Skocz do zawartości

Honda NS1 Montesa


Radzikol
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Niedawno kupiłem motorek Honda NS1 Montesa. Mam problem z szóstym biegiem. Przy rozpędzaniu się, chodzi normalnie, wchodzi full obrotów, na 5 biegu dociąga do 100km/h, wrzucam szóstkę a on zamiast przyśpieszać, zaczyna zwalniać. Co to może być???

 

Jeszcze jedno pytanie. ile ktoś ile zębów powinny mieć zębatki w tej Hondzie???

Edytowane przez Radzikol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obroty na luzie i na innych biegach bez problemu na czerwonym polu, tylko szósty bieg tak działa. Nic nie było czyszczone, 2 dni temu ją kupiłem, jeszcze nic nie czyściłem, moc jest duża, prędkość słaba. Chyba wymienie zębatki, prawdopodobnie to ich wina...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę Ciebie, ja tez niedawno zakupiłem Sendę i mam to samo x]. Na 5 do 100 km/h włączam szóchę a tu kicha... Po pierwsze zmień paliwo. Na jakieś dobre, nie koniecznie sportowe ale z dobrego żródła. Po drugie sprawdź pierścienie, mógł Ci się któryś przegrzać przez co masz mniejszą moc.

 

 

Ja dość przypadkiem odkryłem, że mam przegrzany pierścień :). Nawet spadku mocy nie czułem, a po zmniane maliwa na 6 szedł do 105...

 

 

EDIT: Ja mam 13/46 z także na vmax, a mimo to cięzko jej szła jazda na 6 :crossy:.

Edytowane przez VinAlucard

"Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przegrzac piescien ? a to pech... chyba zakleszczyc jesli juz, 13x46 to przesada, moja dt na 12x52 ciska 90 bez problemu, seria silnik nie uciagnie na takich zebatkach jak ty masz....

 

No kiedy ja Ci mówie że już słaby bo się leko przegrzał i przy wyjmowaniu pękł x]. No moja Senda 100 bez problemu, dopiero potem zaczynają się schody ale najprawdopodobniej przez ten lekki ubytek mocy. Teraz sobie zamawiam pierścienie z Metrakita to będe miał już komplet części (MK 50 cc). Cz uciągnie to zobaczymy xD.

 

Wracając do tematu- wyczyść gaźnik i zrób to co powiedzialem wcześniej, no jak nie wiesz co to musisz szukać przyczyny.

 

Pozdr,

Vina

"Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz ze motor zaczyna zwalniac znaczy jak bo to mozna zle zrozumiec.Z tego co jest napisane wynika ze na 5 ma kopa normlanie i ladnie sie zbiera i wrzucasz 6 i zaczyna zwalniac?? Napisz cos dokladniej czy poostu na 6 nie ma mocy zeby uciagnac i zaczyna powoli spadac predkosc czy jak??Jak napiszesz cos wiecej to moze ktos pomoze a narazie to sie beda tylko sypaly odpowiedzi ze kompresja slaba i wogole, bo to jest najbardziej prawdopodobnei mozesz jeszcze sprawdzic ile jest powietrza w oponach i czy opony sa standardowe czy jakies szersze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dowiedz się ile zębów mają orginalne zębtaki jeśli np. tylna orinalna ma więcej od twojej to tu może być problem itd, a jeśli masz orginalne to szukaj przyczyny w silniku.

Edytowane przez Kamsel

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 5 biegu normalnie się wkręca w obroty, idzie ładnie, wrzucam szóstkę, daję gazu a obroty zamiast rosnąć to spadają...

 

Mam jeszcze jedno pytanie. Nie jestem pewien, czy dozownik oleju działa dobrze. Bardzo mi kopci, i olej szybko schodzi, myślałem żeby zakręcić dozownik, i mieszać normalnie do baku. Wie ktoś jaka powinna być proporcja???

Edytowane przez Radzikol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już się wyjaśniło.

Kabelek od cewki zapłonowej słabo łączył...

Teraz chodzi pięknie. A wie ktoś może jaka jest proporcja benzyna:olej w ten Hondzie??? I jaka przerwa na świecy???

 

Już się wyjaśniło.

Kabelek od cewki zapłonowej słabo łączył...

Teraz chodzi pięknie. A wie ktoś może jaka jest proporcja benzyna:olej w ten Hondzie??? I jaka przerwa na świecy???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już się wyjaśniło.

Kabelek od cewki zapłonowej słabo łączył...

Teraz chodzi pięknie. A wie ktoś może jaka jest proporcja benzyna:olej w ten Hondzie??? I jaka przerwa na świecy???

 

Już się wyjaśniło.

Kabelek od cewki zapłonowej słabo łączył...

Teraz chodzi pięknie. A wie ktoś może jaka jest proporcja benzyna:olej w ten Hondzie??? I jaka przerwa na świecy???

 

 

Przerwa to zalezy jaka masz swiece.Na pudelku od swiecy pisze napewno.Co do proporcji to proponuje dobrze ustawic dozownik i niech sam sobie robi mieszanke ale jesli juz tak bardzo chesz wyreczac dozownik to klasycznie 1:50 bedzie dobrze

Edytowane przez KUBAS007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...