trzykawki Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Witka wczoraj powróciłem z krótkiego weekendowego wypadu, załozyłem sobie, ze w celach poznawczych, będę starał się jechać ile sie da na baku - trochę to rozwinę: kontrolka zapala sie w okolicach 300 km przejechanych od zatankowania, bedąc w rumunii doszedłem do 350, dalej sie bałem. Wczoraj dojechałem do 400 i wlałem 22 litry, czyli w baku powinno byc jeszcze jakieś 4 litry. Z tego co wiem to GS 1150 ma tak, że te 4 litry są martwe tzn. pomimo tego, że są to moto i tak stanie z powodu braku paliwa. jest na to patent: trzeba połozyc moto na prawa strone, paliwo sie przeleje i mozna jechac dalej, czas jakiś. Oczywiście pod warunkiem, że sie gsa podniesie. Ale miało być o pompie, jak było już bardzo mało paliwa to pompka wyła, może to troche zbyt dramatyczne określenie ale cicho nie było, dzwięk bardzo podobny do tego jaski powstaje gdy pocieramy mokrym palcem o krawędź kieliszka np z winem. Jak zalałem to wróciło do normy, czyli podczas pracy moto słysze pracujęca pompę. Teraz pytanie: czy mam już szykować kassę na pompę? Moto ma przejechane 72 kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 (edytowane) Z tego co wiem to GS 1150 ma tak, że te 4 litry są martwe tzn. pomimo tego, że są to moto i tak stanie z powodu braku paliwa. jest na to patent: trzeba połozyc moto na prawa strone, paliwo sie przeleje i mozna jechac dalej, czas jakiś. Oczywiście pod warunkiem, że sie gsa podniesie. Musisz troche potrenowac :icon_twisted: Bo jak przyjdzie moto gdzies w terenie stawiac do pionu to nie ma zmiluj sie.PS. Mi sie udalo nawet swojego praktycznie o jednej nodze dzwignac :icon_twisted: Ale do rzeczy: Jezeli pompa paliwa zaglusza Ci prace silnika, ktora i tak do najcichszych nie nalezy (szczegolnie po rozgrzaniu) no to powinienies juz szukac pomalu nowego ustrojstwa. Najlepiej jak bys nagral dzwieki + prace pompki przy wlaczaniu zaplonu. Ja np slysze pompe paliwa TYLKO podczas wlaczania zaplonu.Ta glosna praca podczas bardzo niskiego stanu paliwa wynikala raczej z tego iz pompka mogla lapac powietrze i wtedy pracowala jak szalona, aby utrzymac odpowiednie cisnienie. Edytowane 14 Lipca 2008 przez ural_zgora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrZ Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 w celach poznawczych, będę starał się jechać ile sie da na baku - jak było już bardzo mało paliwa to pompka wyła. Teraz pytanie: czy mam już szykować kassę na pompę? Moto ma przejechane 72 kkm Jeśli masz jeszcze inne podobne pomysły na poznawanie ograniczeń motocykla (np. ile przejedzie bez oleju itp) to szykuj kasę. Ale dość uszczypliwości - krótko - pompa paliwa nie lubi, bardzo nie lubi pracować na sucho. A kosztuje w BMW jakieś 800-900 PLN. Nie wiem jak w 1150 ale w 1100 na szczęście pasuje od samochodów BMW i można kupić w przyzwoitych pieniądzach (ok. 300PLN) lub nawet taniej w używkach. Oczywiście wersji pompy jest jak psów i dlatego dobrze mieć ją ręku bo albo króćce inne albo końcówki kabli. Należy także zwracać baczną uwagę na stan sitka na pompie (jakiekolwiek uszkodzenie powoduje zaciąganie przez pompę syfu ze zbiornika paliwa - nigdy nie wiadomo co się leje do zbiornika a i kurz oraz piasek może się tam dostać). Często skutkuje to zatarciem pompy.PZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzykawki Opublikowano 15 