Ryjek Ocw Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Witam wszystkich. niedawno kupiłem Suzuki rg 80 i ma on blokade na gaźniku. wiem dokladnie gdzie jest ale problem jest z odkreceniem gaźnika gdyż są tam takie śruby bez gwintu i nie wiem jak je zdjąć. Macie moze jakieś pomysły albo sposoby na zdjecie tego przekleństwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Z odkręceniem gaźnika nie powinno być kłopotu, te jednorazowe śruby trzymaj tylko króciec, kątówka daje im rade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysnik363 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 A ile Ci idzie teraz RG na blokadzie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Ocw Opublikowano 19 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Teraz idzie mi ona 80-90 ale przy predkosci 80 km/h ma on 8 tys obrotów wiec chcialbym odblokować alby przy 80 mial mniejsze obroty bo boje sie ze wykończe silnik taką jazdą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 80 km/h ma on 8 tys obrotów wiec chcialbym odblokować alby przy 80 mial mniejsze obrotyJedynie zmiana zębatki przedniej na większą, lub tylniej na mniejszą.boje sie ze wykończe silnik taką jazdą.To jest dwusuw, on kocha wysokie obroty.Pozatym na moje, to on wcale nie jest zablokowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysnik363 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Mi też się wydaje ze już nie ma blokad.Rg chodzą po 90 i nic więcej nie wyciśniesz chyba ze zmianą przełożenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Ocw Opublikowano 19 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Jest on zablokowany bo rozmawialem z mechanikiem i mowil ze jest jeszcze 1 blokada na gaźniku. Wszystkie Suzuki ida 110-120 po pełnym odblokowaniu. mojemu koledze jedzie ponad 110. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 W RG nie było blokad na gaźniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Ocw Opublikowano 20 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Jest taka blaszka ktora zmniejsza dopływ paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Membrana, wykręcasz, odginasz blaszki i wsio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 (edytowane) jesteś pewny, że ta blokada tam jest? jak wygląda to jest blaszka czy część odlewu gumowego króćca? Moje RG jedzie 100km/h@9000rpm i te śruby są w nienaruszonym stanie, znaczy nie były odkręcane. Brać się za to? W sumie to mi nie szkodzi sprawdzić... Silnika na pewno nie wykończysz bo on ma redline od 10tys i teoretycznie tego się nie powinno przekraczać. Przed wczoraj pojechałem w trasę w te i zpowrotem po 40km manetę na opór 100km/h (9000rpm) cały czas, nie robił się słaby w czasie jazdy, temperaturę miał w normie mniej więcej 75 stopni i spalanie też wyszło mi bardzo małe. Edytowane 20 Czerwca 2008 przez audioterrorysta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Ocw Opublikowano 20 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Czyli przy predkości 100km/h masz 9. tys obrotow ? ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahadt80lc2 Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 ja w dt 80 też mialem te śruby (takie łepki półokrągłe). ona trzymały bynajmniej u mnie i myśle że podobnie jest u Ciebie membrane z cylindrem. membrana to takie cienkie blaszki bardzo elastyczne, które zamykają i otwierają dolot mieszanki do cylindra. większość ludzi odradza ingerowanie w membrane a tym bardziej jej usunięcie, bywają problemy z ustawieniem dobrze gaźnika, muli sie strasznie na niższych i tylko dobrą ma samą góre, ale napewno wiecej pali. czytałem kiedyś że niektórzy lekko odginają blaszki ograniczające otworzenie membrany, ze wtedy więcej mieszanki dochodzi.i jest troche mocniejszy motor. te śruby żeby odkręcić musisz albo naciąć i odkręcić śrubokrętem albo ściąć szlifierką kontową zalezy jaki masz dostęp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 a tym bardziej jej usunięcieTu jest prawda, usuwać nie można, ponieważ mieszanka będzie cofała sie do gaźnika i będzie pluł benzyną. Odginać można, ja po odgięciu na 1 i 2 bez problemu zakręciłem do 11 tyś, później sprzedałem silnik, teraz ponoć kręci 12 tyś na 1, 2 i 3, ale pożądnie wyczyścił tłumik, a ja miałem lekko zapchany :biggrin: Przed odgięciem kręcił tylko do 9 tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Ocw Opublikowano 21 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 (edytowane) Ja wiem ze 2T uwielbiają wysokie obroty ale ja już powyżej 8 tys obrotów trochę sie boje o Silnik. Edytowane 21 Czerwca 2008 przez Ryjek Ocw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.