Skocz do zawartości

Midnight Star 1300 XVS1300 XVS1300A V-Star1300 - wymiana doświadczeń :)


QuadMan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego Modzie , jak forum XVS 1300 rozrośnie sie do wielkości forum YDS to na pewno będzie zasadne , żeby mnożyć tematy , ale w naszym przypadku kiedy średnio może są ze 2 posty tygodniowo kto będzie chciał szukac po różnych tematach ustawek , imprez czy rad technicznych . Wiec pozwól najpierw nam sie wykazać i poznać . Przyznam się ze wiekszy ruch w temacie XVS 1300 jest na forum YDS niż tu . Właścicieli przybywa , więc jest szansa ,że wczesniej czy pozniej zawitaja tutaj .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z filmów widać że całkiem fajnie te motorki brykają. Ja w swoim poprzednim motorze hondzie vtx, też z silnikiem 1300 nie mogłem przekroczyć 195km/h. Co prawda nie lubię jazdy z takimi prędkościami, ale trzy razy w przeciągu dwóch lat chciałem sprawdzić ile wyciągnie. Przy sprzyjających warunkach (z lekkiej górki, z wiatrem) rozpędzałem go do 195km/h, w nie sprzyjających nawet 190km/h nie chciał się toczyć. Może dlatego że był na gaźniku a nie na wtrysku :dry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kiedys z szybą turystyczną i kuframi pojechalem 185 , mogłem jeszcze troche odkręcic ale troche wialo z boku i odpuscilem . Ale to chyba nie chodzi o max tylko jak silnik sie wkreca i jak jest elastyczny , a ten sie wkreca , oj wkreca i nie czuje sie ze jedzie sie z obciazeniem pasazera i bagazu. Te 102 nm robia swoje .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to trochę śmieszne, ale kupując 1900, nawet nie wiedziałem że 1900 ma brata 1300. I tak by to nic nie zmieniło, bo 1300 bym nie kupił, ponieważ miałem hondę 1300, a nie chciałem po prostu wymienić hondy na yamahę. Szukałem jednoślada - z między innymi - większą mocą niż 1300. Nawet nie wiem jakie są różnice, oczywiście poza wizualnymi, jeśli chodzi o modele 1300 i 1900.

Edytowane przez lr1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko ma swoje plusy i minusy . Silniki wiatrem pędzone sa na pewno prostsze w konsturkcji o obsłudze ale do miasta , na wypady w cieplejsze kraje moga sie zagotowac przy niesprzyjających warunkach. W XVS 1300 sama chłodnica jest praktycznie niewidoczna w oryginale a z chromowanymi osłonami nie razi . Zdecydowanie lepiej moim zadniem wyglada niz np w VTX. Szkoda tylko , że nie ma wskaźnika temaperatury .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadz się lepiej mieć chłodnice . xvs 1300 to konstrukcja z 2007 roku i ma nową konstrukcje silnika .xvs jest technologicznie jest bardziej zawasowany niż vtx 1300 niema co do tego dyskusji . co do wyglądu to już inwidalna sprawa . a ten wskażnik to mógł by być masz racje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...