pyra.pl Opublikowano 25 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 (edytowane) a w temacie rezerwy, sprawdziłem to - od zapalenia kontrolki przy spokojnej jeździe do 100/h = 50 mli -80 km . Myślałem że starczy na 100km, a tu kicha 8 km przed domem. :banghead: Edytowane 25 Października 2012 przez pyra.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heros Opublikowano 25 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 Pyra wyrazy '' wspólczucia '' to masz wersje amerykańską jak w milach . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyra.pl Opublikowano 25 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 znam już możliwości motocykla i nauczyłem się przeliczać :biggrin:a dla zainteresowanych , niestety tarcze wyprodukowane w Polsce kiepsko się sprawdzają- bardzo słabe podświetlenie kontrolek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lr1 Opublikowano 25 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 a w temacie rezerwy, sprawdziłem to - od zapalenia kontrolki przy spokojnej jeździe do 100/h = 50 mli -80 km . Myślałem że starczy na 100km, a tu kicha 8 km przed domem. :banghead:To i tak sporo zrobiłeś na rezerwie :wink: . Wg moich obserwacji z kilku cruiserów, rezerwa w motocyklach przy spokojnej jeździe pozwala przejechać około 50, 60km Cytuj moja pyrkawkazużycie paliwa pyrkawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyra.pl Opublikowano 25 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 pojemność zbiornika wg moich obserwacji też jest naciągnięta - po co podają 19 (20)l jak wlać można ca 18 l.(do pełna nie należy tankować) :mad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heros Opublikowano 25 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 Poj zboirnika paliwa 17 l max na rezerwie to 70 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Pablo_ Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 znam już możliwości motocykla i nauczyłem się przeliczać :biggrin:a dla zainteresowanych , niestety tarcze wyprodukowane w Polsce kiepsko się sprawdzają- bardzo słabe podświetlenie kontrolek. pyra a jakie używałeś do wymiany .Ja właśnie zamawiam takie : http://allegro.pl/tarcze-zegarow-yamaha-xvs-1300-rozne-wzory-i2696130245.html .Jak jest z wymianą bo jak na szybko patrzyłem to wystarczy podnieść daszek , wykręcić 5 śrubek z zegara a dalej to już chyba te 2 śrubki co trzymają tarcze . Dobrze mówię ? aaa , jak zchodzi wskazówka prędkościomierza ? ona jest na wcisk czy może jakoś inaczej się ją zdejmyje ? Daj znać żebym coś nie skopał :banghead: Cytuj Motocykle są jak wódka ... prawdziwa jazda zaczyna się od litra ... 2012r. - Rumunia/Bułgaria : 4500km (14 dni )2013r. - Albania/Grecja : 4700km (17 dni )2014r. - Estonia/Finlandia : 4000km (15 dni ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyra.pl Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 (edytowane) Pablo to jest ta tarcza. zobacz jakie masz wycięcia na kontrolki- tylko sam znak , w oryginale jest "okrągła kontrolka". Temat przerabiał Johny.pl z YDS forum, samo przełożenie- dla niego- to pestka. Zaloguj się na YDS i na pw Johny.pl ci wszystko opisze lub się zdzwonicie Edytowane 26 Października 2012 przez pyra.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elemeledudek Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 (edytowane) pojemność zbiornika wg moich obserwacji też jest naciągnięta - po co podają 19 (20)l jak wlać można ca 18 l.