CJT7 Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Witam, ostatnio oglądałem takiego cruisera i wizualnie mi bardzo leży - nie wiem natomiast nic jaki on jest jeśli chodzi o techinkalię. Czy ktoś z forumowiczów ma/uzywał takiego sprzętu i może się nt temat wypowiedzeć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 hmm... jesteś pewien, że B50..? c50 widzę, m50 też, ale b jakoś nie mogę znaleźć... BTW to jest amerykańska nazwa dla modeli sprzedawanych w europie jako intruder :Pjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CJT7 Opublikowano 17 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 hmm... jesteś pewien, że B50..? c50 widzę, m50 też, ale b jakoś nie mogę znaleźć... BTW to jest amerykańska nazwa dla modeli sprzedawanych w europie jako intruder :)jsz Sorki masz rację - chodzi o M50 - przepraszam za błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartasarte Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 jesli m50 to odpowiednik europejskiej m800 to moge ci powiedziec ze jestem bardzo zadowolony, jest to moj pierwszy motocykl na wtrysku i przyjemne zaskoczenie - jest "rowny" w calym zakresie obrotow, szybko sie nagrzewa co pozwala na w miare szybki wyjazd spod domu, ale rownie szybko sie przegrzewa co owocuje czestym wlaczaniem sie chlodnicy w korkach, poza tym jak to suzuki = slychac zawory. POLECAM cos jeszcze? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CJT7 Opublikowano 23 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 jesli m50 to odpowiednik europejskiej m800 to moge ci powiedziec ze jestem bardzo zadowolony, jest to moj pierwszy motocykl na wtrysku i przyjemne zaskoczenie - jest "rowny" w calym zakresie obrotow, szybko sie nagrzewa co pozwala na w miare szybki wyjazd spod domu, ale rownie szybko sie przegrzewa co owocuje czestym wlaczaniem sie chlodnicy w korkach, poza tym jak to suzuki = slychac zawory. POLECAM cos jeszcze? ;) A jak wygląda sprawa jazdy w dłuższe trasy załadowanym po brzegi i razem z plecaczkiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiery Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Z dodatkowym obciążeniem daje radę, ale to już nie to samo - wyraźnie czuć różnicę w przyspieszeniach. Dodatkowa uwaga - firmowe "siedzenie" dla pasażera jest niewygodne i twarde. W dłuższych trasach plecaczek na pewno doceni przeróbkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.