zdzislavo Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Witam mam srada 750 z 99 r chcialbym sie dowiedziec najlepiej od osob ktore to juz wczesniej robily jak napiac lancuszek rozrzadu w tym motocyklu czy duzo z tym jest zabawy i o czym pamietac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziuT Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 (edytowane) zalozyles sobie manualny napinacz??? Edytowane 12 Lipca 2008 przez ziuT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzislavo Opublikowano 12 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Szczerze to nie wiem niedawno kupilem moto i nic przy nim jeszcze nie grzebalem.To w standardzie nie ma manualnego napinacza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Szczerze to nie wiem niedawno kupilem moto i nic przy nim jeszcze nie grzebalem.To w standardzie nie ma manualnego napinacza? Witamjasne ze nie, lancuch rozrzadu rzadzi sie innymi prawami niz napedowy, nie manipulujesz przy nim, a nad jego prawidlowym napieciem czuwa napinacz, ktory sam kasuje luzy na lancuszku rozrzadu (oczywiscie do czasu)pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziuT Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Szczerze to nie wiem niedawno kupilem moto i nic przy nim jeszcze nie grzebalem.To w standardzie nie ma manualnego napinacza?seryjnie masz napinacz ktory sam kasuje nadmierny luz lancucha rozrzadu. poki nic nie halasuje to jest OK. mozna wymienic na manualny ktory ustawiasz samodzielnie wkrecajac lub wykrecajac srube. jego konstrukcja gwarantuje bezawaryjnosc ale wymusza okresowe napinanie lancuszka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzislavo Opublikowano 12 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 a jak sprawdzic czy jest manualny duzo rozbierania jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Wątpliwa sprawa zeby był manualny. Zadko kto potrafi sie nim posługiwac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Nie masz co robic to zmien lepiej klocki hamulcowe. :) :biggrin: Jak silnik rzęźi to naucz sie z tym zyc. Suzuki - The Way of Life. :cool: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzislavo Opublikowano 13 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 No wlasnie przy schodzeniu z obrotow slychac przez chwile taka grzechotke i boje sie zeby sobie problemow wiekszych nie narobic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Jak więc mass takie pojęcie (czytaj: niewielkie, lekko powiedziane) to podjedź do warsztatu, albo chociaż zorganizuj serwisówkę do swojego motocykla. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzislavo Opublikowano 13 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Serwisowke mam ale chcialem zapytac o to bardziej doswiadczonych uzytkownikow :)Trzeba wymienic od razu ten lancuch rozrzadu czy nie powinno sie nic stac przez najblizsze kilkaset km? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziuT Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 w moim sraczu lancuszek nie rzezil tylko przy zejsciu z obrotow bylo slychac pukanie z duza czestotliwoscia. chwile tak pojezdzilem i oddalem do warsztatu. lancuszek kosztuje ok 280zl, napinacz ok 250zl. jedz do serwisu niech to obadaja. byc moze tylko napinacz masz do wymiany. fabryczny jest slaby i dlatego niektorzy zmieniaja na manualny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.