(do pełna nie należy tankować) :mad: Co to znaczy że do pełna nie należy tankować.Ja zawsze wciskałem do każdego sprzetu ile sie dało. Dlatego tez tankuje siedząc na sprzecie i jeszcze na koniec nim bujam wypełniając każdy możliwy zalamarek. NIgdy nie wiadomo kiedy cie rezerwa zastanie. Edytowane 26 Października 2012 przez elemeledudek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostass Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 To że napisałem gdzie kupiłem moto nie było moim zamiarem robić reklamy itp .Wiesz co to jest turystyka motocyklowa ........ Wiesz Brodacz nie wiem , może mi wyjaśnisz !!!!!!!!I pewnie dlatego do turystyki używam enduro turystycznego a nie cruiser Moj rekord na rezerwie to 60km i zatankowałem 17,5l czyli teoretycznie zostało jeszcze 1,5l . Lepiej nie wyjeżdzac paliwa do krwi ostatniej , później stres no i na wszelki wypadek trzeba zwolnic :-((( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyra.pl Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 (edytowane) elemeledudek"Co to znaczy że do pełna nie należy tankować" 1. bo tak mówi instrukcja2. bo znam 2 przypadki zassanych zbiorników w MS Edytowane 26 Października 2012 przez pyra.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karo Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 (edytowane) No , sezon 2012 uważam za zakończony . Wczoraj zrobiłem małą traske gdzie 3/4 odbyło sie w totalnej mgle . Szyba w tourerze to jednak na taka pogode to totalna pomyłka . Mgła sie skraplała dokładnie centralnie na środku szyby i żeby cos widziec musiałem odchylac głowę na bok . Po dłuższej jeździe zaczął boleć mnie kark . Założenie niższej albo obcięcie tej może spowodować duże rutbulencje . Oryginalne mocowania nie mają możliwości zmiany kąta nachylenia szyby co może mieć na to wpływ . Czy ktos jeździ z niższa szyba i oryginalnymi mocowaniami? czołemja używam zastępczej szyby na oryginalnych mocowaniach :)od dawna twierdzę, że z dużą w deszczu nie bardzo da się jeździć. Kiedyś jechałem po deszczu, prosto w zachodzące słońce. Nie dało się jechać. Wstawałem na podnóżkach, wychylałem się na bok, koszmar... Szyba gdy jest trochę nawet porysowana (a to prawda, że o rysy bardzo łatwo), przeszkadzała mi w nocy. Na początku sezonu pojechałem do speców od prac w poliwęglanie i wyrysowalismy nową, z którą przejechałem jakieś 6kkm w tym sezonie. Jazda zmieniła się nie do P/poznania ;) Owszem, trochę wieje wokół kasku, zwłaszcza gdy odkręcę ponad 130, ale i tak uważam, że to najlepsza inwestycja w moje moto.... :):) :)nową szybę porysowałem przy pierwszym myciu i trochę słabo to wygląda, więc może sprawię nową i dam do obklejenia folią, żeby dało się byle szczotą umyć bez problemów (teraz myję myjką ciśnieniową). Wysokość szyby dobrałem sobie tak, żeby patrzeć tuż nad nią. W daleką trasę przykręcałem dodatkowy deflektor na górze szyby, ale jak tylko zaczynało padać (a padało z 60% trasy 2,5kkm) to odkręcałem, więc deflektor powędrował do historii. :) Co do konieczności ostrożnego obchodzenia sie z szybą to poliwęglan jest giętki i nie pęka jak to robi plexi, jest łatwy w obróbce, natomiast koszmarnie się rysuje... coś za coś niestety, jak zwykle... Co to znaczy że do pełna nie należy tankować.Ja zawsze wciskałem do każdego sprzetu ile sie dało. Dlatego tez tankuje siedząc na sprzecie i jeszcze na koniec nim bujam wypełniając każdy możliwy zalamarek. NIgdy nie wiadomo kiedy cie rezerwa zastanie. kiedyś też się spinałem przy tankowaniu, ale uznałem, że te kilka kilometrów jest bez znaczenia... w trasie na autostradzie stacje są na tyle rzadko, że jak zapala się kontrolka to tankuję na najbliższej, albo na następnej... a jeśli nie pałuję