tomasz87 Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 (edytowane) No faktycznie ta WFMka ładnie wygląda, ale beż mi się aż tak nie podoba. Wolał bym na jakiś bordowy pomalować te elementy... :] Niestety brakuje mi tej skrzynki, która znajduje się za gaźnikiem. Nigdzie nie mogę jej znaleźć. Nie wiecie przypadkiem gdzie mógł bym ją dostać? Dosyć tanio - może być do renowacji :]W sumie to tak łatwo i tanio nie dostaniesz. W sumie to są 3 elementy. puszka prawa lewa i taka zaślepka z filtrem powietrza lub bez. nic innego jak allegro Ci nie zostaje. http://allegro.pl/item430123842_puszki_nar...do_wsk_wfm.htmltutaj masz komplet nawet z mocowanie aku:) ale wydaje mi się,że za mniej jak 100zł gość nie odda ale warto zalicytować :icon_eek: Edytowane 14 Września 2008 przez tomasz87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
john Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 (edytowane) Dzięki za informacje :banghead: Co do tego, że chciałem moją wiesie na czarno pomalować, to faktycznie wygląda jak niewygląd http://polskajazda.pl/Motocykle/WSK/125/18772 :icon_eek: Czy ktoś z Poznania wie gdzie jest jakieś złomowisko, gdzie znajdę kilka części do wiesi? :icon_eek: z góry dzięki A i jeszcze jedno pytanko: Jak wiadomo posiadam WSK 125 M06-Z - prawa osłona silnika składa się z dwóch części - jednej zakrywającej magneto i drugiej na zębatkę. Niestety nie posiadam tej pokrywy na magneto. I teraz pytanie - Czy zamiast takiej podwójnej pokrywy mogę zamontować pojedynczą pokrywę - taką jaka występowała w późniejszych wiesiach? Edytowane 14 Września 2008 przez john Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 Z tymi elementami jest lipa. Kumpel spędził 1,5 roku szukając tej pokrywki między puszki do WFM która ja teraz mam bo znudził mu się remont. Brakuje mi jeszcze 1 uchwytu błotnika tylnego i taśmy mocującej zbiornik paliwa. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mave_rick Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 w środę jakieś linki do skanów wrzucę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
john Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Czy uzyskam tutaj jakąkolwiek odpowiedź na moje pytania w poprzednim poście? :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz87 Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 A i jeszcze jedno pytanko: Jak wiadomo posiadam WSK 125 M06-Z - prawa osłona silnika składa się z dwóch części - jednej zakrywającej magneto i drugiej na zębatkę. Niestety nie posiadam tej pokrywy na magneto. I teraz pytanie - Czy zamiast takiej podwójnej pokrywy mogę zamontować pojedynczą pokrywę - taką jaka występowała w późniejszych wiesiach? Nie widziałem kolego tej poprawki w poście. Tak na następny raz jak nikt nie odpowiada znaczy,że nie wie lub nie ma czasu odpowiedzieć i ponaglanie i przypominanie nie powinno mieć miejsca. Tak możesz zastosować osłony "pełne z nowszych wiesiek. Rozstaw śrub i mocowanie są identycznie więc nic poza estetyką nie stoi na przeszkodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
john Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Ok, dzięki :]Pisząc tego następnego posta chodziło mi o to żeby inni forumowicze zauważyli mój dopisek :] Następnym razem będę bardziej cierpliwy :bigrazz: A jeśli chciałbym pomalować koła to czy muszę rozebrać je na części pierwsze - tzn. na szprychy, obręcz i piastę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Zalezy co chcesz malować, czy tylko samą obręcz czy całość. Jeżeli sama obręcz to prawidłowo należałoby rozszprychować koło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
john Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Chcę pomalować całe koło, ale chodzi mi o to czy jak pomaluje w całości nierozłożone to czy nie będę miał potem kłopotów z rozkręceniem czegoś (chodzi mi o wpływ farby na połączenia/gwinty)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Ja w uralu wypiaskowałem i pomalowałem całe koło, i teraz wiem ze nie jest to najlepszy pomysł, odradzam, cóz trudno trzeba rozszprychowac, wypiaskowac pomalowac zaplesc od nowa, roboty w pizdu, ale nie bedziesz załował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Nom. Malowanie całości to lipa jest. I głupawo wygląda. Szprychy powinny być ocynk, nyple mosiądz bodajże a reszta malowana lub chrom. Jak robić to porządnie. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz87 Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 (edytowane) Chcę pomalować całe koło, ale chodzi mi o to czy jak pomaluje w całości nierozłożone to czy nie będę miał potem kłopotów z rozkręceniem czegoś (chodzi mi o wpływ farby na połączenia/gwinty)?Jak dla mnie możesz malować całość. Z bliska będzie widać,że było to malowane w całości ale jak ładnie to zrobisz powinno być ok. Jeśli masz koła z tego modelu 19" na pełnych bębnach to niech Cie ręka boska broni :buttrock: ze zwykłymi 18" możesz się bawić. Jak pomalujesz to najprawdopodobniej kiedyś podczas rozplatania sporo szprych popęka. Edytowane 16 Września 2008 przez tomasz87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
john Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 No mam 19" na pełnych bębnach, dlaczego nie mam ich malować??I dlaczego szprychy mają popękać?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Szprychy popękają bo są stare i do tego zaklejone farbą. A dobre szprychy trudno kupić. My do Londynu sprowadzamy szprych na zamówienie z Polski i tylko 1 firma je robi. A w dodatku nie robią ich oficjalnie lecz po znajomości i "poza księgowością" to robią. A to szprychy do Rometa są. Pozostaje Ci zakup chińskich szprych z organicznej stali. :crossy: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
john Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Na tylnym kole brakuje mi jednej szprychy i to znaczy że jednej nie kupie?? :] chyba będę musiał gdzieś na złomie kupić całe koło 19" od wsk żeby mieć szprychy na wymianę w razie W. :clap: Czy stare chromy muszę zeszlifować żeby je polakierować?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.