martian1 Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 Dzięki za rady. Jeszcze mam tylko pytanko - ktoś może z własnych opisać doświadczenia CBF vs VFR w warunkach, o których wspominałem 2 posty wcześniej? Najbardziej obawiam się pozycji (tu z wymiarami moimi i mojej dziewoi): CBFhttps://i.imgur.com/2i5AFjH.png VFRhttps://i.imgur.com/Bgqyiq2.png Czy rzeczywiście róznica jest tak znacząca? Na CBF mi wygodnie i rozum podpowiada bezpieczne przejście z CBF 500 na 600/1000 (identyczna geometria). VFR wybiera serce, ale bardzo obawiam się wygody mojej i pasażera przy bardziej pochylonej pozycji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 Z perspektywy osoby jeżdżącej prawie całe życie na sportach vfr jest ultra wyprostowana. Ale jak wspominał Konrad wymiana kierownicy w niej na wyższą to nie problem. CBF znowu kojarzy mi się z brakiem stabilności przy wyzszych prędkościach i tendencji do shimmy przy jeździe z kufrem. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.