Skocz do zawartości

Problem z volvo v70 2,5 tdi


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Kolegów. Problem dotyczy skrętu w prawo(tylko). w czasie skrętu w poczatkowej (tak mniej wiecej do 50%obrotów kiery)fazie jadąc wolno pojawiają się stuki z lewej strony. Przy szybkiej jezdzie i mocnym skręcie stuków brak. Na wybojach stuków brak. Ponieważ nie potrafię sam dojść do tego co jest zrobiłem diagnostykę zawieszenia w ASO. Znalezli uszkodzoną górną poduszkę amortyzatora- wymienili. Reszta elementów zawieszenia w jak najlepszym stanie technicznym - bezluzow, sladów zuzycia etc. Ucieszyla mnie ta opinia ale problem pozostał - dalej stuka. Jeśli ktoś z szanownych kolegów ma pomysł proszę o radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zazwyczaj jak stuka przy skrecie , to poloska jest zuzyta , bardzo mozliwe ze i w tym wypadku tak jest , musial bys zdjac mieszki oslon i ogladnac zeby na polosi

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli przy ruszaniu na skręconych kołach "szczęka" grzechocze czy coś podobnego to pewnie przegób. Ja radziłbym sprawdzic czy przegubowi nie brakuje tawotu, należy zdjąc osłony gumowe uzupełnic smarem, złożyc, jeśli nie pomoże, to ewnie przegum już zaczyna kończyc swoja egzystencję :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli przy ruszaniu na skręconych kołach "szczęka" grzechocze czy coś podobnego to pewnie przegób. Ja radziłbym sprawdzic czy przegubowi nie brakuje tawotu, należy zdjąc osłony gumowe uzupełnic smarem, złożyc, jeśli nie pomoże, to ewnie przegum już zaczyna kończyc swoja egzystencję :)

Może w ASO nie wszyscy są orłami ale przegub chyba każdy wyczuje na odległośc.Autor powinien udać sie do warsztatu który porządnie zdiagnozuje to zawieszenie.ASO nie jest wyznacznikiem jakości usługi często prywatne warsztaty potrafią dużo więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A trzęsie autem jak cofasz?

 

??? :buttrock: :biggrin: :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Ja to mimo wszystko polecam podjechanie do aso ale innego niż byłeś, sprawdzą ci i powiedzą co zrobić. Nie będziesz musiał się babrać sam a do tego chyba jakąś promocję teraz mają na starsze samochody. Ja ze swoim pojechałem i okazało się że nie każde aso innemu równe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez sadze, ze inne ASO powinno zdiagnozowac problem.

Spotkalem sie z innym problemem w S60 D5. Tez objawialo sie przy skreconych kolach , ale prawie na maxa. Cos lekko trzesczalo i podobno mialo to cos wspolnego z biciem tarcz czy cos w tym stylu. Ale ponoc ASO stwierdzilo ze ten typ tak ma i nie ma sie co przjemowac trzeszczeniem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie w ASO czasami mnie zaskakują :D Niechce im sie ustawiać maszyny do przetaczania tarcz zamontowanych na paiascie to mówia ze ten typ tak ma :biggrin: <lol>

 

Może być, że tak było. Nie moje auto więc szczegółów nie znam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...