crovaxus Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Witam. Będę zakładał tłoki od poldka 1.6 do kaski (te czarne z frezem na zawory). Jak powinien byc ustawiony frez? Do zaworów czy do dołu a może to nie ma wpływu? Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 ma byc to zalozone tak jak oryginalnie jest w silniku poloneza. Musisz sprawdzic w ktora strone kreci sie silnik poloneza (zwykle jak stoisz i patrzysz ma przod silnika to kreci sie zgodnie ze wskazowkami zegara czyli w prawo) a nastepnie sprawdzic jak jest zalozony tlok na korbowodzie. Pozniej podchodzisz do ruska i zgodnie z obrotami silnika montujesz tloki. PS. W silniku boxer niekoniecznie dwa tloki musza byc zalozone "jednakowo" :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 http://img530.imageshack.us/my.php?image=26966107fl2.pngstrzalka do przodu. p.s przepraszam ze na gg nie odp :biggrin: Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crovaxus Opublikowano 2 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 A no dzięki za pomoc. A gośka nie ma sprawy :biggrin: Dziwnie to będzie. Zakładając tłoki zgodnie ze strzałką na nich wychodzi że w lewym cylindrze frez bedzie od strony zaworow a w prawym na dole...Tak może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 A no dzięki za pomoc. A gośka nie ma sprawy :D Dziwnie to będzie. Zakładając tłoki zgodnie ze strzałką na nich wychodzi że w lewym cylindrze frez bedzie od strony zaworow a w prawym na dole...Tak może być?Nie patrz na frez bo w rusie on i tak nie ma znaczenia. to jest podciecie na zawor w polonezie. Wazne jest przesuniecie sworznia w tloku czyli tak jak pisali zakladaj na "strzalki". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronon Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 prosto i konkretnie- wyciecia pod zawor do dołu, szczalki skierowane do przodu ja tak latam rusem juz 2 lata to tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 prosto i konkretnie- wyciecia pod zawor do dołu, szczalki skierowane do przodu ja tak latam rusem juz 2 lata to tyleJesli ustawisz na strzalki to z jednej strony podciecie na zawor bedziesz mial u dolu a z drugiej u gory. No chyba ze ustawiasz na "szczalki" zamiast strzalek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronon Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Jesli ustawisz na strzalki to z jednej strony podciecie na zawor bedziesz mial u dolu a z drugiej u gory. No chyba ze ustawiasz na "szczalki" zamiast strzalek. hohoho ale smieszne to jest :) pomylić sie nie można? to jeszcze tak- scałki :flesje: lewy tłok podcięcie u dołu,a prawy u góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeh750 Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 (edytowane) WITAM.Chciałbym wrócić do tematu tłoków poloneza w kaśce, kupiłem takową, silnik po remoncie, zbiera się jak diabliale w prawym garku coś okrutnie tłucze, sprawdziłem tłoki ustawione są dobrze( na strzałki ) ale tłok jest przytarty na górze i na dole, co to może być czy ktoś to już miał ? :) Pozdrawiam wszystkich GRZEH750 Edytowane 26 Lipca 2008 przez grzeh750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 przytarcie moze swiadczyc np o tym ze ktos nie mial cierpliwosci przy docieraniu lub robil to nieumiejetnie. Jezeli tlok jest lekko przytarty (pierscienie sie w nim nie zacinaja) to nie ma problemu, ale trzeba by do tego sprawdzic jak wyglada cylinder, czy korbowod nie jest krzywy, no i ogolnie czy nie ma luzow na korbowodzie. Po drugie nie wiadomo jak jest wyregulowany gaznik na tej stronie. Ze stukaniem warto by jeszcze spojrzec z lekka na rozrzad/zawory skoro masz cylinder sciagniety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeh750 Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 (edytowane) przytarcie moze swiadczyc np o tym ze ktos nie mial cierpliwosci przy docieraniu lub robil to nieumiejetnie. Jezeli tlok jest lekko przytarty (pierscienie sie w nim nie zacinaja) to nie ma problemu, ale trzeba by do tego sprawdzic jak wyglada cylinder, czy korbowod nie jest krzywy, no i ogolnie czy nie ma luzow na korbowodzie. Po drugie nie wiadomo jak jest wyregulowany gaznik na tej stronie. Ze stukaniem warto by jeszcze spojrzec z lekka na rozrzad/zawory skoro masz cylinder sciagniety. Dzięki za porady pierścienie są ok nie zacinają sie zawory nie są krzywe i luzy mają dobre ,zresztą nie jest to stuk zaworów raczej wali o coś tłok, korbowód jest dobrze wypionowany, luzów też nie ma, on ma ( ten wał) przejechane jakieś 500 kilosów po remoncie, sprawdzę gaźnik bo nie mam zaufania do k 63 chyba przejdę na te nowe okrągłe to są chyba k 65 czy k 68 nie pamiętam symbolu, lub na chińczyki.czółko GRZEH Edytowane 27 Lipca 2008 przez grzeh750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 Sprawdzales luz na korbowodzie :) :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeh750 Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 Sprawdzales luz na korbowodzie :icon_rolleyes: :icon_razz: tak, wygląda na to że go nie ma.Ale dzięki. :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 Jak wyglada korona tloka? Jezeli gdzies jak twierdzisz tlok spotyka sie z glowica to musza byc slady... :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeh750 Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Jak wyglada korona tloka? Jezeli gdzies jak twierdzisz tlok spotyka sie z glowica to musza byc slady... :) Tłok nie spotyka się z głowicą, przyciera sie na płaszczu od góry i pod spodem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.