kostass Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 Kolego Modzie , jak forum XVS 1300 rozrośnie sie do wielkości forum YDS to na pewno będzie zasadne , żeby mnożyć tematy , ale w naszym przypadku kiedy średnio może są ze 2 posty tygodniowo kto będzie chciał szukac po różnych tematach ustawek , imprez czy rad technicznych . Wiec pozwól najpierw nam sie wykazać i poznać . Przyznam się ze wiekszy ruch w temacie XVS 1300 jest na forum YDS niż tu . Właścicieli przybywa , więc jest szansa ,że wczesniej czy pozniej zawitaja tutaj . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lr1 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Ile te wasze cacka wyciągają km/h, kto sprawdzał? ;) Cytuj moja pyrkawkazużycie paliwa pyrkawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cruiSeR Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Fabryka podaje 185 km . Zobacz te linki z youtube 125 mph to 200 km i drugi coś ponad 130 mph Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lr1 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Z filmów widać że całkiem fajnie te motorki brykają. Ja w swoim poprzednim motorze hondzie vtx, też z silnikiem 1300 nie mogłem przekroczyć 195km/h. Co prawda nie lubię jazdy z takimi prędkościami, ale trzy razy w przeciągu dwóch lat chciałem sprawdzić ile wyciągnie. Przy sprzyjających warunkach (z lekkiej górki, z wiatrem) rozpędzałem go do 195km/h, w nie sprzyjających nawet 190km/h nie chciał się toczyć. Może dlatego że był na gaźniku a nie na wtrysku :dry: Cytuj moja pyrkawkazużycie paliwa pyrkawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cruiSeR Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 może jeszcze waga jest istotnym czynnikiem xvs 1300 to według instrkcji to 304 kg a vtx 1300 nie jestem pwien ale to chyba coś 320 kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lr1 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Owszem... waga też się mogła przyczynić. A ile w takim razie xvs 1300 mają koników? W internecie każda strona podaje inne dane. Cytuj moja pyrkawkazużycie paliwa pyrkawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cruiSeR Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 53,5 kw to w przybiżeniu 73,5 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostass Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Ja kiedys z szybą turystyczną i kuframi pojechalem 185 , mogłem jeszcze troche odkręcic ale troche wialo z boku i odpuscilem . Ale to chyba nie chodzi o max tylko jak silnik sie wkreca i jak jest elastyczny , a ten sie wkreca , oj wkreca i nie czuje sie ze jedzie sie z obciazeniem pasazera i bagazu. Te 102 nm robia swoje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cruiSeR Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 106Nm od 4000 tak jest instrukcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostass Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 no tak 106 :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forrest2000 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Z filmików widać, że bardzo ładnie maszynka się wkręca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lr1 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 (edytowane) Może to trochę śmieszne, ale kupując 1900, nawet nie wiedziałem że 1900 ma brata 1300. I tak by to nic nie zmieniło, bo 1300 bym nie kupił, ponieważ miałem hondę 1300, a nie chciałem po prostu wymienić hondy na yamahę. Szukałem jednoślada - z między innymi - większą mocą niż 1300. Nawet nie wiem jakie są różnice, oczywiście poza wizualnymi, jeśli chodzi o modele 1300 i 1900. Edytowane 28 Stycznia 2012 przez lr1 Cytuj moja pyrkawkazużycie paliwa pyrkawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cruiSeR Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 no 1900 moment to jakieś okł 160Nm koło 2500 więc buta ma napewno. ja troche sceptyczie podchodziłem do chłodzenia ale teraz wiem że nie bylo to uzasadnione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostass Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Wszystko ma swoje plusy i minusy . Silniki wiatrem pędzone sa na pewno prostsze w konsturkcji o obsłudze ale do miasta , na wypady w cieplejsze kraje moga sie zagotowac przy niesprzyjających warunkach. W XVS 1300 sama chłodnica jest praktycznie niewidoczna w oryginale a z chromowanymi osłonami nie razi . Zdecydowanie lepiej moim zadniem wyglada niz np w VTX. Szkoda tylko , że nie ma wskaźnika temaperatury . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cruiSeR Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Zgadz się lepiej mieć chłodnice . xvs 1300 to konstrukcja z 2007 roku i ma nową konstrukcje silnika .xvs jest technologicznie jest bardziej zawasowany niż vtx 1300 niema co do tego dyskusji . co do wyglądu to już inwidalna sprawa . a ten wskażnik to mógł by być masz racje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.