w trasie, to dla mnie bez znaczenia czy dobiję jeszcze literek, czy nie... a co do tankowania przy siedzeniu na moto, to na stacjach piszą, że może być niezbezpieczne, bo na moto dość łatwo polać paliwo na silnik, może nastąpić ponoć zapłon, a jak sie siedzi na moto, to trudniej uciekać :)pewnie prawdopodobieństwo bliskie zeru, ale pewnie też większe od zera ;)http://www.youtube.com/watch?v=3avzYn2XBSU pozdro Edytowane 26 Października 2012 przez Karo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostass Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Caro milo znów cię widzieć na forum. Ja ze swoją szybą już nie będę wojował , sprzedaję Garfielda i bede polował na Strykera . Na aledrogo znalazlem takeigo jednego w moim klimacie ale cena zaporowa wiec bede szukal za oceanem . Sezon chyba można przyjąć za zakończony , niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g.zielin Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Ja poluje na szybe w rozmiarze M, moze kiedys sie uda cow wylapac, a jak nie to poprostu kupie nowa a duza sprzedam. Prawda z tym myciem, ja swojej szyby jeszcze nigdy tak do konca nie umylem, bo wlasnie nie chce jej za bardzo porysowac, woze ze soba plyn do szyb i jak mi owadow na wpada to myje, lekko ja przecierajac, co nie chce zejsc, zostaje =DDD U mnie sezona caly rok, puki jakis snieg sie nie pokaze, w zeszlym roku to i w Swieta latalem po okolicy, ale w lapy mi zimno i musze doinwestowac w rekawice i buty jakies. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Pablo_ Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 czołemja używam zastępczej szyby na oryginalnych mocowaniach :)od dawna twierdzę, że z dużą w deszczu nie bardzo da się jeździć. Kiedyś jechałem po deszczu, prosto w zachodzące słońce. Nie dało się jechać. Wstawałem na podnóżkach, wychylałem się na bok, koszmar... Szyba gdy jest trochę nawet porysowana (a to prawda, że o rysy bardzo łatwo), przeszkadzała mi w nocy. Na początku sezonu pojechałem do speców od prac w poliwęglanie i wyrysowalismy nową, z którą przejechałem jakieś 6kkm w tym sezonie. Jazda zmieniła się nie do P/poznania ;) Owszem, trochę wieje wokół kasku, zwłaszcza gdy odkręcę ponad 130, ale i tak uważam, że to najlepsza inwestycja w moje moto.... :):) :)nową szybę porysowałem przy pierwszym myciu i trochę słabo to wygląda, więc może sprawię nową i dam do obklejenia folią, żeby dało się byle szczotą umyć bez problemów (teraz myję myjką ciśnieniową). Wysokość szyby dobrałem sobie tak, żeby patrzeć tuż nad nią. W daleką trasę przykręcałem dodatkowy deflektor na górze szyby, ale jak tylko zaczynało padać (a padało z 60% trasy 2,5kkm) to odkręcałem, więc deflektor powędrował do historii. :) pozdro Karo jak będziesz zamawiał nową to daj znać to bym się podłączył i zamówił dla siebie jak już masz wszystko opracowane :notworthy: Ja ma 182 cm wzrostu to albo coś się skróci albo wydłuży przy zamawianiu ( oczywiście jeśli nie widzisz problemu ) :biggrin: Pablo to jest ta tarcza. zobacz jakie masz wycięcia na kontrolki- tylko sam znak , w oryginale jest "okrągła kontrolka". Temat przerabiał Johny.pl z YDS forum, samo przełożenie- dla niego- to pestka. Zaloguj się na YDS i na pw Johny.pl ci wszystko opisze lub się zdzwonicie Faktycznie , nie zwróciłem na to uwagi . Dzięki za info ;-) Cytuj Motocykle są jak wódka ... prawdziwa jazda zaczyna się od litra ... 2012r. - Rumunia/Bułgaria : 4500km (14 dni )2013r. - Albania/Grecja : 4700km (17 dni )2014r. - Estonia/Finlandia : 4000km (15 dni ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.