gozdzik77 Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Dziś podczas regulacji gaźników w swojej rf900 zauwazyłem ciekawą rzecz a mianowicie po wyjęciu z gaźników przepustnic podciśnienoych wraz z iglicami okazało się że są w nich dodatkowe dwa otworki o średnicy około 2mm, znajdują się one równolegle do osi otworu w który wchodzi iglica.patrząc od strony gdzie wkłada się iglice są trzy otworki w jeden z nich na środku wchodzi iglica (troche to zagmatwane i trudne do opisania ale niestety nie zrobiłem fotki) I tu moje pytanie czy te dodatkowe otwory są potrzebe(mnie się wydaje że jeżeli przepustnice działają na zasadzie podciśnienia to wszystko powinno byc b. szczelne, a te otwory ze szczelnością nie wiele mają wspólnego obniżają podciśnienie)?Czy może jest to jakiś sposób na zdławienie motocykla?Są to gaźniki mikuni bdst36 suzuki rf900otworki te wyglądają na wykonane przez fabryke.Jeżeli ktoś wie czy to jest normalne zjawisko w gaźnikach to prosze o odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Te otworki i gumowa membrama to cala esensja przepustnicy podcisnieniowej.Poprzez te otwory podcisnienie przechodzi do komory na gorze ( membrana ) i przepustnica sie podnosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Tak ma być, te otworki właśnie umożliwiają pracę tej przepustnicy. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.