kostass Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 powaaażnie ? A ja myślałem że wtrysk w moto działa tak jak w samochodach i zasilannie odbywa sie za pomoca listwy na której umieszczone sa wtryski a składem mieszanki zawiaduje komputer . Pewnie moj mechanik który na Yamasze zeby zjadł obniżyłbym mi wolne obroty które jak na moj gust sa za wysokie . Ale nieuk jeden zasłonił sie brakiem komputera ... ciekaw jestem , moze mi wyjasnisz po co mam pod siedzieniem takie małe małe pudełeczko ... pisze na nim power commande czy cos takeigo ....? :biggrin: Co do odkrecania obudowy filtra to robiłem to wielokrotnie i dzis tez to zrobie ale na pewno nie po to zeby zobaczyc skrzydełka dysz powietrza tylko załozyc filtr K&N . To co nazywasz gaznikiem mozesz zobaczyc róniez tam gdzie masz akcesoryjne filtry powietrza a nazywa sie to hypercharger . Wiesz co szkoda mi czasu na głupia dyskusje z toba ... jak chcesz to moge ci przyznac racej ze w XVS 1300 jest gaznik ... zadowolony jesteś ? :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weterynarz Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 przepraszam Wy sobie tak jaja robicie? przecież XVS 1300 jest na wtrysku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostass Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 przepraszam Wy sobie tak jaja robicie? przecież XVS 1300 jest na wtryskuTo wytłumacz to Frankensteinowi , dla którego dysze za filtrem powietrza sa są gaźnikiem :icon_eek: . Sorry dla własnego spokoju i dobego samopoczucia Frankesteina moge sie na to zgodzic . Jeden weekend i kolejne 1000km nawiniete . Wymieniłem filtr powietrza na K&N i słychac i czuć ze silnik odetchnał . Poprzedni filtr przejechał 16kkm i to chyba było za duzo . Ciekaw jestem ile w tym zasługi ze dostał nowy filtr a ile ze to od K&N ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FRANKENSTEIN Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 OCH, KOSTASS, ZBYTEK ŁASKI, :icon_rolleyes: Poczułem się wywołany do tablicy,... więc jestem, i myslę że cały problem tkwi w nazewictwie. JAk sama nazwa wskazuje, "Gaźnik" był od regulacji "Gazu" - czyli mieszanki paliwo- powietrze. Tu też można się przyczepić że co to za "GAZ"Czy to, że samo paliwo zostało technologicznie wyłączone z gaźnika, i zostaje wtryskiwane bezpośrednio do cylindra, powoduje że tego "gaźnika" nie ma ??Czy dodając gazu manetką, kręcisz komputerem, czy przepustnicą? a czy te przepustnice to są dysze? (hmm......dla mnie dysze to co innego) i gdzie są umieszoczone te przepustnice? w cylindrze? a jest tam jeszcze kilka urządzeń jak TPS,ICS.... ciekawe po co one tam są, skoro komputer wtryskuje paliwo ;) Jasne dla swiętego spokoju możemy zostać przy nazwie "dysze" , a więc skoro są "dysze" to jak je ustawić żeby obroty były niższe? pomijając oczywiście "power Commandera" ( i nie będe wyjaśniał po co ci on - niech to zostanie tajemnicą )bo to zupełnie inna bajka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostass Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 NIe musisz mi tłumaczyc co to power commander poniewaz posiadam to ustroistwo w swoim motorze . Co do regulacji to moja laicka wiedza ogranicza sie do tego ze w gazniku nie było problemu , pokreciło sie jedną śróbka i sie regulowało . A we wtrysku niestety nie spotkałem sie zeby regulowano mechanicznie . Zawsze podłaczny był komputer . Ale zostawmy te problemy techniczne i cieszmy sie jazdą . Sezon niestety zbliza sie do końca . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostass Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 .... no i sezon się jak dla mnie skonczył . Moto umyte i wprowadzone do "zimowego" garażu gdzie jest ciepło i sucho. Teraz wstawić na podnośnik i zając sie lekkim dopieszczaniem detali i konserwacją . Nie wiem dlaczego im więcej uzytkowników MS 1300 tym mniejsza aktywnosc na forum? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 yo kostass!!zaciekawił mnie temat i gaźniki w xvs1300 :icon_razz: za szybko na kończenie sezonu... jeszcze pare km da sie nawinąć. chociażby wokół kurnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forrest2000 Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 To prawda FhissT. Jeszcze za wcześnie na pokrowiec. W moich rejonach jutro 14 C i nie wolno marnować okazji nawet na krótką przejażdżkę :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weterynarz Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 tak to już chyba ostatnia okazja żeby sobie pojezdzić ,tym sezonem koncze przygode z xvs 1300 sprzedaje maszyne . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostass Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 znow temat gaźników powraca? :icon_mrgreen: chyba juz zostal wyczepany :banghead: Ja sezon z MS skoczyłem , ale wczoraj zakupilismy V-storma i znów 2 setki nawniniete i chyba jedna troche polatam jeszcze tym sprzetem . Sztromiak ma byc dla moje Pani ja ze swoim sie nie bede rozstawał . Pasuje mi ten mootr . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weterynarz Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 ostatnia jazda w tym roku odbyta ,mam madzieje sprzedać tytułową maszyne użytkuje ją od 2007 rok u i naprawde jestem zadowolony ,bezawaryjność to chyba najważniejsza dla mnie cecha sprawdziła się tutaj w 100%. Jednak po namowach znajomych kupiłem HD i jednak coś w tym jest ,mniejsza o wiele wygoda podróżowania ,osiągi podobne ale ..własnie to ale .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forrest2000 Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Najważniejsze aby motocykl Ci odpowiadał i dawał to "ale". Jak czujesz że żyjesz jadąc na nim a uśmiech nie schodzi Ci z twarzy to wiesz, że to jest właśnie ten motocykl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 (edytowane) Wczoraj po raz pierwszy miałem okazję przerabiać tłumik do V-Stara 1300.Muszę przyznać że przyjemny i nie trudny do przeróbki osobnik.Standardowo wywaliłem katalizator w jego miejsce zastosowałem komorę rozprężającą by nie był zbyt głośny .Z tłumika usunąłem całą fabryczną zawartość.Komora jest zamknięta przegrodą od której zastosowałem rure perforowaną-przelot 50mm X 57cm przez całą długość tłumika i wokół niej różnego rodzaju wytłumienia odporne na wydmuchiwanie i wysoką temperaturę.Po tłumiku nic nie widać że było cokolwiek modyfikowane.Pojechał on do Tczewa.Dla zainteresowanych mam foty z etapów przeróbki i mogę podesłać .Ciekawe jak to będzie chodziło. Edytowane 22 Listopada 2011 przez edzio Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fatmiarz Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Pozwolicie, że powitam wszystkich użytkowników xvs 1300...Nie sądziłem, że jest nas tylu..Mam na imię Artur i mieszkam w Łodzi. Widzę, że moim "ziomalem" jest kostass (z chęcią się przyłączę do wspólnych wypadów).Póki co jak na "świerzynkę" chciałbym prosić o pomoc w wymianie oleju... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karo Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Pozwolicie, że powitam wszystkich użytkowników xvs 1300...Nie sądziłem, że jest nas tylu..Mam na imię Artur i mieszkam w Łodzi. Widzę, że moim "ziomalem" jest kostass (z chęcią się przyłączę do wspólnych wypadów).Póki co jak na "świerzynkę" chciałbym prosić o pomoc w wymianie oleju... Czołemzajrzyj do instrukcji:http://www.starmotorcycles.com/assets/service/manuals/2010/LIT-11626-23-61_VStar1300_Tourer_2010_1698.pdfna stronach 7-11 do 7-13 masz opisane co i jak - rozgrzewasz, wykręcasz, spuszczasz, zakręcasz, wlewasz, odpalasz, gasisz, sprawdzasz :)ilość oleju (pewnie zmieniasz też filtr, to wlewasz 3,4L), itpna stronie 9-11 masz opis olejów - w naszym klimacie 15W albo 20W-40 spokojnie wystarczy :)Jak to się stało, że masz Midnight Stara? W jakiej wersji? Czym jeździłes wcześniej?pozdroKaro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.