MZ TS 150 Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 (edytowane) Witam. Mam problem z TĄ cewką w zapłonie a mianowicie ona podczas jazdy (dokładnie na wysokich obrotach) się grzeje 1- czy ona tak musi się grzać (to już 3 bo poprzednie się spaliły)?2- czego to może być wina (myślałem ze może regulator napięcia ale zmieniłem i jest to samo)? Edytowane 15 Lipca 2008 przez MZ TS 150 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 Może to i głupie pytanie ale:Czy to przypadkiem nie jest rezystor regulatora napięcia?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 dlugo masz ten motocykl ? Od poczatku tak bylo ? PS. Z tego co pamietam to jest to rezystor wlaczony pomiedzy szczotka +, a uzwojeniem wzbudzania (stojanem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 (edytowane) dlugo masz ten motocykl ? Od poczatku tak bylo ? PS. Z tego co pamietam to jest to rezystor wlaczony pomiedzy szczotka +, a uzwojeniem wzbudzania (stojanem).No właśnie też miałem takie podejżenia :-). A więc nie ma się czym przejmować. Jeżeli się grzeje to znaczy że jest używany, a to znaczy że prądnica działa bardzo sprawnie bo prąd do wzbudzenia musi iść przez rezystor aby obniżyć generowane napięcie.No chyba że masz równocześnie problemy z oświetleniem lub ładowaniem akumulatora.Obciążenie prądnicy i niskie obroty silnika spowoduje że prąd do wzbudzenia będzie częściej płynoł omijając rezystor a ten się nie będzie tak grzał. Edytowane 15 Lipca 2008 przez DEAD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZ TS 150 Opublikowano 16 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 (edytowane) motor mam juz rok i spaliły mi sie 3 takie i nie chciał bym aby spaliła sie nastepna i nie mam pojecia czy tak bylo od początku Edytowane 16 Lipca 2008 przez MZ TS 150 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 no wlasnie dosc istotne jest to czy bylo tak od poczatku kupna motocykla, czy tez problem wystapil pozniej ... Jezeli od poczatku to trzeba by sprawdzic czy wszystko jest dobrze podlaczone - szczegolnie przewod ktory idzie na wzbudzenie - czy jest podlaczony przez kontrolke ladowania, czy tez jakos inaczej.PS. Moglbys zrobic foto calego motocykla i pokazac go jak sie prezentuje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZ TS 150 Opublikowano 16 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 (edytowane) KLIKKLIK Motor ma 26 lat wcześniej jeździł nim mój dziadek ale ostatnie parę lat (ponad 5) stał i nikt nim nie jeździł wziołem go w poprzednie wakacje ale dopiero teraz zaczęło coś się psuć Edytowane 17 Lipca 2008 przez MZ TS 150 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 (edytowane) moja byla rocznik 85. Poczytaj w dziale weterany/klasyki, marki niemieckie. Zdaje sie ze cos tam jest na ten temat ... Edytowane 19 Lipca 2008 przez ural_zgora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 ustaw regulator napięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZ TS 150 Opublikowano 23 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 ustaw regulator napięcia. w jaki sposób ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Oj, to lepiej moze tego nie ruszaj :icon_question:Na poczatek podlacz woltomierz pod akumulator, odpal maszyne i zobacz jakie jest napiecie przy wyzszych obrotach 1) bez swiatel 2) ze swiatlami.PS. Jak kupisz elektroniczny reg. napiecia do tego modelu to nie bedzie klopotu. Tez taki mialem zalozony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.