Evergreen Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 (edytowane) WitamW 2009 r ma mieć miejsce premiera nowej yamahy xtz 1200 super tenere . Dla zainteresowanych link z artykułem na ten temat http://bulldogspirit.forumpro.fr/actualite...0-2009-t641.htm Pozdro Temat umarł, ale gwoli kronikarskiego przekazu: Dziś byłem w salonie Yamahy i kupując jakieś pierdoły rozpoczęliśmy dyskusję o nowej Tenerce i ogólnie o braku fajnego twinowego enduro made in Japan. Sprzedawca w Jamie powiedział, że był w tym roku w Japonii i pokazali im zbudowany prototyp Super Tenere, który ma się pojawić w salonach w 2010 r. Rzekomo stylistyka taka jak w Tenerce i ogólnie ma być to najbardziej endurowe enduro... Twierdził, że widzieli zbudowany prototyp ( a nie tam jakieś wizualizacje). Aha - pojemność ma być w okolicach 900 cm3. Edytowane 5 Listopada 2008 przez Evergreen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 Jak ma byc 900 cc to pewnie silnik z TDM. Ja w salonie w Warszawie dowiedziałem się że dopiero ok 2010 coś będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strzykawa Opublikowano 22 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Yamaha ma dość dziwną politykę handlową. Od kilkunastu lat wszystkie XTZ i XT kończą się na silniku 660 maksymalnie. Wraz z końcem produkcji XTZ 750, zapomnieli o tych klientach którzy kupili by enduro z większym powyżej 750 pojemności silnikiem. Obserwując popularność KTM , BMW oraz kilku innych marek chętnych na taką yamahę mogło by być sporo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 chętnych na następców dużych turystycznych enduro, nie tylko xtz, jest na pewno dużo: to przynajmniej część z tych, którzy obecnie wybierają właściwie tylko pomiędzy bmw a ktm-em. honda tak samo porzuciła xrv, zostając jedynie przy mniejszym trampku. takie mam przynajmniej wrażenie ...a mnie się marzy taki tańszy f800gs... :D jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Błagam niech Yamaha tego nie wypuszcza na drogi !!! Gusta są różne. Nie dyskutuje sie niby :D Mi sie osobiscie podoba. Choć wybrałbym prędzej 660 i 1200. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronon Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 do mnie to 1200 jakoś nie przemawia, jakieś takie z gwiezdnych wojen :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 ...a mnie się marzy taki tańszy f800gs... :D No przecież jest nowy F650GS - tańszy :icon_mrgreen: Spoko, zaraz kalendarz przeskoczy i na mobile.de będą "roczniaki". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strzykawa Opublikowano 25 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 W Anglii GS jest bardzo popularnym motocyklem turystycznym , pomimo dość wysokiej ceny sprzedaje się ich tam sporo . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ilek Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Zapisywać się bo już czas... http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1703100 Cytuj Pozdrawiam Ilek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Panowie nadeszła wielkopomna chwila. Są już dokładne informacje i zdjęcia na temat nowej tenery. Musze przyznać, że BMW musi się zacząć bać. Mnie nowa Tenera przekonuje o wiele bardziej niż GS. Jeśli wytrzymałość i niezawodność okaże się tak dobra jak w starej dobrej ST to cud malina :biggrin: http://www.yamaha-motor-europe.com/product...uper-tenere.jsp Polecam galerie, ciekawe zamocowanie akumulatora i chłodnicy. Rama godna Ducati :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pe_wee Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Nie jestem entuzjastą tego rodzaju motocykli ale muszę przyznać, że wygląda zaje*iście. I widać, że konstruktorzy obmyślali dokładnie każdy szczegół. Wystarzczy spojrzeć na osłonę pleksi na lampie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Panowie nadeszła wielkopomna chwila. Są już dokładne informacje i zdjęcia na temat nowej tenery. Musze przyznać, że BMW musi się zacząć bać. Mnie nowa Tenera przekonuje o wiele bardziej niż GS. Jeśli wytrzymałość i niezawodność okaże się tak dobra jak w starej dobrej ST to cud malina :biggrin: http://www.yamaha-motor-europe.com/product...uper-tenere.jsp Polecam galerie, ciekawe zamocowanie akumulatora i chłodnicy. Rama godna Ducati :bigrazz: Zgadzam się...ale Adventure 1200 jest nadal niezagrożony. Super Tenere jest teraz u mnie na 2 miejscu wśród motocykli którymi można pojechać dookoła globu. Ma dokładnie taką samą moc na jak boxer z Monachium.;]Czekam na jakiś test porównawczy. Może Świat Motocykli zrobi taki w lato?? 1.BMW R 1200 Adventure 2.Yamaha Super Tenere 3. KTM Adventure 4. Moto Guzzi Stelvio 5. Moto Morini Grand Paso Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 (edytowane) Moto Guzzi Stelvio było już opisywane. Wyszło na to, że włoszczyzna nijak ma się do GS i lepiej się tym lansować po mieście, a nie w świat jechać. Bardzo zjechali paskudną charakterystyke silnika. Edytowane 25 Lutego 2010 przez kamikazemario Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Moto Guzzi Stelvio było już opisywane. Wyszło na to, że włoszczyzna nijak ma się do GS i lepiej się tym lansować po mieście, a nie w świat jechać. Bardzo zjechali paskudną charakterystyke silnika. To chyba był test z KTM'em coś sobie przypominam. W ostatnie wakacje zrobili taki test i wypadł całkiem nieźle na naked'ach. Może w te również redakcja zorganizuje coś takiego, natomiast podstawą takiego porównania musiałaby być podróż... wtedy się okaże który jest THE BEST...jazda po Warszawie raczej nic ciekawego nie wykaże. Mimo wszystko jestem ciekaw Super Tener'y. Zastanawia mnie zastosowanie asymetrycznego układu chłodzenia i czy po 10 glebach w lesie chłodnica będzie się jeszcze do czegoś nadawać?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gliszczynski Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 BMW niczego się nie musi bać i z wysokości swojego biurowca w Monachium patrzy z politowaniem jak konkurencja próbuje fikać ;) Hasła głoszące powrót ST były od czapy... Pogromca pustyni... taaa 260kg i chłodnica z boku. Pustynia też sie śmieje. Takie Varadero na wał im wyszło czyli kolejny motocyklowy SUV. No i nie stawiajcie do porównania LC8 z GS i Stelvio bo to zupełnie inne motocykle. To tak jakby porównywać motocykl z motoGP z CBR1000RR i CBF1000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.