Skocz do zawartości

Midnight Star 1300 XVS1300 XVS1300A V-Star1300 - wymiana doświadczeń :)


QuadMan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

powaaażnie ? A ja myślałem że wtrysk w moto działa tak jak w samochodach i zasilannie odbywa sie za pomoca listwy na której umieszczone sa wtryski a składem mieszanki zawiaduje komputer . Pewnie moj mechanik który na Yamasze zeby zjadł obniżyłbym mi wolne obroty które jak na moj gust sa za wysokie . Ale nieuk jeden zasłonił sie brakiem komputera ... ciekaw jestem , moze mi wyjasnisz po co mam pod siedzieniem takie małe małe pudełeczko ... pisze na nim power commande czy cos takeigo ....? :biggrin:

 

Co do odkrecania obudowy filtra to robiłem to wielokrotnie i dzis tez to zrobie ale na pewno nie po to zeby zobaczyc skrzydełka dysz powietrza tylko załozyc filtr K&N . To co nazywasz gaznikiem mozesz zobaczyc róniez tam gdzie masz akcesoryjne filtry powietrza a nazywa sie to hypercharger . Wiesz co szkoda mi czasu na głupia dyskusje z toba ... jak chcesz to moge ci przyznac racej ze w XVS 1300 jest gaznik ... zadowolony jesteś ? :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepraszam Wy sobie tak jaja robicie?

przecież XVS 1300 jest na wtrysku

To wytłumacz to Frankensteinowi , dla którego dysze za filtrem powietrza sa są gaźnikiem :icon_eek: . Sorry dla własnego spokoju i dobego samopoczucia Frankesteina moge sie na to zgodzic .

Jeden weekend i kolejne 1000km nawiniete . Wymieniłem filtr powietrza na K&N i słychac i czuć ze silnik odetchnał . Poprzedni filtr przejechał 16kkm i to chyba było za duzo . Ciekaw jestem ile w tym zasługi ze dostał nowy filtr a ile ze to od K&N ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OCH, KOSTASS, ZBYTEK ŁASKI, :icon_rolleyes:

Poczułem się wywołany do tablicy,... więc jestem, i myslę że cały problem tkwi w nazewictwie. JAk sama nazwa wskazuje, "Gaźnik" był od regulacji "Gazu" - czyli mieszanki paliwo- powietrze. Tu też można się przyczepić że co to za "GAZ"

Czy to, że samo paliwo zostało technologicznie wyłączone z gaźnika, i zostaje wtryskiwane bezpośrednio do cylindra,

powoduje że tego "gaźnika" nie ma ??

Czy dodając gazu manetką, kręcisz komputerem, czy przepustnicą? a czy te przepustnice to są dysze? (hmm......dla mnie dysze to co innego) i gdzie są umieszoczone te przepustnice? w cylindrze? a jest tam jeszcze kilka urządzeń jak TPS,ICS.... ciekawe po co one tam są, skoro komputer wtryskuje paliwo ;)

Jasne dla swiętego spokoju możemy zostać przy nazwie "dysze" , a więc skoro są "dysze" to jak je ustawić żeby obroty były niższe? pomijając oczywiście "power Commandera" ( i nie będe wyjaśniał po co ci on - niech to zostanie tajemnicą )bo to zupełnie inna bajka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIe musisz mi tłumaczyc co to power commander poniewaz posiadam to ustroistwo w swoim motorze . Co do regulacji to moja laicka wiedza ogranicza sie do tego ze w gazniku nie było problemu , pokreciło sie jedną śróbka i sie regulowało . A we wtrysku niestety nie spotkałem sie zeby regulowano mechanicznie . Zawsze podłaczny był komputer . Ale zostawmy te problemy techniczne i cieszmy sie jazdą . Sezon niestety zbliza sie do końca .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

.... no i sezon się jak dla mnie skonczył . Moto umyte i wprowadzone do "zimowego" garażu gdzie jest ciepło i sucho. Teraz wstawić na podnośnik i zając sie lekkim dopieszczaniem detali i konserwacją . Nie wiem dlaczego im więcej uzytkowników MS 1300 tym mniejsza aktywnosc na forum?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znow temat gaźników powraca? :icon_mrgreen: chyba juz zostal wyczepany :banghead:

Ja sezon z MS skoczyłem , ale wczoraj zakupilismy V-storma i znów 2 setki nawniniete i chyba jedna troche polatam jeszcze tym sprzetem . Sztromiak ma byc dla moje Pani ja ze swoim sie nie bede rozstawał . Pasuje mi ten mootr .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnia jazda w tym roku odbyta ,mam madzieje sprzedać tytułową maszyne użytkuje ją od 2007 rok u i naprawde jestem zadowolony ,bezawaryjność to chyba najważniejsza dla mnie cecha sprawdziła się tutaj w 100%. Jednak po namowach znajomych kupiłem HD i jednak coś w tym jest ,mniejsza o wiele wygoda podróżowania ,osiągi podobne ale ..własnie to ale ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Wczoraj po raz pierwszy miałem okazję przerabiać tłumik do V-Stara 1300.Muszę przyznać że przyjemny i nie trudny do przeróbki osobnik.Standardowo wywaliłem katalizator w jego miejsce zastosowałem komorę rozprężającą by nie był zbyt głośny .Z tłumika usunąłem całą fabryczną zawartość.Komora jest zamknięta przegrodą od której zastosowałem rure perforowaną-przelot 50mm X 57cm przez całą długość tłumika i wokół niej różnego rodzaju wytłumienia odporne na wydmuchiwanie i wysoką temperaturę.Po tłumiku nic nie widać że było cokolwiek modyfikowane.Pojechał on do Tczewa.Dla zainteresowanych mam foty z etapów przeróbki i mogę podesłać .Ciekawe jak to będzie chodziło.

Edytowane przez edzio

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Pozwolicie, że powitam wszystkich użytkowników xvs 1300...

Nie sądziłem, że jest nas tylu..

Mam na imię Artur i mieszkam w Łodzi. Widzę, że moim "ziomalem" jest kostass (z chęcią się przyłączę do wspólnych wypadów).

Póki co jak na "świerzynkę" chciałbym prosić o pomoc w wymianie oleju...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolicie, że powitam wszystkich użytkowników xvs 1300...

Nie sądziłem, że jest nas tylu..

Mam na imię Artur i mieszkam w Łodzi. Widzę, że moim "ziomalem" jest kostass (z chęcią się przyłączę do wspólnych wypadów).

Póki co jak na "świerzynkę" chciałbym prosić o pomoc w wymianie oleju...

 

Czołem

zajrzyj do instrukcji:

http://www.starmotorcycles.com/assets/service/manuals/2010/LIT-11626-23-61_VStar1300_Tourer_2010_1698.pdf

na stronach 7-11 do 7-13 masz opisane co i jak - rozgrzewasz, wykręcasz, spuszczasz, zakręcasz, wlewasz, odpalasz, gasisz, sprawdzasz :)

ilość oleju (pewnie zmieniasz też filtr, to wlewasz 3,4L), itp

na stronie 9-11 masz opis olejów - w naszym klimacie 15W albo 20W-40 spokojnie wystarczy

 

:)

Jak to się stało, że masz Midnight Stara? W jakiej wersji? Czym jeździłes wcześniej?

pozdro

Karo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...