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 Jeśli masz jeszcze inne podobne pomysły na poznawanie ograniczeń motocykla (np. ile przejedzie bez oleju itp) to szykuj kasę. Ale dość uszczypliwości - krótko - pompa paliwa nie lubi, bardzo nie lubi pracować na sucho. A kosztuje w BMW jakieś 800-900 PLN. Nie wiem jak w 1150 ale w 1100 na szczęście pasuje od samochodów BMW i można kupić w przyzwoitych pieniądzach (ok. 300PLN) lub nawet taniej w używkach. Oczywiście wersji pompy jest jak psów i dlatego dobrze mieć ją ręku bo albo króćce inne albo końcówki kabli. Należy także zwracać baczną uwagę na stan sitka na pompie (jakiekolwiek uszkodzenie powoduje zaciąganie przez pompę syfu ze zbiornika paliwa - nigdy nie wiadomo co się leje do zbiornika a i kurz oraz piasek może się tam dostać). Często skutkuje to zatarciem pompy.PZ cytowanie czyjejś wypowiedzi i dokonywanie zmian w tekscie, poprzez wycinanie fragmentów i niezaznaczanie tego jest nie ... porządku. Drogi kolego, dziekuje Ci za zasugerowanie daleko posuniętego kretynizmu. Widocznie musiałeś kogos uszczypać, dziękuje i będę pamietał, że w pewnym wieku, a i mnie już niedługo, nie mozna zacząć dnia bez rozładowania nocnych frustracji. Ale dość uszczypliwości, dzięki bardzo za informacje, troche mnie zasmuciłeś tym, że pompa samochodowa może niepasować, licząc sie z koniecznościa wymiany, liczyłem właśnie na nią - sprawdzę to. Dzięki ural-zgora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 mieszkasz w Warszawie to podjedz i zapytaj Mirka z Nadarzyna - bedzie wiedzial czy z samochodu podejdzie czy nie. Przy okazji poslucha. Wg mnie pompka z auta przypasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrZ Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 (edytowane) cytowanie czyjejś wypowiedzi i dokonywanie zmian w tekscie, poprzez wycinanie fragmentów i niezaznaczanie tego jest nie ... porządku. Drogi kolego, dziekuje Ci za zasugerowanie daleko posuniętego kretynizmu. Widocznie musiałeś kogos uszczypać, dziękuje i będę pamietał, że w pewnym wieku, a i mnie już niedługo, nie mozna zacząć dnia bez rozładowania nocnych frustracji. Ale dość uszczypliwości, dzięki bardzo za informacje, troche mnie zasmuciłeś tym, że pompa samochodowa może niepasować, licząc sie z koniecznościa wymiany, liczyłem właśnie na nią - sprawdzę to. Dzięki ural-zgoraDrogi kolego,przyznaję, że umieszczenie kilku wielokropków w cytacie jest na miejscu. Postaram się poprawić. Nie przyznaję się za to do sugerowania komukolwiek daleko posuniętego kretynizmu. To już wyłącznie Twoja nadinterpretacja i w tym względzie nie należą mi się żadne podziękowania. Jedyne co mój tekst mógł sugerować to niebezpieczeństwa wynikające z ekstremalnego traktowania sprzętu w ramach zajęć poznawczych dotyczących, jak napisałem, ograniczeń sprzętu.To nie koniec uszczypliwości - nie przekazałem Ci informacji, że pompa nie pasuje od któregoś z modeli samochodów BMW. Wyrażnie napisałem, że nie wiem jak jest w przypadku 1150, natomiast wiem jak jest w przypadku 1100 (z autopsji). I w tym miejscu jest sugestia - należy sprawdzić bo jeśli w przypadku 1100 da się to może i da się w przypadku 1150. Jaśniej już nie umiem.I dość uszczypliwości - pozdrawiam. PZP.S.Nocne frustracje ? Co to takiego ? Ma coś wspólnego z pompą 1150 GS ? Edytowane 15 Lipca 2008 przez PiotrZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.