Lucasm1600 Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 Witam!Tak jak wy jestem użytkownikiem xvs 1300. Motocykl mam juz 2 sezon.Moje pytanie jest takie: Czy ktos kto posiada taki motocykl ma zamonowany u siebie alarm?? Jeśli tak to proszę o jakieś wskazówki bo nie mam pojęcia jak zacząć. Alarm kupilem okazyjnie to PATROLLINE niby polecany przez servis yamaha. Będę wdzięczny za jakiekolwiek rady. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostass Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Nie jestem pewien czy opisywałem to wczesniej ale mam alarm . Nie pamiętam jaki ale nie jest to jakis szczegolny wypas . Ma podstawowe funkcje i jest ok , na alledrogo około 150pl , do tego mam niezalezny czujnik grawitacyjny podłaczony pod alarm i moduł GPS/GSM informujacy mnie o tym co sie dzieje z moto . Dodatkowo niezalezne źródło zasilania na wypadek gdyby komus udało sie dostac do akumulatora zanim dostanie w łeb za grzebanie przy cudzym motorze. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cruiSeR Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Jakiej marki masz ten moduł gps/gsm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucasm1600 Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Bardzo interesuje mnie podłączenie tego alarmu.Ja mam niby wiazke pasująca do yamahy ale naszego modelu nie wyszczególniono w specyfikacji jest drag 1100 i 650 a midnighta małego i dużego nie :(.Niby 1 kostaka mi pasuje ale nie mam pojecia co z reszta.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostass Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Jakiej marki masz ten moduł gps/gsm alarmiks z Torunia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasio21 Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 SiemkaWiecie może jak ustawić zegarek w xvs 1300?Próbowałem parę razy i nic. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostass Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 jak wtrzymasz do wtorku to sprawdzę dokładnie. Zawsze jak przestawiam zegarek musze zerkac do instrucji . No chyba ze ktos wczesniej zrobic ci scan z instrukcji . Sam mozesz na to nie wpasc , Na poczatek jest to sekwencja z kluczykiem i przyciskiem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cruiSeR Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Żeby ustawić zegarek musisz selektorem wybrać na wyświetlaczu zegarek , następnie naciskasz razem reset i select (strzałka do przodu ) po dwóch sekundach trzymania zaczyna migać godzina ,przestawiasz ją za pomocom select góra -dół , jak ustawisz godzinę naciskasz tylko reset na chwilę i zaczyna migać minutnik select góra-dół , jak masz już ustawiony minutnik naciskasz na chwilę reset i godzina się zapisuje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostass Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 no i masz odpowiedź ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasio21 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Bardzo dziękuje za pomoc Do zobaczenia na trasie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1r3k Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 (edytowane) "........ale też nie staroć jak Drag Star 1100." Ja kupiłem 2 dni temu XVS 1100 /A z 2006 r.Mam uznać ,że to staroć ?No to mnie kolega nie pocieszył.... :rolleyes: EDIT:Dziwne....Zniknęły moje posty....o filtrze ,o systemie dopalania spalin...O rety.Co tu jest grane ? Edytowane 2 Kwietnia 2012 przez 1r3k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 posty dot. DRAGstara zostały przeniesione do wątku tego motocykla. jak ktoś pisze gdzie popadnie, to niech pretensje za działania porządkowe ma do siebiejsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forrest2000 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 jak wtrzymasz do wtorku to sprawdzę dokładnie. Zawsze jak przestawiam zegarek musze zerkac do instrucji . No chyba ze ktos wczesniej zrobic ci scan z instrukcji . Sam mozesz na to nie wpasc , Na poczatek jest to sekwencja z kluczykiem i przyciskiem . Criuser to opisał szczgółowo - tak samo jest w Venturach. A co z tą "sekwencją z kluczykiem" Kostass ?! :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostass Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 (edytowane) ....jak to co ? Trzeba go przekręcić :wink: Edytowane 11 Kwietnia 2012 przez kostass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forrest2000 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Dobre !!! :biggrin: Na to nie wpadłem! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.