kamor Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 PROSZE O POMOC GDZIE W HONDZIE NSR 125F ZNAJDUJE SIĘ REGULATOR NAPIĘCIA? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 prawdopodobnie pod bakiem :) Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 pod tylnym zadupkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamor Opublikowano 7 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Która kostka to Regulator napięcia?? http://img90.imageshack.us/img90/4127/hhhhnd9.jpg http://img90.imageshack.us/img90/8425/jjjlx0.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 To pierwsze wygląda na regulator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamor Opublikowano 8 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 DiboS60 pod tylnym zadupkiem znajduje się przerywacz! Dziki chłopaki za info teraz juz wiem gdzie jest regulator tylko musze się upewnic czy to on padł a nie cos innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zazzu Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 DiboS60 pod tylnym zadupkiem znajduje się przerywacz! Dziki chłopaki za info teraz juz wiem gdzie jest regulator tylko musze się upewnic czy to on padł a nie cos innegoto z drugiego zdjęcia to z tego co wiem coś od rozrusznika (przekaźnik) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 Pierwsze zdjęcie to regulator. Sprawdź czy w kostce która wchodzi do regulatora są trzy przewody koloru żółtego. Jezeli tak to na 100% masz do czynienia z regulatorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamor Opublikowano 8 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 Tak są 3 zółte 1-zielony (masa) i 1-czerwony (+) Dzisiaj posprawdzałem prawie wszystkie wtyczki i oczyściłem WD założyłem regulator na swoje miejsce zapaliłem moto i sprawdzałem miernikiem czy sie ładuje i okazało sie tak na 1,5tys obr mam 13,8v na 2tys obr 14,7v wyzej trochw spada ale utrzymuje sie prz 13/14v Acha czy normalne jest to ze regulator jest ciepły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Jezeli jest tak jak piszesz to napięcia są ok. To że regulator jest ciepły jest zjawiskiem normalnym. Poprzez układ tyrystorów oddaje nadmiar energii na masę, co powoduje ich grzanie. Układ ładowania jest tak skonstruowany, że im bardziej obciążysz alternator np.włączając światła tym mniej energii tracisz poprzez masowanie. Przy znikomym poborze regulator jest najbardziej obciążony, gdyż całą energię jaką daje alternator musi zmasować, wtedy najbardziej się grzeje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamor Opublikowano 15 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 Dzięki wszystkim którzy przyczynili sie do rozmowy:) Temat uważam za zamknięty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.