Skocz do zawartości

PiotrZ

Forumowicze
  • Postów

    47
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O PiotrZ

  • Urodziny 04/01/1964

Osobiste

  • Motocykl
    R11
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Łąki

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia PiotrZ

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Możesz przybliżyć o jakie oprogramowanie chodzi, w jaki sposób została stwierdzona jego nieoryginalność, w jaki sposób wgrane zostało nowe, w jaki sposób zostało stwierdzone "padnięcie " TPS oraz jaka "reszta" została sprawdzona ? Mam silne podejrzenie, że ktoś Cię wali w rogi.
  2. Sidney, polecam: www.webchapter.pl Chociaż tam tez możesz na początku mieć ciężko ))) Poczytaj regulamin, dopilnuj spraw organizacyjno-formalnych to łacha nie zedrą. Ale za to potem jest w pytę. Polecam. PZ.
  3. Szanowni Forumowicze, Szwajcarska wersja Speed Triple'a 885 ccm (model t300 do 1996 roku) ma ograniczenie mocy do ok. 44 KM. Może ktoś z Was wie czy ograniczenie to realizowane jest przez użycie innych gażników (np. inne śr. gardzieli), innych dysz (przy zachowaniu wspólnych korpusów gażników) czy też poprzez kombinację powyższego z innym modułem zapłonowym, a może jeszcze jakimiś innymi sposobami. Nie ukrywam, że liczę na precyzyjne, wiarygodne i szybkie odpowiedzi w temacie. :smile: Pozdrawiam PZ.
  4. Możesz coś bliżej powiedzieć ? Czyżby Wojtek miał podążyć śladem Wiedżmina ? Pozdrawiam PZ.
  5. Co do diagnozy to nie podejmuję się wróżyć z fusów bo nie słyszałem hałasu o którym piszesz. Może to być nie tylko skrzynia ale tak prozaiczna sprawa jak zbyt niski poziom oleju silnikowego. Wtedy z lewej strony może grzechotać łańcuch rozrządu. To tylko jako przykład. Jeżeli po konsultacjach jesteś PEWIEN, że to skrzynia to nie czekaj tylko ją rozbieraj. Pozdrawiam PZ
  6. Pozostań przy rowerze. Jedyny problem to taki, że to nie to forum. PZ.
  7. Wiem, Piter, wiem. Poprzekomarzać się chciałem kapkę troszkę ))) A co do serwisówek - burzy mi się krew na ceny tych publikacji (Haynes na poziomie 190 PLN zawsze powoduje u mnie bóle zębów a mimo to zajmują już trochę miejsca na półce). Dlatego szukam w sieci. Wspomniana przez Ciebie zasada nie jest prawdziwa a jedynie dobrze rozreklamowana. Pozdrawiam Cię serdecznie PZ.
  8. Piter, jak rany - zgorzkniały jakiś jesteś. Napisałeś zdanie z 26 słowami zamiast napisać z jednym - odma albo coś innego. Życzliwości troszkę, please. Nie zawsze łatwo i szybko można dokopać się do materiałów - serwisówki lub fiszek. Ostatnio poszukuję namiętnie serwisówki do VS600. I co ? I kiszka z wodą. Pozdrawiam PZ.
  9. Wiesz że dzwoni ale nie wiesz w którym kościele. Układ o którym piszesz faktycznie służy ochronie środowiska ale działa na zasadzie zasysania do kolektora wydechowego dodatkowego powietrza redukując w ten sposób poziom niespalonych węglowodorów w spalinach. Taki "dopalacz" niespalonych cząstek paliwa. Nie ma nic wspólnego z układem odpowietrzania zbiornika paliwa. Natomiast wracając do otworu - przykro mi ale nie wiem i nie pomogę. Sorry Ostek. PZ.
  10. PiotrZ

    HB

    No i senk ju venery mocz ! Do stuntu znaczy przydatne to jest. Chyba. Pozdrawiam PZ
  11. PiotrZ

    HB

    Temat nieczytelny, jak napisał Piter (przynajmniej dla mnie). Z ciekawości - o czym rozprawiacie koledzy ? Ponieważ nie wiem to pytam. Pozdrawiam PZ
  12. Drogi kolego, przyznaję, że umieszczenie kilku wielokropków w cytacie jest na miejscu. Postaram się poprawić. Nie przyznaję się za to do sugerowania komukolwiek daleko posuniętego kretynizmu. To już wyłącznie Twoja nadinterpretacja i w tym względzie nie należą mi się żadne podziękowania. Jedyne co mój tekst mógł sugerować to niebezpieczeństwa wynikające z ekstremalnego traktowania sprzętu w ramach zajęć poznawczych dotyczących, jak napisałem, ograniczeń sprzętu. To nie koniec uszczypliwości - nie przekazałem Ci informacji, że pompa nie pasuje od któregoś z modeli samochodów BMW. Wyrażnie napisałem, że nie wiem jak jest w przypadku 1150, natomiast wiem jak jest w przypadku 1100 (z autopsji). I w tym miejscu jest sugestia - należy sprawdzić bo jeśli w przypadku 1100 da się to może i da się w przypadku 1150. Jaśniej już nie umiem. I dość uszczypliwości - pozdrawiam. PZ P.S. Nocne frustracje ? Co to takiego ? Ma coś wspólnego z pompą 1150 GS ?
  13. Jeśli masz jeszcze inne podobne pomysły na poznawanie ograniczeń motocykla (np. ile przejedzie bez oleju itp) to szykuj kasę. Ale dość uszczypliwości - krótko - pompa paliwa nie lubi, bardzo nie lubi pracować na sucho. A kosztuje w BMW jakieś 800-900 PLN. Nie wiem jak w 1150 ale w 1100 na szczęście pasuje od samochodów BMW i można kupić w przyzwoitych pieniądzach (ok. 300PLN) lub nawet taniej w używkach. Oczywiście wersji pompy jest jak psów i dlatego dobrze mieć ją ręku bo albo króćce inne albo końcówki kabli. Należy także zwracać baczną uwagę na stan sitka na pompie (jakiekolwiek uszkodzenie powoduje zaciąganie przez pompę syfu ze zbiornika paliwa - nigdy nie wiadomo co się leje do zbiornika a i kurz oraz piasek może się tam dostać). Często skutkuje to zatarciem pompy. PZ
×
×
  • Dodaj nową pozycję...