Skocz do zawartości

Blokada w Suzuki rg80


Ryjek Ocw
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. niedawno kupiłem Suzuki rg 80 i ma on blokade na gaźniku. wiem dokladnie gdzie jest ale problem jest z odkreceniem gaźnika gdyż są tam takie śruby bez gwintu i nie wiem jak je zdjąć. Macie moze jakieś pomysły albo sposoby na zdjecie tego przekleństwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

80 km/h ma on 8 tys obrotów wiec chcialbym odblokować alby przy 80 mial mniejsze obroty

Jedynie zmiana zębatki przedniej na większą, lub tylniej na mniejszą.

boje sie ze wykończe silnik taką jazdą.

To jest dwusuw, on kocha wysokie obroty.

Pozatym na moje, to on wcale nie jest zablokowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesteś pewny, że ta blokada tam jest? jak wygląda to jest blaszka czy część odlewu gumowego króćca? Moje RG jedzie 100km/h@9000rpm i te śruby są w nienaruszonym stanie, znaczy nie były odkręcane. Brać się za to? W sumie to mi nie szkodzi sprawdzić...

 

Silnika na pewno nie wykończysz bo on ma redline od 10tys i teoretycznie tego się nie powinno przekraczać. Przed wczoraj pojechałem w trasę w te i zpowrotem po 40km manetę na opór 100km/h (9000rpm) cały czas, nie robił się słaby w czasie jazdy, temperaturę miał w normie mniej więcej 75 stopni i spalanie też wyszło mi bardzo małe.

Edytowane przez audioterrorysta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w dt 80 też mialem te śruby (takie łepki półokrągłe). ona trzymały bynajmniej u mnie i myśle że podobnie jest u Ciebie membrane z cylindrem. membrana to takie cienkie blaszki bardzo elastyczne, które zamykają i otwierają dolot mieszanki do cylindra. większość ludzi odradza ingerowanie w membrane a tym bardziej jej usunięcie, bywają problemy z ustawieniem dobrze gaźnika, muli sie strasznie na niższych i tylko dobrą ma samą góre, ale napewno wiecej pali. czytałem kiedyś że niektórzy lekko odginają blaszki ograniczające otworzenie membrany, ze wtedy więcej mieszanki dochodzi.i jest troche mocniejszy motor.

te śruby żeby odkręcić musisz albo naciąć i odkręcić śrubokrętem albo ściąć szlifierką kontową zalezy jaki masz dostęp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tym bardziej jej usunięcie

Tu jest prawda, usuwać nie można, ponieważ mieszanka będzie cofała sie do gaźnika i będzie pluł benzyną. Odginać można, ja po odgięciu na 1 i 2 bez problemu zakręciłem do 11 tyś, później sprzedałem silnik, teraz ponoć kręci 12 tyś na 1, 2 i 3, ale pożądnie wyczyścił tłumik, a ja miałem lekko zapchany :biggrin: Przed odgięciem kręcił tylko do 9 tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...