Skocz do zawartości

zblokowana laga


Rekomendowane odpowiedzi

cześc zdemontowałem lagi wylałem olej i wyjołem sprężyny. co może byc przyczyną ze lag w czasie wciskania blokuje sie i nie idzie jej wyciągnac? wykręciłem 2 z czego jedna sie blokuje a dróga pracuje bez zarzutów. w momęcie kiedy oby dwie wcisne maksymalnie ta która sie blikuje jest dłuższa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest dłuższa bo nie wchodzi do końca. Najprawdopodobniej jest krzywa rura nośna (laga), ale może też być krzywa goleń przedniego zawieszenia.

Zamocuj Goleń w czymś, np. w imadle, wciśnij lage tak żeby dało sie nią krecić i zmierz bicie. Tylko to wymaga dokładności, bo 0,5mm bicia możesz nie zauważyć. Najlepiej rozebrać zawieszenie i przyłożyć obie lagi do siebie i patrzeć na nie pod światło, jak ktoras będzie krzywa to będzie to widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniałem ostatnio opone i przy wywazaniu zauwazylem ze mam krzywą oske! na blacie-pod swiatło widac ze jest w pewnym momencie leciutenki banan-max wchodzi listek o grubosci 1 mm w to zakrzywienie!

szukac nowej oski?

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie dobrze! kasa poszła na opony a tu...

jutro dzwonie do Yamahy w Częstej i zapytam sie ile taka ośka kosztuje!

jak sporo to w tym sezonie sobie odpuszcze bo moto jedzie jak po szynach, nic nie bije, nie sciąga, przy hamowaniu zero sciągania!

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obdzwoniłem ludzi co na allegro mają fazery na częsci i nie mają albo mają delikatnie krzywe wiec to odpada! z zagranicy dochodzi przesyłka wiec nie wiem czy bardziej sie nie bedzie oplacało kupic nową! zobacze ile mi jutro zaspiewaja w serwisie!wtedy bede myslał

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obdzwoniłem ludzi co na allegro mają fazery na częsci i nie mają albo mają delikatnie krzywe wiec to odpada! z zagranicy dochodzi przesyłka wiec nie wiem czy bardziej sie nie bedzie oplacało kupic nową! zobacze ile mi jutro zaspiewaja w serwisie!wtedy bede myslał

 

Strzelam - 240 cośtam - 300 :icon_mrgreen:

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to pewnie ta krzywa laga powoduje to że w czasie chamowania motocykl przechyla na jedną strone a ja myślałem ze przyczyna leży w nierównym poziomie oleju chydraulicznego w nich. mam troche problem ż odkręceniem tych imbusów na dole. ciekaw jestem ile zawoła za to mechanik??????????? mam nadzieje grosze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy od tego jaki imbus masz na dole. Jeżeli 8 to w wiekszosci zestawów narzędziowych jest specjalna przystawka nasadka(nie wiem do czego służy ale raczej ne do tego ;] ). Z jednej strony na pneumata , z drugiej strony ucinasz w miare równo imbusa 8 i nie ma bata , musi puscic.

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...