzięki

 

A i jeszcze jedno pytanko: Jak wiadomo posiadam WSK 125 M06-Z - prawa osłona silnika składa się z dwóch części - jednej zakrywającej magneto i drugiej na zębatkę. Niestety nie posiadam tej pokrywy na magneto. I teraz pytanie - Czy zamiast takiej podwójnej pokrywy mogę zamontować pojedynczą pokrywę - taką jaka występowała w późniejszych wiesiach?

Edytowane przez john
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi elementami jest lipa. Kumpel spędził 1,5 roku szukając tej pokrywki między puszki do WFM która ja teraz mam bo znudził mu się remont. Brakuje mi jeszcze 1 uchwytu błotnika tylnego i taśmy mocującej zbiornik paliwa.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A i jeszcze jedno pytanko: Jak wiadomo posiadam WSK 125 M06-Z - prawa osłona silnika składa się z dwóch części - jednej zakrywającej magneto i drugiej na zębatkę. Niestety nie posiadam tej pokrywy na magneto. I teraz pytanie - Czy zamiast takiej podwójnej pokrywy mogę zamontować pojedynczą pokrywę - taką jaka występowała w późniejszych wiesiach?

Nie widziałem kolego tej poprawki w poście. Tak na następny raz jak nikt nie odpowiada znaczy,że nie wie lub nie ma czasu odpowiedzieć i ponaglanie i przypominanie nie powinno mieć miejsca. Tak możesz zastosować osłony "pełne z nowszych wiesiek. Rozstaw śrub i mocowanie są identycznie więc nic poza estetyką nie stoi na przeszkodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, dzięki :]

Pisząc tego następnego posta chodziło mi o to żeby inni forumowicze zauważyli mój dopisek :] Następnym razem będę bardziej cierpliwy :bigrazz:

 

A jeśli chciałbym pomalować koła to czy muszę rozebrać je na części pierwsze - tzn. na szprychy, obręcz i piastę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nom. Malowanie całości to lipa jest. I głupawo wygląda. Szprychy powinny być ocynk, nyple mosiądz bodajże a reszta malowana lub chrom. Jak robić to porządnie.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcę pomalować całe koło, ale chodzi mi o to czy jak pomaluje w całości nierozłożone to czy nie będę miał potem kłopotów z rozkręceniem czegoś (chodzi mi o wpływ farby na połączenia/gwinty)?

Jak dla mnie możesz malować całość. Z bliska będzie widać,że było to malowane w całości ale jak ładnie to zrobisz powinno być ok. Jeśli masz koła z tego modelu 19" na pełnych bębnach to niech Cie ręka boska broni :buttrock: ze zwykłymi 18" możesz się bawić. Jak pomalujesz to najprawdopodobniej kiedyś podczas rozplatania sporo szprych popęka.

Edytowane przez tomasz87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szprychy popękają bo są stare i do tego zaklejone farbą. A dobre szprychy trudno kupić. My do Londynu sprowadzamy szprych na zamówienie z Polski i tylko 1 firma je robi. A w dodatku nie robią ich oficjalnie lecz po znajomości i "poza księgowością" to robią. A to szprychy do Rometa są.

Pozostaje Ci zakup chińskich szprych z organicznej stali. :crossy:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tylnym kole brakuje mi jednej szprychy i to znaczy że jednej nie kupie?? :] chyba będę musiał gdzieś na złomie kupić całe koło 19" od wsk żeby mieć szprychy na wymianę w razie W. :clap:

 

Czy stare chromy muszę zeszlifować żeby je polakierować??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...