pajo75 Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Witam wszystkich na forum. Jeżdżę VT1100c i mój brat za moją namową kupił też shadowke ale Vt 500c z 1985 r . Jak sie póżniej okazało jest zblokowana do 20KW a to trochę mało żeby swobodnie sie poruszać . Mój mechanik nie wie jeszcze jak ją odblokować. Czy ktoś miał doczynienia z tym problemem i wie jak ją odblokować do 56 kucyków i tak żeby nie potrzebowała cysterny paliwa?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadok Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 O ile pamiętam - wałki rozrządu i kolana wydechowe niestety... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 O ile pamiętam - wałki rozrządu i kolana wydechowe niestety...mimo wieku masz dobrą pamięć.Po wymianie wałków i kolanek wydechu potrzebna korekta gaźników.Ale to tylko teoretyczne rozważania ponieważ nie wiemy w jakim wykonaniu ten silnik opuścił fabrykę bo mógł ktoś w serwisie zablokować moc na życzenie klienta.Sprawdź co jest nabite na kolankach 20 kW lub 27kW ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
..:maniek:.. Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Po wymianie wałków i kolanek wydechu potrzebna korekta gaźników.Sprawdź co jest nabite na kolankach 20 kW lub 27kW ? jak wspomnial przedmowca VT500 blokowany jest na walkach i kolankach wydechowych. pelna moc to 37KM(50KM), spalanie wersji Open dochodzi max do 6l. srednio <5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.