elemeledudek Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 ???g.zielin, myślę że szybciej uzyskasz odpowiedź w dziale technicznym. Ja sie nieznam, ale na moje oko jeśli kupisz wydech dedykowany do danego modelu to nie trzeba bedzie grzebać, każde inne rozwiązanie będzie sie pewnie wiązało z wizytą u mechanika. kostass, fakt, Viadro jest wysokie i ciężkie, myślę że w sam raz dla ludzi od 180cm wzrostu w górę. Ja sobie podchodze do sprawy na spokojnie i będe polował na wersje europejska Midnighta. Mam jakis taki fetysz że mi mile koszmarnie przeszkadzają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostass Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 No jest troche upierdliwe jak przeliczasz mile na km zeby spradzic np spalanie . Przy moich nikczemnych 171 pewnie moze dałbym radę ale moja zona na pewno juz nie . Chociaz DL kilka razy został połozony na postoju , jak sie staneło na jakies górce . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lr1 Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 (edytowane) A u was nie da się przełączyć z mil na km? Ja też mam wersję amerykańską xv1900, i jeśli chodzi o liczniki przejechanych dystansów, można przełączyć z mil na km wciskając przez 3 sekundy przycisk "select". U was może nie ma tego przycisku, ale może jest jakiś inny sposób? Edytowane 27 Września 2012 przez lr1 Cytuj moja pyrkawkazużycie paliwa pyrkawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karo Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 nie da się...a przeliczanie mil na km dla spalania dawno porzuciłem, choć próby podejmowałem... mam zasięg ok 120 mil do rezerwy i przeliczam ile jeszcze do tankowania - prosta kalkulacja. W sumie to co za różnica czy to 6,3 czy 6,87/100km..... :)tarczę zmieniam w tym sezonie garażowym, więc zostanie mi przebieg w milachpozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostass Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Karo , to musisz trochę "ganiać" swojego MS , mnie ostatnio przepalił około 5,7 . Z tą tarcza chyba dam sobie spokoj . Mam nadzieje ze nowy właściciel będize sie z tym barował . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lr1 Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 (edytowane) kostass, to musisz trochę "ganiać" swojego MS. Mi średnio z całego roku pali 5,9l/100km, a silnik nieco większy ;)http://www.motostat....-vehicles/37453 Edytowane 2 Października 2012 przez lr1 Cytuj moja pyrkawkazużycie paliwa pyrkawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karo Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 :) ok, ok, może i 5,7 czy 5,9.... nie robi mi to różnicy.... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostass Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Mnie przyznam trochę róznicę robi , 0,5l/100 mniej to przy przebiegu 10kkm daje prawie 3 baki pliwa czyli jakies 800km jazdy za free :-))). Nawet nie wiesz jaką frajde sprawia jak jedziesz i jedziesz i jedzisz a paliwa nie ubywa , pożniej pod dystrybutorem okazuje sie ze moto spaliło 3,9 l/100 i juz jest ekstra kaska na pare piwek :-))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elemeledudek Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 No to ile w końcu pala te sprzety? W necie czytałem że da sie spalać w okolicy 5L/100km. Moja ulubiona szybkośc przelotowa to 120 km/h bez gwałtownych zrywów. Jakie spalanie mozna przewidywać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostass Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Moj rekord to 4,9l/100km ale jazda w zakresie 80-110 i bez szyby . Zwykle jezdze 110-130 w porywach do 160 i wtedy pali od 5,3 do 5,9 . Musisz uwazac na filtr powietrza i świece . Jak w kazdym pojeździe maja duży wpływ na spalanie . JA mam K&N i czyszczę go co 4-6kkm i po czyszczeniu czuc to w osiągach i w kieszeni . Rekord w spalaniu to 7,2 po pałowaniu na autostradzie w HR z bagazami i plecaczkiem . Jak zwolniłem do 130 to spalanie nie przekroczylo 6,5l. W zasadzie wszytsko moze miec wpływ na spalanie ale przyjmij ze norma to miedzy 5,2 a 6 ,0 l/100 przy ulubionych przez ciebie prędkościach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Pablo_ Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 (edytowane) co do tarcz licznika totu macie linka na allegro ( ja nie wymieniałem )http://allegro.pl/ta...2626249601.html a co do spalania to u mnie wygląda to tak :jeżdżę praktycznie co tydzień z Rybnika - Łódź ( A1 + gierkówka ) więc spalanie mam dokładnie opracowane :- jazda 120km/h : 5,1 - 5,3 l/100km- jazda 160 km/h - 6,1-6,3l/100km- jazda na max - 6,7 - 7,1 l/100km- spokojna jazda w tym roku po Rumunii 4,3 l a i jeżdże cały czas z szybą i kuframi Edytowane 5 Października 2012 przez _Pablo_ Cytuj Motocykle są jak wódka ... prawdziwa jazda zaczyna się od litra ... 2012r. - Rumunia/Bułgaria : 4500km (14 dni )2013r. - Albania/Grecja : 4700km (17 dni )2014r. - Estonia/Finlandia : 4000km (15 dni ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostass Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Ja też moge po weekendzie dodac trochę informacji.na rezerwie przejechałem 37 mil i zostało jeszcze teoretycznie 1,5l paliwa . A jechalem pod wiatr A2 predkosc 130-140 , jak mi sie zapaliła rezerwa a żadnej stacji juz nie było na horyzoncie zwolniłem do 110-120 .Dalej palowanie 150-160 cały czas pod wiatr , do rezerwy udało mi sie przejechac tylko 96 mil . Spalania nie sprawdzałem zeby sie nie wqurwic :-)UWAGA !!!! jak przy tankowaniu czujecie że wlew paliwa cięzko się otwiera i wyraznie słychac przy otwieraniu syk tz , że macie żle działające odpowietrzenie i grozić to moze zassaniem baku (niestety to mnie spotkało ) . W tej sytuacji najlepiej jest albo popuścić delikatnie 2 śruby mocujace wlew paliwa ale tak zeby nic sie nie lało po baku , albo wygłubac gumke która jest pod korkiem wlewu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Pablo_ Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 ja na rezerwie najwięcej zrobiłem 34 mile i chyba pomału już się zaczął dławić ( albo byłem przewrażliwiony ) :D U mnie wszystka jest ok z otwieraniem baku także nie mam takiego problemu z zassaniem Cytuj Motocykle są jak wódka ... prawdziwa jazda zaczyna się od litra ... 2012r. - Rumunia/Bułgaria : 4500km (14 dni )2013r. - Albania/Grecja : 4700km (17 dni )2014r. - Estonia/Finlandia : 4000km (15 dni ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostass Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 Wiem , że problem odpowietrzenia nie był odosobniony . Na razie wydłubanie gumki rozwiązało problem . Nic nie cieknie i nic się nie zasysa . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g.zielin Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Panowie, jest Midnight Star w konkursie na motocykl Pazdziernika, glosowac =DDD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.