Skocz do zawartości

Regulator napięcia Suzuki GSX 550E


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, sprawdzilem ładowanie w swoim GSX-ie i mam prawie 17V przy 2000 obr/min po dodaniu gazu rośnie, alternatora jeszcze nie sprawdzałem ale skoro ładowanie jest, tylko za wysokie to czy to ewidentna wina regulatora, mam ten zamiennik z regulacją ale nie reaguje jak kręce tą małą śrubką http://www.reg_mot.republika.pl/index.html Wydaje mi się że to regulator do wymiany, ale proszę o wasze opinie. I jeszcze jedno jeśli będe go wymieniał to czy kupować właśnie ten skoro padł czy znacie może jakieś inne dobre zamienniki (tanie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie wymienisz regulatora na nowy to za chwile Ci padnie akumulator przy takim ładowaniu.A kupując takei własnie jak najtansze zamienniki to potem sie dzieja dziwne rzeczy. Zainwestuj i kup dedykowany do twojego moto. Kosmicznych pieniędzy to nie kosztuje, a oszczedzisz reszte elementów elektryki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie wymienisz regulatora na nowy to za chwile Ci padnie akumulator przy takim ładowaniu.A kupując takei własnie jak najtansze zamienniki to potem sie dzieja dziwne rzeczy. Zainwestuj i kup dedykowany do twojego moto. Kosmicznych pieniędzy to nie kosztuje, a oszczedzisz reszte elementów elektryki.

 

Akumulator to już dawno padł, a nie chcę nowego rozwalić więc z tąd moje pytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja mam właśnie ten regler i od kiedy go założyłem problemy z ładowaniem odeszły w zapomnienie. Z tego co wiem to chwalą sobie ten produkt. W moim przypadku to jedyny ratunek który zadziałał. Jestem z niego zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, sprawdzilem ładowanie w swoim GSX-ie i mam prawie 17V przy 2000 obr/min po dodaniu gazu rośnie, alternatora jeszcze nie sprawdzałem ale skoro ładowanie jest, tylko za wysokie to czy to ewidentna wina regulatora, mam ten zamiennik z regulacją ale nie reaguje jak kręce tą małą śrubką http://www.reg_mot.republika.pl/index.html Wydaje mi się że to regulator do wymiany, ale proszę o wasze opinie. I jeszcze jedno jeśli będe go wymieniał to czy kupować właśnie ten skoro padł czy znacie może jakieś inne dobre zamienniki (tanie).

Regulator na pewno nie działa jak trzeba. Powinien "odcinać" napięcie przy maksymalnie 14,5 V, bo inaczej akumulator zostanie uszkodzony. Jeśli sam nie potrafisz sobie pomóc, to polecam warsztat Auto Elektryk Mieczysław Szarlej i Syn, który znajduje się w Białymstoku na ul.Białostoczek 1. Tam dobierają niedrogie zamienniki do konkretnych sprzętów. Sam korzystałem z ich pomocy w swojej BMW R80RT i już 3 sezon jeżdżę bez problemu (wymiana kosztowała 120 zł, nowy fabryczny ponad 400 zł).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...