Skocz do zawartości

Tokart_tech

Forumowicze
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    VTX 1300
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wasilków

Osiągnięcia Tokart_tech

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Zapraszam Was serdecznie do zapoznania się z Naszym Parkiem Maszynowym (filmik) gdzie tworzymy wszystkie Nasze akcesoria: Springery Risery Obejmy Elementy toczone do stelaży szybkiego montażu
  2. W wahaczach na osiach są tuleje ślizgowe i nie ma tam żadnej amortyzacji ciernej. Owszem Springer jest specyficzny ale przeznaczenie jest zupełnie inne. Niemniej bardzo przyjemne :) Odnośnie zmiany geometrii to w przypadku Hondy VTX owszem zmienia się w zakresie ok. 5mm Zapraszamy na jazdę testową :)
  3. Owszem tłumienie jest bardzo istotne i w Springerze jest to na swój sposób rozwiązane. Jedna para sprężyn działa na docisk motocykla przy np. hamowaniu, a druga przy powrocie. Są tak dobrane aby te 2 etapy pracowały płynnie. :) Miałeś może przyjemność jeździć motocyklem z takim zawieszeniem? PS. A teraz do Ciebie pytanie.. Co znaczy "amortyzację cierną na osi wahaczyków" ? Pozdrowienia
  4. Konradzie co Cię konkretnie trapi? Co mam rozumieć przez amortyzację springera? Postaram się odpowiedzieć najlepiej jak potrafię :D
  5. Właśnie tak się zastanawialiśmy czy w ogóle nie zrezygnować z przedniego koła :D dociążyć tył i będzie monotocykl. Tylko obawy są czy wtedy uda się ruszyć z tą przerażającą mocą 15KM. :)
  6. Rozpoczynamy prace nad tym monstrum. Pytanie do Was drodzy wirtuozi branży motocyklowej Z jakim przodem widzicie tą maszynę? Oczywiście wierzę, że każdy wie co to za motocykl i jaki motor go napędza. Czy się mylę? Obok Nasz VTX 1300 wraz z autorskim projektem zaiweszenia Springer, który jest już dostępny w sprzedaży w naszym sklepie http://www.tokart.eu/sklep/ Aktualnie trwa produkcja 6 sztuk z których 4 są już jako realizacja zamówienia.
  7. Witam, dalej jest Pan zainteresowany tym oparciem?. Jesteśmy w stanie tym się zająć. Warunek jest jeden, należy do Nas przyjechać zostawić motocykl. Z doświadczenia wiemy że dobieranie na odległość nie jest dobre. Zapraszamy do Białegostoku :)
  8. Indywidualne zamówienia najlepiej realizuje się na okazie na którym ma być to zamontowane. Ewentualnie należy podać dobre wymiary. Jak wróci Nasz specjalista od tego typu dodatków z Faaker See to przekaże mu sprawę i będzie wszystko jasne.
  9. Pomalowane, pochromowane, poskładane do kupy. Pierwszy szczęśliwiec będzie miał okazję nabyć Springera na targach Faaker See w Austrii
  10. Sprawdźcie nasz nowy produkt - zawieszenie typu Springer. Aktualnie założony jest na Honda VTX 1300. Docelowo mocowania będą dostosowane również do Harley Davidson. Już jesteśmy po fazie testowej, kolejny etap chromowanie.
  11. Przedstawiam Wam namiastkę tego co właśnie wyprodukowaliśmy. Springer już jest po fazie testowej. Przedsprzedaż rozpoczynamy już za niecały miesiąc w Austrii na Faaker See.
  12. Honda Shadow to jedna z tych co szczęśliwie opuściła nasz zakład. Jesteśmy w takcie wskrzeszania potężnej Hondy Valkyrie Właśnie zamontowaliśmy nowy błotnik tylny, a w oczekiwaniu jeszcze produkcja oparcia oraz jego mocowania (tu szykujemy coś specjalnego). Niebawem kolejne postępy prac.
  13. Dziękuję, za taką rekomendację. Musiała to być niezapomniana podróż po Rumunii i sądzę że taki "nieszczęśliwy" przypadek wywołał wiele przyjemnych zdarzeń. BTW reklamy to wierzę, że ilość uszczęśliwionych użytkowników naszych akcesoriów zrobiło większą reklamę niż Ja tym wpisem. Rzadko się słyszy - dziękuję Tokart ;)
  14. Wykonana przez firmę Tokart chromowana osłona do Honda Shadow 750. Chrom w motocyklu jest niczym złoto na kobiecej dłoni.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...