Radzikol Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 (edytowane) Witam. Niedawno kupiłem motorek Honda NS1 Montesa. Mam problem z szóstym biegiem. Przy rozpędzaniu się, chodzi normalnie, wchodzi full obrotów, na 5 biegu dociąga do 100km/h, wrzucam szóstkę a on zamiast przyśpieszać, zaczyna zwalniać. Co to może być??? Jeszcze jedno pytanie. ile ktoś ile zębów powinny mieć zębatki w tej Hondzie??? Edytowane 5 Lipca 2008 przez Radzikol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 A obroty na innych biegach idą ładnie do czerwonego pola? Koła kręcą się bez oporu jak są w powietrzu? Filtr i gaźnik były czyszczone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Złe przełożenie końcowe (powinno być 16/37) albo za moło mocy spowodowane np. zużyciem zestawu tłok-cylinder i inne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radzikol Opublikowano 5 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Obroty na luzie i na innych biegach bez problemu na czerwonym polu, tylko szósty bieg tak działa. Nic nie było czyszczone, 2 dni temu ją kupiłem, jeszcze nic nie czyściłem, moc jest duża, prędkość słaba. Chyba wymienie zębatki, prawdopodobnie to ich wina... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VinAlucard Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 (edytowane) Proszę Ciebie, ja tez niedawno zakupiłem Sendę i mam to samo x]. Na 5 do 100 km/h włączam szóchę a tu kicha... Po pierwsze zmień paliwo. Na jakieś dobre, nie koniecznie sportowe ale z dobrego żródła. Po drugie sprawdź pierścienie, mógł Ci się któryś przegrzać przez co masz mniejszą moc. Ja dość przypadkiem odkryłem, że mam przegrzany pierścień :). Nawet spadku mocy nie czułem, a po zmniane maliwa na 6 szedł do 105... EDIT: Ja mam 13/46 z także na vmax, a mimo to cięzko jej szła jazda na 6 :crossy:. Edytowane 8 Lipca 2008 przez VinAlucard Cytuj "Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 przegrzac piescien ? a to pech... chyba zakleszczyc jesli juz, 13x46 to przesada, moja dt na 12x52 ciska 90 bez problemu, seria silnik nie uciagnie na takich zebatkach jak ty masz.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VinAlucard Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 przegrzac piescien ? a to pech... chyba zakleszczyc jesli juz, 13x46 to przesada, moja dt na 12x52 ciska 90 bez problemu, seria silnik nie uciagnie na takich zebatkach jak ty masz.... No kiedy ja Ci mówie że już słaby bo się leko przegrzał i przy wyjmowaniu pękł x]. No moja Senda 100 bez problemu, dopiero potem zaczynają się schody ale najprawdopodobniej przez ten lekki ubytek mocy. Teraz sobie zamawiam pierścienie z Metrakita to będe miał już komplet części (MK 50 cc). Cz uciągnie to zobaczymy xD. Wracając do tematu- wyczyść gaźnik i zrób to co powiedzialem wcześniej, no jak nie wiesz co to musisz szukać przyczyny. Pozdr, Vina Cytuj "Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Piszesz ze motor zaczyna zwalniac znaczy jak bo to mozna zle zrozumiec.Z tego co jest napisane wynika ze na 5 ma kopa normlanie i ladnie sie zbiera i wrzucasz 6 i zaczyna zwalniac?? Napisz cos dokladniej czy poostu na 6 nie ma mocy zeby uciagnac i zaczyna powoli spadac predkosc czy jak??Jak napiszesz cos wiecej to moze ktos pomoze a narazie to sie beda tylko sypaly odpowiedzi ze kompresja slaba i wogole, bo to jest najbardziej prawdopodobnei mozesz jeszcze sprawdzic ile jest powietrza w oponach i czy opony sa standardowe czy jakies szersze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 (edytowane) Dowiedz się ile zębów mają orginalne zębtaki jeśli np. tylna orinalna ma więcej od twojej to tu może być problem itd, a jeśli masz orginalne to szukaj przyczyny w silniku. Edytowane 14 Lipca 2008 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radzikol Opublikowano 14 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 (edytowane) Na 5 biegu normalnie się wkręca w obroty, idzie ładnie, wrzucam szóstkę, daję gazu a obroty zamiast rosnąć to spadają... Mam jeszcze jedno pytanie. Nie jestem pewien, czy dozownik oleju działa dobrze. Bardzo mi kopci, i olej szybko schodzi, myślałem żeby zakręcić dozownik, i mieszać normalnie do baku. Wie ktoś jaka powinna być proporcja??? Edytowane 14 Lipca 2008 przez Radzikol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radzikol Opublikowano 15 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 I jeszcze jedno, wie ktoś jaka powinna być przerwa na świecy??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakus Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 kolego jest to spowodowane sypiacym sie powoli modułem zapłonowym ktorym własnie steruje czyjnik biegu jałowego czyli jak wrzucasz 6 to moduł zle przestawia kąt..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Zmierz kompresje, dlugo nie zejdze a bedziesz mial pwnosc, choc i tak CI wyjdze ze tlok do wymiany. Znam goscia, ktory mial ta samow sytuacje w ns-1 po wymianie tloka chodzilo jak trzeba. Wymiana przelozenia nie dawala za duzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radzikol Opublikowano 18 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Już się wyjaśniło.Kabelek od cewki zapłonowej słabo łączył...Teraz chodzi pięknie. A wie ktoś może jaka jest proporcja benzyna:olej w ten Hondzie??? I jaka przerwa na świecy??? Już się wyjaśniło.Kabelek od cewki zapłonowej słabo łączył...Teraz chodzi pięknie. A wie ktoś może jaka jest proporcja benzyna:olej w ten Hondzie??? I jaka przerwa na świecy??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 (edytowane) Już się wyjaśniło.Kabelek od cewki zapłonowej słabo łączył...Teraz chodzi pięknie. A wie ktoś może jaka jest proporcja benzyna:olej w ten Hondzie??? I jaka przerwa na świecy??? Już się wyjaśniło.Kabelek od cewki zapłonowej słabo łączył...Teraz chodzi pięknie. A wie ktoś może jaka jest proporcja benzyna:olej w ten Hondzie??? I jaka przerwa na świecy??? Przerwa to zalezy jaka masz swiece.Na pudelku od swiecy pisze napewno.Co do proporcji to proponuje dobrze ustawic dozownik i niech sam sobie robi mieszanke ale jesli juz tak bardzo chesz wyreczac dozownik to klasycznie 1:50 bedzie dobrze Edytowane 18 Lipca 2008 przez KUBAS007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.