tomasz87 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Kolego jeśli masz gdzieś to zdjęcie to daj skan lub fotkę. Z tego co ja widziałem to czerwoną wske z bakiem pomalowanym na kremowo wewnątrz szparunków. Innych 2kolorowych nie widziałem(nie licząc szparónków jako kolor) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Też gdzieś widziałem tak malowaną WSK. Może to była jakaś eksportowa wersja lub pokazowa. W zwykłej produkcji były malowane na jeden kolor + szparunki. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mucha68 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 (edytowane) To są skany tych fotek o których pisałem. http://www.imagic.pl/files//11112/./ksika_2.jpg http://www.imagic.pl/files//11112/./ksika_1.jpg Edytowane 30 Stycznia 2009 przez mucha68 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Takie malowanie widziałem też w książce pt. "100 lat polskiej motoryzacji" i niedawno na allegro była WSK w takim malowaniu, cena była niska a zainteresowanie niewielkie z tego co pamiętam. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz87 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Bardzo ciekawa dla mnie 1a fotka. Jako jaki model jest opisana ? z,z1 ? Ma dziwnie mocowaną rurę wydechową, napęd licznika ile dobrze widzę jest z tylnego koła, przedni błotnik jak w mojej z2 ale tylny jakiś dziwny ani plytki ani z z2 głęboki i wywinięty.I stary typ tylnej lampki. Bardzo pomocne zdjęci i ciekawy model :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mucha68 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 (edytowane) Fotka jest opisana jako WSK M06 S-01Z1.Acha,w tej samej książce są dane techniczne do których jest rysunek WSK M06Z,i na tym rysunku WSK wygląda tak samo jek ta ze zdjęcia. Edytowane 31 Stycznia 2009 przez mucha68 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 (edytowane) Jako ze to w tym temacie byla dyskusja na temat istnienia lub nieistnienia WSK 150, wklejam skany z ksiazki Andrzeja Zielinskiego "Polskie motocykle 1946-1985", jako dowod dla wszystkich niedowiarkow. http://fotoo.pl/zdjecia/files/2009-02/998223e8.jpg http://fotoo.pl/zdjecia/files/2009-02/391867c9.jpg http://fotoo.pl/zdjecia/files/2009-02/7e4de288.jpg Jakby ktos jeszcze chcial to mam opisy tego modelu w ksiazkach z tamtych lat opisujacych produkowane aktualnie motocykle Edytowane 26 Lutego 2009 przez cyborg78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz87 Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Jako ze to w tym temacie byla dyskusja na temat istnienia lub nieistnienia WSK 150, O WSK 150 to chyba nikt nie dyskutuje,że istniała i istnieje. Chodzi o WFM 150. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Poczytaj kolego caly ten watek, byly powatpiewania na temat WSK 150, a ze WFM 150 nigdy nie bylo fabrycznie to jest faktem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moskit1 Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 ale silniki był montowane 150 ccm WFM. Przy ramie na tablice jest 125 ccm tak się zgodzę !!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz87 Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 ale silniki był montowane 150 ccm WFM. Przy ramie na tablice jest 125 ccm tak się zgodzę !!!! Ale były również montowane silniki wsk125 w motorynkach a na tabliczce jest 49 ccm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 dokladnie, Moskit masz informacje chyba od jakiegos wiejskiego tunera, pokaz jakakolwiek wzmianke na ten temat w jakiejkolwiek dokumentacji lub fabryczna instrukcje obslugi, bo to ze "widziales" to wiesz.. Ja widzialem slonia w karafce.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moskit1 Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Panowie Jakaś zmowa wszelako wiedzących czy co :icon_question: to już nic nie wolno napisać i się spytać :icon_question: dajcie sobie na luz !!!! Pytanie moje było taki bo mam ową WFM z silnikiem 150 ccm a na tablice jest 125ccm no i to by było tyle !!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 No to masz WFM 125 z silnikiem 150ccm od SHL M06. Typ silnika S-06. :biggrin: Silnik na bazie S-32 z SHL M11, napisy WFM na pokrywach (chociaż niekoniecznie, moga być gołe też) a cylinder i głowica okrągła, głowica ma 2 poziome żeberka tuż nad cylindrem. Gaźnik jak w WSK 125 :banghead: A 125ccm na tabliczce bo tak wyszła z fabryki a ktoś podłożył inny silnik. :buttrock: Możesz też mieć silnik S-34 z WFM 125 który ma oryg. 125ccm ale rozwiert na 150ccm a nawet na 175ccm jest możliwy. Oficjalnie WFM150 dla mnie nie istnieją ale ręki nie dam bo z polskimi moto to wszystko było możliwe. Nie uwierzę natomiast że WFM która ma 125ccm na tabliczce miała oryg. silnik 150ccm. Nie wierzę że taka lipa wyszłaby z fabryki. :biggrin: A dopóki masz 125ccm na tabliczce to motocykl ten oficjalnie będzie zwykłą WFM 125ccm. :biggrin: Pokaż fotki silnika to się wszystko wyjaśni. A WSK150 to nic szałowego. Fakt że rzadkość ale naprawdę istniały, niedawno zresztą miałem kupić taką Z150 ale okazało się że to zwykła M06-Z z silnikiem SHL M06. Co prawda piękna była, oryginalny bordowy lakier w dobrym stanie, wszystkie elementy z jednego egzemplarza, głebokie błotniki i bardzo fajna. Ale to był "przekręt" bo 125ccm na tabliczce było. 6 stówek za takie coś nie dam. :banghead: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moskit1 Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 ja wszystko rozumiem nie od dzisiaj siedzę :crossy: i rozróżniam silniki :bigrazz: Jest jeden motyw psują numery silnika do ramy !!! (Mogłem wcześniej napisać ) a ze nie było WFM 150 to ja już się oczytałem i na słuchałem hehehhe Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.