piotrek1281 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 nie ma czegoś takiego jak za duża iskra :D :DA jak ta duża iskra wypala tlen z mieszanki :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 nie ma czegoś takiego jak za duża iskra :D :DA jak ta duża iskra wypala tlen z mieszanki :wink:A to możliwe żeby sam tlen wypaliło? Myslałem, że to "rakcja łańcuchowa". :mellow: Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 A może to jest tak że ta za duża iskra jest tak duża , że jak przeskakuje na świecy to w komorze spalania nie ma miejsca już na mieszankę ? :cool: :cool: :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Albo wraca tłok spowrotem i nie idzie przekopać? :icon_rolleyes: Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziomalek11 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Teraz moto odpali za każdym razem. Ale jak wrzucę 1 bieg to moto gaśnie. jakieś pomysły?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Sprzegło ? :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 musisz wyregulować sprzęgło Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziomalek11 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 No możliwe. ;) dzięki chłopaki ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziomalek11 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Dzięki za wszystko ;) moto nareszcie sprzedane :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziolo0002 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 1.świeca żarowa czy normalna ??2.Jaka sytuacja z prądnicą ? Bateria?? 3.Moduł? (motorek na module??) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 1. Nie wiedziałem, ze były mtx w wersji diesel. :buttrock: :icon_eek: 2. Normalne japońskie AC-CDI z tamtych lat, zero elektroniki. :) 3.Tak.4.No i moto już sprzedane, więc nie ma sensu doszukiwać się teraz przyczyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.