garrbus Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Witam forumowiczów.Pytanie skierowane raczej do tych którzy mieli styczność z KLR650C... moj KLR650 2001r wydaje sie byc ospały i nawet doświadczeni koledzy nie potrafia postawić go na koło. Motor jest sprawny , pali od reki, nie bierze oleju, nic nie dzwoni w silniku - pracuje bardzo ładnie, zawieszenie twarde a brakuje mu werwy by stanąć na koło. Pytałem jednego z forumowiczów prywatnie i stwierdził że jego KLR cały czas chce położyć go na plecy więc sytuacja zupełnie odmienna niż u mnie. Prosze o zdanie relacji jak to jest z waszymi KLR 650 , KLR 600. Może to wina przełożenia ? U mnie przód to 15 zebów a tył to 42 zęby. Mam w zapasie tarczę na tył 44 zęby? Czy to może pomóc ? W desperacji przejrzałem filmy z youtube z udziałem KLRów i wiele wskazuje na to że ten motor powinien stawać na koło bez problemu. Z góry serdecznie dziekuję za dyskusję.Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 (edytowane) Witam forumowiczów. "pali od reki" Jak pali od ręki to sie nie dziw kolego że nei idzie na koło :buttrock: ]Sorki ale nei mogłem się powstrzymać Edytowane 14 Lipca 2008 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 (edytowane) ma rozrusznik :buttrock: , btw ja mam 15 na 43 i na 2 da rade postawic ale ciezko ( w kazdym razie mi , bo moj stary po pierwszej przejadze na 1, 2, 3, na kole stwierdzil ze on na to nie wsiadzie wiecej ) , na terenowym przelozeniu 14/43 idzie na 2 bez problemu z gazu. Aczkolwiek to nie sprzet do wyglupow i na gume staje sporadycznie i najczesciej niechcacy :P. Ile masz KW w dowodzie ? moze masz zablokowany ? jaki v-max ? masz mozliwosc podstawienia innego gaznika ? pozatym sprawdz caly dolot powietrza czy nie ma zadnych kryz blokujacych. Edytowane 14 Lipca 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emex Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 ma rozrusznik :wink: , btw ja mam 15 na 43 i na 2 da rade postawic ale ciezko ( w kazdym razie mi , bo moj stary po pierwszej przejadze na 1, 2, 3, na kole stwierdzil ze on na to nie wsiadzie wiecej ) , na terenowym przelozeniu 14/43 idzie na 2 bez problemu z gazu. Aczkolwiek to nie sprzet do wyglupow i na gume staje sporadycznie i najczesciej niechcacy :cool:. Ile masz KW w dowodzie ? moze masz zablokowany ? jaki v-max ? masz mozliwosc podstawienia innego gaznika ? pozatym sprawdz caly dolot powietrza czy nie ma zadnych kryz blokujacych. podpinam sie pod temat moj klr ma przelozenie 15 na 43 i nie ma szans najmniejszych na podniesienie kola z gazu na 1 biegu.... ze sprzegla idzie juz dobrze ale z gazu nie da sie... i tak dzieje sie nie tylko mi bo ok moze tylko mi nie wychodzi ale jezdzilo nim juz pare osob ktore tez twierdza ze z gazu na kolo to nie idzie ;/ silnik pracuje ok zadnego dymu 12 tysi przebiegu i nie wiem co z nim nie tak. moc wbita w dowodzie to 42km czyli normalna. nie mam niestety porownania z innym klrem bo zaden znajomy nie ma takiego sprzeta za to inne 650 ida na gume z gazu:| a ja nie mam pojecia co z moim nie tak :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HELLBOY Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 podpinam sie pod temat moj klr ma przelozenie 15 na 43 i nie ma szans najmniejszych na podniesienie kola z gazu na 1 biegu.... ze sprzegla idzie juz dobrze ale z gazu nie da sie... i tak dzieje sie nie tylko mi bo ok moze tylko mi nie wychodzi ale jezdzilo nim juz pare osob ktore tez twierdza ze z gazu na kolo to nie idzie;/ silnik pracuje ok zadnego dymu 12 tysi przebiegu i nie wiem co z nim nie tak. moc wbita w dowodzie to 42km czyli normalna. nie mam niestety porownania z innym klrem bo zaden znajomy nie ma takiego sprzeta za to inne 650 ida na gume z gazu:| a ja nie mam pojecia co z moim nie tak banghead.gif Nie masz czym się martwić. Ja mam ze swoim tak samo. Na jedynce udaje się postawić na koło ale z pomocą sprzęgła. Czas się zastanowić nad innym sprzętem, mój mnie nie zadawala pod względem przyśpieszenie. Może zimą coś z USA się wyrwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 hmm starsze wersje mialy 48 koni , moze w tym problem ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HELLBOY Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 (edytowane) hmm starsze wersje mialy 48 koni , moze w tym problem ? Mój jest z 2007roku. Kupiłem go w USA no i może to dla tego :clap: Edytowane 16 Września 2008 przez HELLBOY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekW Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 (edytowane) Moj tak samo. Idzie z gazu, ale lekko trzeba go "dzwignac'. Jeszcze nie sprawdzilem jakie przelozenie, ale na pewno zmienie na bardziej terenowe. DRa duzo lepiej szla. Ktos ma jakies terenowe przelozenie, ktore by mozna polecic ? Edytowane 7 Listopada 2009 przez WojtekW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 łee to cienkie jakieś te kawy. Moja DR 350 z gazu na koło bez problemu idzie, tylko trzeba mu dziure zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.